Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HERREGUD

TV2 må få opp teamkill ban seriøst. Blir teamkillet med vilje fordi eg spele bra woho... er da min skyld at eg har 23-0? så drep dei meg med vilje!

Herregud, ikkje nokk med at serverene har våre dårlige men no er da spelere som teamkiller med vilje

EDIT: Kvifor får eg DEATH! og dei får 0 niks punnishment for teamkill? HUH?

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

HERREGUD

TV2 må få opp teamkill ban seriøst. Blir teamkillet med vilje fordi eg spele bra woho... er da min skyld at eg har 23-0? så drep dei meg med vilje!

Herregud, ikkje nokk med at serverene har våre dårlige men no er da spelere som teamkiller med vilje

Slik oppførsel blir man imun mot etter å ha spillt battlefield spilla noen år ;)

Lenke til kommentar

HERREGUD

Slik oppførsel blir man imun mot etter å ha spillt battlefield spilla noen år ;)

Hehe, synd at eg har eigentleg holdt meg til cs (sjangeren) opp gjennom årene sjølv om eg har spelt litt andre BF spel er dette første eg har spelt såpass mye :blush:

Lenke til kommentar

Hehe, sant. Skal inrømme at jeh hadde endel morro på bf2 blant annet :tease:

Sette c4 på fly noen får tatt før deg for deretter å la de fly noen hundre meter før man sprenger det^^,

Good times

Lenke til kommentar

Finnest det Norske HC server uten friendly fire? Seriøst, har spelt på 4 hc, server alle teamkiller når eg score over 20 kills uten deaths...

Eg må no få lov og LVL den stakkars GOL MIN!

Edit: Gol er da beste våpnet på HC! Man kan gå agro og defend og alle dør på 1 skudd!

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Nokon som har tips for raske points på medic? Eeg hiver ut healthkits og skyter alt eg ser, men endar opp med å dø eller skifte til assault. Eg MÅ ha M60 snart. Kva er den beste taktikken for medic?

Spill rush. Der folk ligger i dekning, legg medpacks. Der ligger som oftest ammo også, så toss nades når du har dem. Bare tull at du trenger m60 for å skade noe, pkm er vel så farlig om brukt riktig.

Ikke ofre deg for tåpelige revives. Ta de i nærhet og med hensikt. Om du dør under en revive vil sannsynligvis den du reddet også dø. Dermed taper du poeng i evt poeng du ville fått om du hadde holdt deg i live, samt hemmet laget ved at en spiller til må på nytt se timer gå ned.

Lenke til kommentar

Hehe, sant. Skal inrømme at jeh hadde endel morro på bf2 blant annet :tease:

Sette c4 på fly noen får tatt før deg for deretter å la de fly noen hundre meter før man sprenger det^^,

Good times

Haha, gjorde det her før i dag. Han klikka totalt på meg:P

Noen som spiller nå?

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...