Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, no er eg dritt lei teamkillers... DICE bør fikse teamkills som 1 death og -1 kill -150 score points for teamkilling!

Fårstår det er mulig å vere uheldig men når folk drepe teammates bør det vere ein form for straff, vertfall når folk gjer det så mye med vilje... :hmm:

Har sikkert 30 deaths i dag pga TEAMKILLING!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Her om dagen var det en medic (på mitt lag) som drepte meg når jeg stod på UAV'en. Knivet meg i ryggen, revivet meg, skjøt meg, revivet meg, skjøt meg, revivet meg, og ja... Trodde jeg skulle gå berserk her jeg satt, før jeg klarte å få drept han. Utroooolig irriterende!

Lenke til kommentar

Det bør det faen meg ikke være. Hater jævla teammates som ikke giddder og flytte på seg. Egoistiske jævler som bør bli drept.

Gidder?, eg har høg score og spele på aktivt på lag med squaden. Bør me som spele på lag, planter, hjelper til osv. Blir drept av hore unger som kniver, skyt oss med vilje?

Siste teamkillen var eg faktisk i UAV, nett tatt sniperene (Road kill) og plukka folka rundt bombe plassen, kjem han og knive meg. KVA FAEN?

Her hjelpe eg teamet så drep han meg? Samme var det når eg skulle plante på M-COM stationen knive han meg før eg får plante så plante han sjølv!

Dette bør bli slått hardt ned på! Eg synest gjerne at teamkill med knife kan vere -3 kills + 3 deaths og 1000 poeng!

Men det bør vertfall BLI STRAFF! No er da 10 poeng? så eg drepe 1 fiende kan eg drepe 5 teammates... WOHO! Nei eg sier fiks, sån folk kan spele seriøst og folk som ødelegere skal bli straffet!

Lenke til kommentar

Snakkes ikke om deg, men om stygge recons som sniker seg foran meg når jeg står i vinuet og nybtuber. BAAM, teamkill. homser som ikke orker og ta sin egen tanks, men heller stiller seg foran meg. Også har vi jo de som tker, bare for å bruke pad'en på meg etter på :ph34r:

Lenke til kommentar

Syns det er greit at det bare er -10 poeng når TK er skrudd av, men burde vært større konsekvenser når det er påskrudd.

-1kill for hver teamkill, så -10poeng for første teamkill, -100 for andre, -1000 for 3 og hver etter det i en runde, destruction 2.0 teamkills burde kun være -1kill & -10poeng, siden man kan være uheldig og teammates sin feil om de ikke kommer seg ut i tide.

Lenke til kommentar

Her om dagen var det en medic (på mitt lag) som drepte meg når jeg stod på UAV'en. Knivet meg i ryggen, revivet meg, skjøt meg, revivet meg, skjøt meg, revivet meg, og ja... Trodde jeg skulle gå berserk her jeg satt, før jeg klarte å få drept han. Utroooolig irriterende!

Vil bare si, ahahahaahahahah!

Tanken om hvor morsomt han har hatt det hjemme for seg sjøl :p

Lenke til kommentar

Som med alt annet, istedet for 10. gullstjerna får du platinum.

Det er vel feil? På vanlig assault \ rifler får man gullstjerne på 100kills, han har på 80 kills. Om han fikk gullstjerna akkurat på 80, får han nok platinum på 800kills eller noe :p

Lenke til kommentar

Som med alt annet, istedet for 10. gullstjerna får du platinum.

Det er vel feil? På vanlig assault \ rifler får man gullstjerne på 100kills, han har på 80 kills. Om han fikk gullstjerna akkurat på 80, får han nok platinum på 800kills eller noe :p

Det er det som er tingen, tror jeg faktisk hadde gullstjerna før jeg fikk kill nr. 80 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...