Rudde Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 http://bfbcs.com/BFBC2_leaderboard/360 Noen andre enn meg som syns det er jævlig lite kills på lederne på xbox sitt leaderboard? Og sjekk ut cheaterstatsen på PC lederen. 1002, 1003, 1001 kills på alle assault rifles syns jeg er litt merkelig. Ville nok ha Platina i alt, men så fort? Ca 40 000 kills og under 300 deaths på 85 timer! Han skulle blitt utestengt. Og antall spillere på de forskjellige platformene, er vel det de har i sine lister foreløpig.. Det er vel ikke så få spiller? Nei, glem det. Idiotisk spørsmål. Haha Det går sikkert litt tregere og drepe på konsoll så de gjør det muligens lettere og ranke. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Se antall kills på PS3 da. Spiller selv på PS3, og syns ikke det går tregere å drepe. Har prøvd det på PC, og det var vel omtrent det samme. Uvant med musen igjen, men gikk fint. Synd at den som topper på PC spiller uærlig, og skittent. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Synd at halvparten +++ som spiller på pc driter i laginnsats og bare bryr seg om seg selv.. Vinner ikke med det.. W/L> K/D Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Synd at halvparten +++ som spiller på pc driter i laginnsats og bare bryr seg om seg selv.. Vinner ikke med det.. W/L> K/D Synest W/L Ratio er like viktig som K/D ratio. Det er ikkje vits og dø uten og gi ein innsats til laget eller dø uten og ta par kills med deg. Men synest det er svært dårlig at folk lamejoiner osv. Skal vi som ikkje lamejoiner andre laget og ødelege W/L ratio? Eg går vertfall over og dritt litt i W/L ratio til DICE har fikset autoteambalance! sån at vi som speler ikkje opplever dette! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Synes hverken W/L eller K/D er viktig jeg. Det som er viktig er at det er jevne lag og moro å spille. Dessverre er som regel serverne fylt med stats beviste egotrippere som gjør alt for å øke sin utvalgte stat som de mener er viktig. De som skal ha høy W/L lamejoiner når det går dårlig. De som absolutt skal ha høy K/D spiller egoistisk og er totalt uberørt av det faktum at man må spille som et lag for at spillet skal være skikkelig gøy for alle. Dette er dessverre et problem som har vært mer og mer fremtredene jo mer statistikk spillutviklerne legger inn i spill. Mange spillere slutter å spille for å ha det moro og blir maniske tallsankere. Jeg var admin på en CS server for en del år tilbake hvor vi la inn en statsside på hjemmesiden vår. Da kunne man fra den ene dagen uten denne funksjonen til den neste hvor statsen var oppe på siden, se hvordan spillestil og adferd på serverne endre seg til det verre. Men det er ihvertfall veldig gøy å spille med venner og bekjente enda! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 SPM sier noe om hvor god DU er W/L er egentlig ubetydelig hvis du spiller public. Mer relevant om du spiller klan. K/D er bare en måling på hvor mye du camper eller jukser. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) SPM står for "Score per Minute" og du får høgre score med høg k/d + W/L (Sjølv om W/L ratio har lite og si forhold til K/D) Så nei, SPM gir deg eit bilde kor go speleren er. Samme som K/D og W/L ratio. EDIT: Eg har høgst SPM med Medic og minst med recon. Men skal eg spille medic sån at er SPM over 350? Endret 26. mars 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Nei. Som medic feks. kan du få høyest score på serveren med mye deaths, lite kills og samtidg som laget taper. Hvis du fokuserer på å hjelpe laget med heals og revives, kan scoren være gjennom taket, selv om du omtrent ikke har kills, OG laget taper. Spiller du i tillegg en annen klasse, så er det enda mer imponerende. mye mer så enn k/d eller W/l Endret 26. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
dredg Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Om laget vinner eller taper er helt irrelevant i forhold til SPM ihvertfall. K/D har jo noe å si men man får aldri i verden like mye poeng med kills som man får ved å gjøre andre oppgaver. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 W/L sier noe om innsatsen du gjør for laget.. K/D sier mer om du bare bryr deg om kills... Jeg capper heller en base enn å løpe rundt å jakte.. Får poeng for å vinne runder og liksom I'm a team man Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Nei. Som medic feks. kan du få høyest score på serveren med mye deaths, lite kills og samtidg som laget taper. Hvis du fokuserer på å hjelpe laget med heals og revives, kan scoren være gjennom taket, selv om du omtrent ikke har kills, OG laget taper. Spiller du i tillegg en annen klasse, så er det enda mer imponerende. mye mer så enn k/d eller W/l Har ofte Ace pin sjølv med recon, men einaste måten og få høg score med recon er motion mine, Motor/c4 on target or kills og skyt h.s fra lengst mulig distanse. Med Medic er du backup, du dekker laget, healer og revive. Eg liker best medic men synest det blir alt for gale med 4 medic i squaden. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 W/L sier noe om innsatsen du gjør for laget.. K/D sier mer om du bare bryr deg om kills... Jeg capper heller en base enn å løpe rundt å jakte.. Får poeng for å vinne runder og liksom I'm a team man Problemet med å telle win/loss på enkeltpersoner er at BC2 er ett ett lagbasert spill. Er man uheldig med laget, så kan man gjøre så super innsats for å vinne som man bare vil, man vil tape uansett. I klanmiljøer der det bare er organiserte kamper vil W/L derimot være omtrent alt som teller. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Om laget vinner eller taper er helt irrelevant i forhold til SPM ihvertfall. K/D har jo noe å si men man får aldri i verden like mye poeng med kills som man får ved å gjøre andre oppgaver. recon h.s gir ganske bra score. Har fint tatt +300 i score per kill på lang avstand. Og kjem med score totalt på 3-5k. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Mulig det, jeg sitter aldri så langt borte fra kampene og objectives at jeg får sånne poeng. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Om laget vinner eller taper er helt irrelevant i forhold til SPM ihvertfall. K/D har jo noe å si men man får aldri i verden like mye poeng med kills som man får ved å gjøre andre oppgaver. recon h.s gir ganske bra score. Har fint tatt +300 i score per kill på lang avstand. Og kjem med score totalt på 3-5k. Joda, men da gjør du vel en god jobb. i motsetning til de 20 andre reconsene som sitter på samme plassen og treffer på 1/20 skudd Lenke til kommentar
genesis Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) - Er det mulig å kjøre en client server? Altså hoste egen server der og da når man skal spille online?- Hva med lan?- Hva med dedicated, kan alle som eier spillet lage dette?Dersom noe av nevnte lar seg gjøre, får man også poeng?Gjør anti-cheat softwaren en god jobb med å holde cheatards vekke? Endret 7. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Klanen vår har egen server til bad company 2, join om dere vil -> trønderbataljonen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) ARGGGGHGHGHHG, fortsatt møkkalatencies.. UMULIG å spille... Nei, er ikke noe feil med linja mi, alle andre spill virker fett på alle type servere.. Bare BFBC2 som bestemmer seg for å gi totalt faen i å gi meg en god spillopplevelse EDIT; ENDELIG Etter to dager uten spilling funker det sånn passe igjen! anoter edit; Whohohohohooo trodde jeg hadd mistet all rank nå når jeg logget inn... Men valgte bare feil soldier Endret 26. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Begynt å spille endel på hardcore servere nå, og har lagt merke til at 40mm er et mye mindre problem, noe som er litt deilig. Dessuten har man mulighet til effektivt å bruke slugs på shotguns, noe som ikke er helt lett på vanlige servere sidan man ofte må bruke to skudd, og det går for lang tid når man ikke bruker semi. På hardcore er derimot shotguns med slugs det råeste våpenet som er å oppdrive siden der er one shot one kill, kan brukest som sniper på lange avstander og kan kjapt skyte flere skudd og du har unlimited ammo og C4 som assault. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå