Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noobtube er for kjerringer som ikke kan sikte...

+ 1.

Jeg er ikke akkurat i det beste humøret nå, så ikke ta alt jeg sier så alt for seriøst. Uansett, jeg må bare nevne at jeg haaaaaaaaater baserapere... Ble sikkert drept 8-9 ganger av samme kisen inne i vår base. Ellers elsker jeg spillet! Men noen ganger...

Hva er Cal Gustav da? For handikappede? Altså, handicapet er at de ikke har høyrearmen.

Lenke til kommentar

Hadde en artig runde på idory serveren med dere istad.. ;)

Dette var ved round end :] (Hele pc'en kræsjet like etter.. skjedde to ganger på rad etter game finish... )

post-131571-1269653123,2217_thumb.jpg

EDIT; Prøver å legge inn dobbeltskudd macro nå, slik at på et trykk skal den skyte to ganger.. Makroen fungerer fint i windows, men i bfbc2 så virker den bare som ett skudd.. why?

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Latency er vertfall for høg og nesten ikkje spelbart! Dei får fikse server. I begynnelsen hadde me flott ping på alle norske server, no er det ikkje bra! No er det rett og slett ELENDIG!

Nei seriøst eg sluttet med MW2 pga. Dårlig host's... Det hjelper svært lite når det er samme med BC2. EG tar meg vertfall pause til da er fikset. Eg orke ikkje og spele der folk "hakker" og du har så mye delay at det er nesten umulig og spele "fast" siden du vert holdt igjen pga. Dårlige Latency!

Jeg har ikke merket noen spesiell lagg eller dårlig ping på noen norske servere (TV2 og Battlefield.no). Viser 15-30 ping i browseren og 100-150 (latency) ingame.

Browseren viser vertfall ikkje ping oss meg. Men ingame hakker det spesielt når Latency nerme seg 150, den er "nesten" brukbar på 100 men forsatt hakker det, du merke det spesielt når du skal gå kjapt forbi gjenstander osv, henger du litt etter og må ha meir klaring.

Dette har ikkje noko med linjen men server siden eller server clienten til DICE. Hvem veit, eg synest det er likedårlig som MW2 no!

Ping har lite med lagg og gjøre isåfall er det datan din eller at du har problemer med nettet. Man kan fint spille med 200 i ping uten problemer (prøvd og det fløyt like bra som 40) selvsagt funker det ikke bra i MW2 og tildels BFBC2 der du da får en latency på når skudd treffer og at din client opfatter skudd som treff mens du bomma med 2 tiendeler, men du kan spille lag fritt med det, lagg kommer mer ifra pcen din isåfall.

Ping er jo bare hvor fort du får informasjon ifra serveren om andres bevegelser og objekter som fyker rundt på banen.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar

EDIT; Prøver å legge inn dobbeltskudd macro nå, slik at på et trykk skal den skyte to ganger.. Makroen fungerer fint i windows, men i bfbc2 så virker den bare som ett skudd.. why?

Kanskje det er for lite delay?

Hmm nei, prøvde med 5000 ms, burde være tilstrekkelig for å se en endring..

(er forresten ikke bfbc2 det er noe feil med, virker heller ikke i css eller codmw2)

Lenke til kommentar

lagde en C4 felle på veien, kastet en sensor-mine ditt...gikk bakover og tok kort tid så kom det en tanks.

Stresset med og få opp C4-"styrern"...og jeg klarte og ta den pluss jeg fikk triple kill på den tanksen :love:

noen minutter etterpå så klarte jeg det med miner, gikk over til Engi en kjapp tur.

Når man tar 2 slike triple kills på rad så er man glaad, ihvertfall når man er på randen og taape. Dette var siste base og vi klarte og holde den til vi vant :new_woot:

som egentlig er et mirakel i mine øyne :!:

Er bare 1 kills fra og få 200kills med kniv nå :love:

Lenke til kommentar

Ok, nå som jeg sjekket litt så ser det ikke ut til at delayen virker idetheletatt... dobbeltklikk skjer instant uansett hvor høy ms delay jeg setter

EDIT; Ohkey fikk det til å virke nå! :] Måtte sette bfbc2 fire til en alternativ knapp på tastaturet, så lage makro på den tasten.

Har

3 skudd med 35ms mellom hver.

Bilde:

Venstre = trykke fort på makro med 3 skudd med 35ms delay mellom hvert skudd

Høyre = trykke fort på vanlig fire

post-131571-1269658298,4935_thumb.png

Mohahahaha

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Tjaaa mulig det.

Jeg gjorde det ihvertfall på Mionix Naos 5000 musen min, som støtter makroer

Så jeg bandt den ene knappen på siden av musen til makroen som er bundet til F11 (lite brukt knapp, så why not..), dermed satt jeg F11 til å være den alternative skyteknappen i BFC2,la inn tre F11 trykk i makroen med delay recording så trykket jeg 3-4 ganger så fort jeg kunne. (dette ble på rundt 68ms, så jeg redigerte delayene ned til 35).

Vet ihvertfall at endel Razer mus, Roccat, og Logitech mus støtter makroer

Lenke til kommentar

Jepp, da har jeg også kjøpt BF Bad Company (til xbo360 da).

Det eneste jeg virkelig plages over er det faktum at helikopter er skikkelig overpowered. :hrm: Med mange nok svinger blir man nesten aldri truffet av noe som helst. Utenom mounted guns da, men det holder man seg bare unna så går det fint.

Lenke til kommentar

Jepp, da har jeg også kjøpt BF Bad Company (til xbo360 da).

Det eneste jeg virkelig plages over er det faktum at helikopter er skikkelig overpowered. :hrm: Med mange nok svinger blir man nesten aldri truffet av noe som helst. Utenom mounted guns da, men det holder man seg bare unna så går det fint.

Helikopter VS. UAV :-D

Lenke til kommentar

Ok, nå som jeg sjekket litt så ser det ikke ut til at delayen virker idetheletatt... dobbeltklikk skjer instant uansett hvor høy ms delay jeg setter

EDIT; Ohkey fikk det til å virke nå! :] Måtte sette bfbc2 fire til en alternativ knapp på tastaturet, så lage makro på den tasten.

Har

Bilde:

Mohahahaha

Hvordan fungerer dette på våpen med burst? Typ M16A2

Lenke til kommentar

Har

Bilde:

Mohahahaha

Hvordan fungerer dette på våpen med burst? Typ M16A2

Kan sjekke nå. Lager likesågodt en liten film.

EDIT; Burst AR's har så godt som ingen nytte av denne makroen. :] resultatet er akuratt det samme som å skyte vanlog

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Jeg spiller utelukkende Rush og der er det så ufattelig mange MW2 shitkids nå, er så dritlei av å bli spawnraped av folk som gjemmer seg i basene (spiller også HC som gjør det enda enklere for de) og gjør alt annet en å attacke/defende, folk som teamkiller for kjøretøy o.l, spiller utelukkende sniper og spammer mortar (spesielt når man er attacker) og sist men ikke minst Medics som sniper med LMG og gjør alt annet en å faktisk være medic :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hadde en artig runde på idory serveren med dere istad.. ;)

Dette var ved round end :] (Hele pc'en kræsjet like etter.. skjedde to ganger på rad etter game finish... )

post-131571-1269653123,2217_thumb.jpg

Haha, den scoren var epic. :!:

Lenke til kommentar

AAAAAAAAH

Sittet å tatt opp/redigert og lagd film om bfbc2 med makro på musa osv.. Jeg som den tosken jeg er glemte å save underveis og gikk rett til export..

Var nesten ferdig, så frøys pc'n.. D: D: Adobe premiere har ikke slik gjennoppretting heller... -_-

Får lage en random gameplay film da.. jeez...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...