Cortinarius rubellus Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 ? Jeg suger jo Men et lag må uansett spille sammen for og bli gode sammen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Synd det ikke står score per minute på de signaturene. Det har mere å si for hvor god man er enn k/d. EDIT: man kunne vist få sig med spm Min soldat http://bfbc2.elxx.net/stats/pc/z1ndr3 Endret 24. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) 200 poeng har jeg per minutt, vet ikke om det er bra eller ikke. Jeg vet bare jeg gjør mitt beste for og støtte laget Var for og poengtere at jeg ikke er god. Er et spill jeg trenger betraktlig mer trening i siden jeg er vant med bare skyting og ikke slik det er i Bc2:) GGanske så likt med meg og deg:) Endret 24. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Sjekk alle de ****** idiotene på laget mitt, ikke en eneste gidder å løfte fingeren, eneste de gjør er å campe og sende mortars på andre sida. Hadde det ikke vært friendly fire så hadde jeg kjørt ned alle idiotene med helikopteret eller kniva de, -15 poeng er værdt det på sånne ******* Det er synd, for det er akkurat sånne folk som ødelegger spillet, eller når spillet ikke klarer å balansere lagene!! Endret 24. mars 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Min er ikke up to date atm Har ikke så bra SPM nå siden jeg nooba sinsykt i starten. (Mer CS og Pandhuskerikkeresten vant). Det kommer seg nå som jeg spiller mer assault... Edit: Drøyt mange campere det var der da :O Man kaster egentlig sykt mange nades. I min statistic har jeg kaste 480stk Og nå klarte jeg og kverke den andre opphøyner klemma under tastaturet i reint sinne. Fack Endret 24. mars 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det mappet der er jo camp-map-deluxe Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det mappet der er jo camp-map-deluxe Hehe ja. Har funnet ut en utrolig bra taktikk når jeg er på øya. Går assault, og smoker hele den ene siden av smoke, sånn at det andre laget MÅ rushe oss på en eller annen måte. Fungerer veldig bra. Om jeg er på det andre laget, og halvparten av laget camper, så smoker jeg likegodt dem også sånn at de må flytte på seg. Spiller man ikke som et lag på den serveren jeg spiller på, da får man det kjipt Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Smoke camperne på ditt eget lag? Haha, den taktikken må jeg prøve en gang Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 skyt tracer i trynet på folk (på laget) så blinker det rødt for alle å se, tilogmed han på laget, sikkert koselig at halve skjermen blinker rødt for han Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 skyt tracer i trynet på folk (på laget) så blinker det rødt for alle å se, tilogmed han på laget, sikkert koselig at halve skjermen blinker rødt for han Lættis. Jævla god idé... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 sånn ligger det an hos meg om dagen Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Liker godt den første der, jeg planta kniven i panna hans og han skjøt meg etter han var død. Endret 24. mars 2010 av Dofty Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Er det flere her som har lyst til og starte 4-manns squads? Bruke vt, teamspeak eller noe for og komunisere foreks. Hvilken spillmode er det snakk om? Selv foretrekker jeg conquest, men så har jeg bare spilt det og Rush da Men er gjerne med. Endret 24. mars 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Liker godt den første der, jeg planta kniven i panna hans og han skjøt meg etter han var død. Hva er egentlig saken med at man ofte blir skutt av den man dreper etter at han/hun er død.. Er det en form for nettverkslagg eller noe sånt? Det skjer alt for ofte spør du meg, og er særdeles irriterende Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvorfor er det noen som har bronsefarga, noen med sølv og noen med gull dogtags? Blir de finere jo høyere lvl eller ? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Liker godt den første der, jeg planta kniven i panna hans og han skjøt meg etter han var død. Hva er egentlig saken med at man ofte blir skutt av den man dreper etter at han/hun er død.. Er det en form for nettverkslagg eller noe sånt? Det skjer alt for ofte spør du meg, og er særdeles irriterende Må nesten være det. Er vel sånn at PCen min sier at jeg drepte han, og samtidig sier han/hun sin PC det samme, og hva gjør hosten da? Jo, dreper begge. Dette kan fint løses, hvordan vet jeg ikke, men ingen andre spill annet enn Halo 3 har det problemet som jeg vet om. Endret 24. mars 2010 av Dofty Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1546-Battlefield-Bad-Company-2 Å herregud å jeg lo! Må si jeg kjente meg igjen xD *Tårer i øynene* Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Bruttern synest det ikkje var kjekt og spele uten alle våpne så han "lånte min igjen"... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Liker godt den første der, jeg planta kniven i panna hans og han skjøt meg etter han var død. Hva er egentlig saken med at man ofte blir skutt av den man dreper etter at han/hun er død.. Er det en form for nettverkslagg eller noe sånt? Det skjer alt for ofte spør du meg, og er særdeles irriterende Må nesten være det. Er vel sånn at PCen min sier at jeg drepte han, og samtidig sier han/hun sin PC det samme, og hva gjør hosten da? Jo, dreper begge. Dette kan fint løses, hvordan vet jeg ikke, men ingen andre spill annet enn Halo 3 har det problemet som jeg vet om. Det er nok intentional fra DICE sin side, og meget realistisk at to stykker kan drepe hverandre. Se for deg real-life, hvis du plutselig møter en fyr bak et hjørne og begge har ladde våpen. Skyter de noenlunde likt vil begge bli skutt. I tillegg til det så er jo skuddfysikken i spillet laget slik at det faktisk tar en tid fra en kule blir skutt ut til den treffer noe. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Liker godt den første der, jeg planta kniven i panna hans og han skjøt meg etter han var død. Hva er egentlig saken med at man ofte blir skutt av den man dreper etter at han/hun er død.. Er det en form for nettverkslagg eller noe sånt? Det skjer alt for ofte spør du meg, og er særdeles irriterende Må nesten være det. Er vel sånn at PCen min sier at jeg drepte han, og samtidig sier han/hun sin PC det samme, og hva gjør hosten da? Jo, dreper begge. Dette kan fint løses, hvordan vet jeg ikke, men ingen andre spill annet enn Halo 3 har det problemet som jeg vet om. Det er nok intentional fra DICE sin side, og meget realistisk at to stykker kan drepe hverandre. Se for deg real-life, hvis du plutselig møter en fyr bak et hjørne og begge har ladde våpen. Skyter de noenlunde likt vil begge bli skutt. I tillegg til det så er jo skuddfysikken i spillet laget slik at det faktisk tar en tid fra en kule blir skutt ut til den treffer noe. Det er godt poeng! Men en annen ting: Flere som opplever at du blir drept av en, så står det på den skjermen som kommer opp at han har 0% hp igjen, men likevel løper han rundt som aldri før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå