Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er utrolig kos når man løper rundt å prøver å drepe en, tømmer magasinet i primary, pistolen, og bruker opp det som er, så klarer å knive han før han får deg :p

Eller det å hoppe rundt med en i samme situasjon, bare at man får reloada og waster han med ett nytt assault mag i det han skal til å plante kniven :p

Derfor normal mode er uspillbart for min del. går ikke å drepe med engineer våpen hvis du ikke headshotter... ihvertfall ikke på et magasin.

Derfor du må bruke de, siden du omtrent må ha headshots blir du rett og slett nødt til å aime bedre, som igjen gjør deg til en bedre spiller! :D

Lenke til kommentar

Nå har jeg rett og slett sluttet å spille på de norske serverne. Jeg opplever faktisk at det er langt dårligere lagspill, og kjipt miljø på Battlefield.no og TV2 serverne enn det er på random utenlandske server. Det er uvist av hvilken grunn men det har vært systematisk siden jeg startet å spille.

Forøvrig må jeg si at session med BC2 er noe av de mest varierte opplevelsene jeg har opplevd i et spill noensinne. Noen ganger er man på en god squad på en server med balanserte lag og man koser seg glugg ihjel. Så plutselig når et av lagene begynner å vinne fremover begynner folk å joine det vinnende laget. Samt det tapende laget finner frem hele reportoaret av camping og eksplosiver. Så sitter man der og har gått fra himmel til helvete på 2-3 minutter, og når dette spillet først blir slik da er det virkelig kjipt å spille.

Lenke til kommentar

Enig at AN-94 er konge, liker ganske bra UMP45.

Tok beste sniper skudde til no :p 60+294 xD

Nett tatt og kniva to på B som skulle plante(andre defendbasen på isla innocent). Vert eg truffen av ein sniper, ser eg kor skudde kom fra, tar på sniperen (uten 12x zoom) sikte godt ovenfor. Skytt av og pang H.S

Satan den var nice!

Lenke til kommentar

Er det mulig å påvirke avfyre kuler på BC2? Som f.eks. en rakett kommer mot deg når du er sniper, er det mulig å skyte kula så den går i stykker på halveien?

En kamerat av meg poengterte at han syns folk tåler flere kuler når han begynner å skyte på deg også, er det mulig at kulene treffer hverandre?

Lenke til kommentar

En kamerat av meg poengterte at han syns folk tåler flere kuler når han begynner å skyte på deg også, er det mulig at kulene treffer hverandre?

Hvis du er i close combat og en fyr avfyrer på full auto mot deg så er det nok ikke pga kulene treffer hverandre at han tåler mer, men er vel mer det at du sannsynligvis bommer på han du skyter på.

Hvertfall det jeg tror.

Lenke til kommentar

Den er postet tidligere i tråden :p

Utrolig vittig anyway.. holdt på å le meg i hjel når jeg så den i går kveld xD

Ah sorry, ikke lett når dette trådet blir postet i så sykt mye. Men ja, vannvittig bra. Særlig det med støvet, trodde jeg var den enaste som reagerte til det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...