Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Misunner dere litt som spiller PC når eg ser at dere kan se hvor mange dere har drept og hvor mange ganger man har død i en runde før runden er ferdig? Går vel det? På Xbox vet du det ikke før runden er over noe som er utrolig dumt.

 

Hm.. jeg spiller på PC, men har demoen på ps3. Mener å huske jeg kunne se statsene før runden av over

Lenke til kommentar

Misunner dere litt som spiller PC når eg ser at dere kan se hvor mange dere har drept og hvor mange ganger man har død i en runde før runden er ferdig? Går vel det? På Xbox vet du det ikke før runden er over noe som er utrolig dumt.

 

Hm.. jeg spiller på PC, men har demoen på ps3. Mener å huske jeg kunne se statsene før runden av over

 

 

Eg spiller på Xbox360, trykker BACK da kommer leaderbords opp. Står bare poengene til de forskjellige spillerne.

Lenke til kommentar

Noobtube er for kjerringer som ikke kan sikte...

+ 1.

 

Jeg er ikke akkurat i det beste humøret nå, så ikke ta alt jeg sier så alt for seriøst. Uansett, jeg må bare nevne at jeg haaaaaaaaater baserapere... Ble sikkert drept 8-9 ganger av samme kisen inne i vår base. Ellers elsker jeg spillet! Men noen ganger...

 

Hva er Cal Gustav da? For handikappede? Altså, handicapet er at de ikke har høyrearmen.

 

Carl Gustacson FTW!! ;). Har 4 gull stjerner på den

Lenke til kommentar

Utruleg tragisk at folk på det andre teamet må kome med kommentarar som "noobs" og "noob team" fordi dei tapte. Laga var til og med balanserte.

 

Det morsomme er at de som sier sånt ofte er de som har minst lagmoral og lavest score av alle.

 

edit, typo

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar

Om dykk vil ha ein god server kan eg anbefale iDoRY [NO] Hardcore XXX #1. Er hosta hos Multigamer.no ( altibox ) så det er garantert god ping.

 

Er kanskje snikreklamering for serveren til dei eg speler med, men rekner med at det er lov sidan det er meget relevant om ein vil ha ein bra ( Hardcore ) server å spele på der folk faktisk fokuserer på teamplay. Vi har admins som speler aktivt og vi vil gjerne ha fleire folk innpå så velkommen inn!

 

Det var han her som hadde den serveren. :)

 

Hadde vært artig med en SQDM, men vet ikke om jeg får tid i kveld. Skal muligens på pub. Noe som oppi dalene her ikke er hverdagslig, men et ferie-tilfelle. :p

Lenke til kommentar

Yep, med carl gustav eller AT4 så er det lekende lett å ta ned helikoptre :] Bare oe dritt at killsene for de som hopper ut og suicider ikke telles

Hmm, kanskje du har rett. Men da har jeg jo ikke akuratt skaffet meg bazooka som kan ta ned det da. Får vel bare prøve å låse det opp. :cool:

Lenke til kommentar

Er for SQDM i kveld, men da skal jeg mest sannsynlig spille i squad med noen kompiser. Det kan være lurt å finne en (nesten) tom TV2 server siden det blir lite lagg da, og en del norske folk. Lader RPGen litt raskere enn CG? CG daler litt mindre, men man ser mindre med den når man skal lade.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...