Feh Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har opplevd det mange ganger, men jeg har lagt merke til at jeg f.eks har blitt drept av en assault som tok meg med 40mm (og jeg har sett at han hadde assault skin på fyren) og i killcam står det 0%, men den jeg speccer er f.eks en medic. Så tror den noen ganger bytter spec char dersom den som tok deg døde samtidig/rett etterpå. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) skyt tracer i trynet på folk (på laget) så blinker det rødt for alle å se, tilogmed han på laget, sikkert koselig at halve skjermen blinker rødt for han Ja, det hørtes jo dritsmart ut. Du har jo aldri brukt for en god recon, så la oss smoke han og få han til å blinke. Endret 25. mars 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 En god recon? 1/1000 av recons(med sniper) er gode, resten er nisser som camper 50mil bak resten, bommer på minst halvparten av skuddene og aldri spotter eller bruker motion mines, er han virkelig nisse bruker han heller ikke mortar. Kan ikke huske en eneste gang en snipergjøk f.eks. har drept noen som prøver å defuse en mcom :\ Men gjør jo selvsagt ikke dette på combat recons med shotties som spotter, tar ut tanks og kaster motion mines, disse er awesome og jeg skulle ønske det var flere av de Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 En god recon? 1/1000 av recons(med sniper) er gode, resten er nisser som camper 50mil bak resten, bommer på minst halvparten av skuddene og aldri spotter eller bruker motion mines, er han virkelig nisse bruker han heller ikke mortar. Kan ikke huske en eneste gang en snipergjøk f.eks. har drept noen som prøver å defuse en mcom :\ Men gjør jo selvsagt ikke dette på combat recons med shotties som spotter, tar ut tanks og kaster motion mines, disse er awesome og jeg skulle ønske det var flere av de Så derfor straffe folk som har funnet sin class? Til og med de gode? pga det finnes mange dårlige?! Latterlig! Har selv blitt pyntet som ett juletre og jeg ledet den runden, og var 1 av 3 recon på laget. Fyren som gjorde dette var den som var dårligst på laget. Direkte latterlig at folk gjør sånn, og ødelegger spillet for mange andre. Kan skjønne at det er frusterende at mange er recon, og jeg er det egentlig sjeldent selv. Men den gangen jeg ble pyntet som ett juletre, var direkte latterlig. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Når jeg spiller recon/wookie løper jeg rundt i fronten med den auto-rifla med lyddemper og kaster motion mines og C4 rundt meg som en gal. Sier ikke jeg er særlig god, og dør omtrent like mye som jeg dreper russere, men er mye gøyere enn å sitte i ro på en fjelltopp og se gjennom et rør. Endret 25. mars 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Liker godt den første der, jeg planta kniven i panna hans og han skjøt meg etter han var død. Dette er ganske mye i BC2 fordi spillet har fysikk og kulene faktisk befinner seg i lufta slik som de ikke gjør i f.eks. MW2 Hva er egentlig saken med at man ofte blir skutt av den man dreper etter at han/hun er død.. Er det en form for nettverkslagg eller noe sånt? Det skjer alt for ofte spør du meg, og er særdeles irriterende Må nesten være det. Er vel sånn at PCen min sier at jeg drepte han, og samtidig sier han/hun sin PC det samme, og hva gjør hosten da? Jo, dreper begge. Dette kan fint løses, hvordan vet jeg ikke, men ingen andre spill annet enn Halo 3 har det problemet som jeg vet om. Dette er ganske mye i BC2 fordi spillet har fysikk og kulene faktisk befinner seg i lufta slik som de ikke gjør i f.eks. MW2. Men det er sikkert noe som er lagg å, ikke vet jeg men når det skjer med meg er det ofte påvirket av fysikk. som f.eks. når jeg sniper så dreper vi hverandre. Endret 25. mars 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Er litt morsomt ¨å fyre en carl gustav opp mot en sniper som har sett deg, han har valget, løpe som faen og kanskje klare det, eller få ihvertfall det ene killet på meg. De velger oftest sistnevnte, og de ender opp døde hver gang Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Er litt morsomt ¨å fyre en carl gustav opp mot en sniper som har sett deg, han har valget, løpe som faen og kanskje klare det, eller få ihvertfall det ene killet på meg. De velger oftest sistnevnte, og de ender opp døde hver gang Hakke fått carl gustav enda jeg Men når jeg får den skal jeg skaffe Rocket Launcher efficiency Også skal jeg skaffe Shotgun efficiency når jeg begynner å ranke på recon Må vel skaffe handgun også Tror jeg har vært ganske nær den før men jeg har aldri tenkt på den så Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvilket håndvåpen bruker dere folkens? Og hvilket liker dere best? M9? M93R? TRCR-4? M1911? MP443? MP412? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvilket håndvåpen bruker dere folkens? Og hvilket liker dere best? M9? M93R? TRCR-4? M1911? MP443? MP412? Jeg brukte mest m9 før fordi jeg syns den EIER! men alle venne mine sier den med 17 kuler i magasinet er best og jeg har begynt å bruke den Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Stemmer det, Rudde MP443 bruker jeg mest, men nå tar jeg bronsje på alle våpnene så nå bruker jeg M93r Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hvilket håndvåpen bruker dere folkens? Og hvilket liker dere best? M9? M93R? TRCR-4? M1911? MP443? MP412? Må vel bli M9 og M1911. Men bruker MP443 og M93R nå fordi jeg holder på med Pistol Man achievement`n . Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Bruker revolveren jeg.. Men bruker bare handgun på recon og det har jeg ikke spilt på en stund. Mangler bare UMP 45 så har jeg alt. Mangler vel 1-2 pins også.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Syns det er utrolig kos når man løper rundt å prøver å drepe en, tømmer magasinet i primary, pistolen, og bruker opp det som er, så klarer å knive han før han får deg Eller det å hoppe rundt med en i samme situasjon, bare at man får reloada og waster han med ett nytt assault mag i det han skal til å plante kniven Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Kos er når du stormer frem, lobber en 40mm i trynet på en gruppe, tar ned 1 med den, skifter til rifle, tar 2 til før du bytter til pistol og tar den siste gjøken med den siste tilgjengelige kula i M1911'ern. - og så løper som faen i dekning for å reloade ALT. Jeg fikk en 8 kill streak og sprengte en m-com statsjon helt alene den gangen..resten av laget lå oppe i junglen på valparaiso og sturet. Var vel den eneste blå prikken nedenfor trelinja på første m-com par på det mappet da. Vi tapte runden. Endret 25. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg syns m1911 er best, men m9 og m443 fungerer også glimrende, bruker m443 for øyeblikket så jeg får gold star i den også (variasjon ftw!). Tracer på atacama/arica/valdez. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 M1911 er favoritten her også. M443 på tett andreplass. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Syns det er utrolig kos når man løper rundt å prøver å drepe en, tømmer magasinet i primary, pistolen, og bruker opp det som er, så klarer å knive han før han får deg Eller det å hoppe rundt med en i samme situasjon, bare at man får reloada og waster han med ett nytt assault mag i det han skal til å plante kniven Derfor normal mode er uspillbart for min del. går ikke å drepe med engineer våpen hvis du ikke headshotter... ihvertfall ikke på et magasin. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nei, akkurat det irriterer.. Alle battlefield spillene (jeg har spilt) har vært på denne måten... (BF2 var siste jeg spilte før BC2) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 M1911 og Rex er mine primary pistoler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå