Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske det var slik at kun Recon klassen kunne spotte fiender, og da bare med en kikkert som bare den klassen kunne bruke. Blir litt for lett sånn det fungerer nå egentlig.

Hvis du syns det er så jævlig lett kan du spille servere hvor 3D spotting er slått av? lol

Lenke til kommentar

Oo hvor kult hadde ikke det vært å hatt en spotter vedsiden av seg med sånn spotterkikkert!

Men ja.. litt vansjelig å få realisert dèn biten i et spill..

Someone has been watching "The Hurt Locker" :tease:

Men hadde vert kult om man bare kunne spotte igjennom en scope-lignende sak som f.eks. kunne ligget som det 5. våpenet.

Recons kunne spottet med sniper rifler om de hadde på den scope-attachmenten.

Lenke til kommentar

Hadde det vært en god måte å sortere servere etter så hadde jeg nok sett meg ut server uten 3D spotting. HC server rører jeg ikke, de mener jeg er bare tull.

Finn en server og favoritt den, kjøp server selv, spill HC hva er galt med HC? Blir det for vanskelig det eller?

Lenke til kommentar

Finn en server og favoritt den, kjøp server selv, spill HC hva er galt med HC? Blir det for vanskelig det eller?

Vet ikke helt hva problemet ditt er men jeg kom bare med en observasjon på spillet og ikke et angrep på deg så jeg skjønner ikke hvorfor du svarer som en frekk tenåring.

Men tilbake til saken, jeg har ennå ikke funnet en server som kun har skrudd av 3D spotting og har en bra ping osv. Si gjerne i fra om du finner en.

HC synes jeg er tullete fordi det er fjerne mange essensielle ting som er viktig for gameplayet. Blandt annet kan man for eksempel ikke se hvor skadet kjøretøyer er når man er engineer og skal reparere.

Lenke til kommentar

HC synes jeg er tullete fordi det er fjerne mange essensielle ting som er viktig for gameplayet. Blandt annet kan man for eksempel ikke se hvor skadet kjøretøyer er når man er engineer og skal reparere.

Den biten stemmer ikke. Kjøretøyene har healtbar på samme måte som soldatene får når du er medic. På avstand er røyk en fin indikator.

Lenke til kommentar

[quote name='Markaren' date='28. mars 2010 - 13:22'

Den biten stemmer ikke. Kjøretøyene har healtbar på samme måte som soldatene får når du er medic. På avstand er røyk en fin indikator.

Den biten stemmer heller ikke, når du reparerer kjøretøyet så ser man ingen healthbar

Lenke til kommentar

Enig der, men eg synest HC er heilt konge, men igjen synest eg da er elendig pga. TK (Vart LITT for mye TK i går med vilje)

Men som Markaren sier, du har health bar og når du er inni kjøretøyet har du piping eller du veit at du kun tåler 2 skudd fra uav, ST osv.

Lenke til kommentar

Den er bra den, men passer vel kanskje ikkje best i ein tråd som omhandler eit anna spel? ;)

Sjølv er eg stor fan av hardcore, men det er nok mest pga. at eg nesten berre speler med ein gjeng andre slik at vi får bra teamplay. Alt blir så mykje gøyare når ein har ei gruppe som samarbeider ^^

Lenke til kommentar

Oo hvor kult hadde ikke det vært å hatt en spotter vedsiden av seg med sånn spotterkikkert!

Men ja.. litt vansjelig å få realisert dèn biten i et spill..

Det hadde vært konge hvis faktisk alle recon horene brukte spotteknappene sine istedenfor å sitte og ruge på killsa sjøl :new_woot:

Lenke til kommentar

Gholie: Ja, var egentlig ikke ment som ta oppmerksomheten fra det tråden handler :blush:

Var bare for og vise, men du har helt rett :thumbup:

Helt enig i posten over, q-knappen skal en recon hammre på som det skulle vært svigermoren din :!:

Haha, heilt enig! Spot er viktig, merke det når eg spele HC at eg får spot points sjølv om da er av :p

Lenke til kommentar

Synest det er på høg tid at Multigamer ordne laggen på servern. Angånde DICE blir ping ingame målt slik:

The "ping" column in-game

is in reality measuring the round-trip latency through all the game's

systems. This is thus ping, plus several layers of processing, both on

the client side and the server side."

Som sier at probleme kan vere oss spelerene eller oss servern, men når laggen øker med trafikken på servern hørest det ut som server problem.

Lenke til kommentar

Jeg tror BC2 server er ganske resurskrevende og at en del Serverprovidere har litt for mange bc2 servere på en servermaskin. Hadde de hatt en bc2 server på hver maskin, så hadde det vært MYE mindre "lagg"

Skulle ønske jeg kunne ha en Ranked bc2 server, så jeg kunne brukt den ene i7 maskinen som står ubrukt til noe fornuftig. Linja mi burde også takle det.

Hvor mye koster det å hoste en Ranked bc2 server? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...