FrankBjarne Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Lol, gikk inn på stats-o-matic. Next update: 8 Sec:P Mine stats atm: http://bfbc2.elxx.net/stats/pc/Refsa Måtte teste ut C4 pluss Ammo Box. Artig det der egentlig Lenke til kommentar
dredg Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er Squad Score som er viktig og den er litt lav Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 http://bfbc2.elxx.net/stats/pc/markaren Det var mine stats. Hadde en SPM på 350. Nå er den på 337. Kommer nok til å dale endel fremover. Spiller mer hardcore, men K/d ration går oppover. Lettere å få god k/d på hardcore siden det er lettere å drepe kjapt. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) HERREGUD TV2 må få opp teamkill ban seriøst. Blir teamkillet med vilje fordi eg spele bra woho... er da min skyld at eg har 23-0? så drep dei meg med vilje! Herregud, ikkje nokk med at serverene har våre dårlige men no er da spelere som teamkiller med vilje EDIT: Kvifor får eg DEATH! og dei får 0 niks punnishment for teamkill? HUH? Endret 27. mars 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 HERREGUD TV2 må få opp teamkill ban seriøst. Blir teamkillet med vilje fordi eg spele bra woho... er da min skyld at eg har 23-0? så drep dei meg med vilje! Herregud, ikkje nokk med at serverene har våre dårlige men no er da spelere som teamkiller med vilje EDIT: Kvifor får eg DEATH! og dei får 0 niks punnishment for teamkill? HUH? Slik oppførsel blir man imun mot etter å ha spillt battlefield spilla noen år Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Ommmmfffg spilt så rævva idag samt lagg i hele dag... !!"#"¤!"%"#&"%!!% Gått ned hele 0.05 i kd... Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh RAAAAAAAAAAAAGE Har ikke hat EN god runde idag... Negativ stats hve jævla runde, ikke bra poengsum engang.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg og rudde hadde spilt like mye så sammenlignet Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 HERREGUD TV2 må få opp teamkill ban seriøst. Blir teamkillet med vilje fordi eg spele bra woho... er da min skyld at eg har 23-0? så drep dei meg med vilje! Herregud, ikkje nokk med at serverene har våre dårlige men no er da spelere som teamkiller med vilje EDIT: Kvifor får eg DEATH! og dei får 0 niks punnishment for teamkill? HUH? Slik oppførsel blir man imun mot etter å ha spillt battlefield spilla noen år Hehe, synd at eg har eigentleg holdt meg til cs (sjangeren) opp gjennom årene sjølv om eg har spelt litt andre BF spel er dette første eg har spelt såpass mye Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Slik oppførsel blir man imun mot etter å ha spillt battlefield spilla noen år Hehe, sant. Skal inrømme at jeh hadde endel morro på bf2 blant annet Sette c4 på fly noen får tatt før deg for deretter å la de fly noen hundre meter før man sprenger det^^, Good times Lenke til kommentar
circa Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Blir c4en borte dersom du dør? Endret 27. mars 2010 av circa Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Finnest det Norske HC server uten friendly fire? Seriøst, har spelt på 4 hc, server alle teamkiller når eg score over 20 kills uten deaths... Eg må no få lov og LVL den stakkars GOL MIN! Edit: Gol er da beste våpnet på HC! Man kan gå agro og defend og alle dør på 1 skudd! Endret 27. mars 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Nokon som har tips for raske points på medic? Eeg hiver ut healthkits og skyter alt eg ser, men endar opp med å dø eller skifte til assault. Eg MÅ ha M60 snart. Kva er den beste taktikken for medic? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hvis du ikke har M60 så hold deg i bakgrunnen, mens du bare går bak klynger av medspillere som du healer og gjennoppliver. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Nokon som har tips for raske points på medic? Eeg hiver ut healthkits og skyter alt eg ser, men endar opp med å dø eller skifte til assault. Eg MÅ ha M60 snart. Kva er den beste taktikken for medic? Spill rush. Der folk ligger i dekning, legg medpacks. Der ligger som oftest ammo også, så toss nades når du har dem. Bare tull at du trenger m60 for å skade noe, pkm er vel så farlig om brukt riktig. Ikke ofre deg for tåpelige revives. Ta de i nærhet og med hensikt. Om du dør under en revive vil sannsynligvis den du reddet også dø. Dermed taper du poeng i evt poeng du ville fått om du hadde holdt deg i live, samt hemmet laget ved at en spiller til må på nytt se timer gå ned. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Lvl 19 - 23 Fredag - Lørdag o_O http://bfbcs.com/stats_pc/Rudde Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Mange som faktisk er veldig opptatt av stats og kd her da Men dritt pc, bc2 fuckr, og det rett før tg. Endret 27. mars 2010 av Frederick_ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Mange som faktisk er veldig opptatt av stats og kd her da Men dritt pc, bc2 fuckr, og det rett før tg. Stats er gøy, men KD er likegyldig, eller vil helst ha den god men er fornøyd med over 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Slik oppførsel blir man imun mot etter å ha spillt battlefield spilla noen år Hehe, sant. Skal inrømme at jeh hadde endel morro på bf2 blant annet Sette c4 på fly noen får tatt før deg for deretter å la de fly noen hundre meter før man sprenger det^^, Good times Haha, gjorde det her før i dag. Han klikka totalt på meg:P Noen som spiller nå? Endret 27. mars 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Er jeg den eneste på en måte som finner battlefield 2 mer som et ordentlig battlefield spill enn bad company ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 ER gode spill begge 2, men har spilt litt Bf2 og utifra hukommelsen min så savner jeg ikke noe derfra. Sikkert ing jeg har glemt, men jeg ser på bc2 som en oppgradert bf2 og som oppvarming til Bf3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå