Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latency er vertfall for høg og nesten ikkje spelbart! Dei får fikse server. I begynnelsen hadde me flott ping på alle norske server, no er det ikkje bra! No er det rett og slett ELENDIG!

 

Nei seriøst eg sluttet med MW2 pga. Dårlig host's... Det hjelper svært lite når det er samme med BC2. EG tar meg vertfall pause til da er fikset. Eg orke ikkje og spele der folk "hakker" og du har så mye delay at det er nesten umulig og spele "fast" siden du vert holdt igjen pga. Dårlige Latency!

 

Jeg har ikke merket noen spesiell lagg eller dårlig ping på noen norske servere (TV2 og Battlefield.no). Viser 15-30 ping i browseren og 100-150 (latency) ingame.

 

Browseren viser vertfall ikkje ping oss meg. Men ingame hakker det spesielt når Latency nerme seg 150, den er "nesten" brukbar på 100 men forsatt hakker det, du merke det spesielt når du skal gå kjapt forbi gjenstander osv, henger du litt etter og må ha meir klaring.

 

Dette har ikkje noko med linjen men server siden eller server clienten til DICE. Hvem veit, eg synest det er likedårlig som MW2 no!

 

 

Ping har lite med lagg og gjøre isåfall er det datan din eller at du har problemer med nettet. Man kan fint spille med 200 i ping uten problemer (prøvd og det fløyt like bra som 40) selvsagt funker det ikke bra i MW2 og tildels BFBC2 der du da får en latency på når skudd treffer og at din client opfatter skudd som treff mens du bomma med 2 tiendeler, men du kan spille lag fritt med det, lagg kommer mer ifra pcen din isåfall.

 

Ping er jo bare hvor fort du får informasjon ifra serveren om andres bevegelser og objekter som fyker rundt på banen.

 

Åh, ping har lite med med hakking i spelet når grunnen til hakkinge er høg og ustabil latency? (ping) Vist du meiner at det er pc som gjer dette eller internettet er det feil når ping (ip vg.no) er stabil + stabil fps (Vist du ser vekk fra små ting som dropper fps under 80 til 60)

 

Grunnen til latency det følest laggete er at bevegelse, skudd osv kjem alt forseint forhold til tidligere eller forhold til singleplayeren der det er umerktbart. Men saken blir endå dårligere når latency er ustabil og hopper med store gap på 20-50 ms (110-160)

 

Grunnen til det hender er usikkert. Dette problem dukket opp ca 2 uker siden. Grunne til kanskje du ikkje merke den så bra kan vere at du er vant med den, eller spele på srv der vertfall latency er stabil men forsatt høg.

 

Eg håper vertfall på det blir ordnet.

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Har ikkje prøvd og spele i dag. Stoppa i går no pingen hoppa som ein kengeru fra 110 til 190...

 

Smart at Battle.no har teamspeak srv. Har VT (3.1) server vist det er vt folk vil bruke. Har desverre ødelagt Headsettet som står til tørking (bruttern sølte brus) så fårhåpentlegvis har eg fikset da til i kveld :=)

Lenke til kommentar

Pingen min er samme som alltid litt over hundre.. men den er misvisende uansett. Det er selve oppførselen til spillet. L.A.G..

Det føles ikke ut som om du lagger før du prøver å drepe noen når ingen av kulene dine treffer i det HELE TATT fordi andre spilleren strafer, noe som gjør det ganske umulig å treffe med lag...

Lenke til kommentar

Pingen min er samme som alltid litt over hundre.. men den er misvisende uansett. Det er selve oppførselen til spillet. L.A.G..

Det føles ikke ut som om du lagger før du prøver å drepe noen når ingen av kulene dine treffer i det HELE TATT fordi andre spilleren strafer, noe som gjør det ganske umulig å treffe med lag...

 

Merket dette på battlefield.no sine servere nå, har spillt noen dager på britiske og tyske servere og har ikke merket noe der. Kan det vere de norske serverene som er problemet?

Lenke til kommentar

noen som vet hvordan jeg kan sile ut servere med spycam?

så helvetes irriterende når jeg dreper en fyr og han er tilbake på skyter meg i ryggen 15 sec senere.

 

Hardcore mode.

 

Refsa; skal prøve ut noen etterpå, men akuratt nå orker jeg ikke bli jævla irritert igjen hvis det ikke funker :]

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...