Tj-nome Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hehe blir kjekt. Lure litt på korleis ratio blir, på Rush har eg ratio på 3-6 i ratio men Conquest har eg ratio på 2-4. Har av og til dårligere ratio men gjennomsnitleg har eg ganske høg ratio på rush uansett om man defender eller ikkje. Men synest det er veldig irreterende og spele rush pga. Lamejoining men eg joiner no taper laget og bry meg ikkje veldig om W/L ratio. Bryr meg meir om K/D Ratio men den kan kontrolerest uansett om man er agro og plante på M-COMs. Edit: Woho. Side 200 Endret 24. mars 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Agro hjelper ofte lite med mindre det andre laget er en gjeng med små unger da ;d edit: tactics is everything Endret 24. mars 2010 av Core2Dude Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hehe blir kjekt. Lure litt på korleis ratio blir, på Rush har eg ratio på 3-6 i ratio men Conquest har eg ratio på 2-4. 3-6 i kill ratio I GJENNOMSNITT? Flink i tanksen eller? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hehe blir kjekt. Lure litt på korleis ratio blir, på Rush har eg ratio på 3-6 i ratio men Conquest har eg ratio på 2-4. 3-6 i kill ratio I GJENNOMSNITT? Flink i tanksen eller? Har faktisk høgst score totalt med vechicle. Sjølvsagt brukte eg ganske mye sniper nettop for og fikse statsen etter broren har lånt kontoen. Kan tenke når han speler har han ratio på 0.1-0.2 må eg spele med høgst mulig ratio for og fikse då er sniper best på fleste brett. Han har sikkert spelt ca 1 døgn totalt menst eg har spelt 2,5 døgn. Varierer ganske mye med ratio men med sniper er det ganske enkelt på Valparaiso med stats som 32-3 med og vere forsiktig eller på Nelson Bay med Tube og Granat kjem man fort opp på ratio. Men det er for ingen grunn at eg har Platinum på M60, Heavy Vehicles og på tuberen. Tru eg har nesten 600 kills på tuberen. Endret 24. mars 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvorfor får du ikke din bror til å lage sin egen soldier? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Han har kjøpt seg spelet i går, men måtte sjøvsagt hjelpe han med litt penger siden bruttern bruke dei kjappere en eg klare og si pepperoni skinke. Han må vel ha ein eigenkopi (serial) av spele for og lage soldat? Endret 24. mars 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Du kan vel lage ny soldat på den andre innloggingen? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Trudde det var limited med 1 soldat per serial eg? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 en konto ja, men hver konto kan ha flere "soldater" Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Du kan lage så mange soldater du bare orker. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Lærte vist noko nytt hver dag, men då hadde ikkje akkurat broren min treng og kjøpt seg siden han låner min gaming rigg for speling. Nesten som eg skulle "orke" og lage ny soldat for og sleppe og ta jobben med og fikse ratio opp på 3 igjen etter brutterns rampage i går og tok ned ratio på 2.1... Men då må eg ta achivements igjen. Vertfall slepp eg at han speler på min konto vertfall Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Tru eg har nesten 600 kills på tuberen. Du er en av de ja. Sukk Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 if u cant beat them, join them Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 10% kills med tuber er ikkje akkurat så gale forhold til mangen andre. Brukte tuberen siden den er kjapp og få Platinum stars på siden eg ville fullføre achivements med 2 platinum stars. Synest no det er verre med Enginer med M2 CARL GUSTAV AT som drepe insaine forhold til tuberen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Tubere er den mest iriterende rasen spiller man har i Bc2, de ødelegger spillet. Hadde Dice fjernet mulighetenn så hadde de ikke klart oog drepe noen foor de eier ikke aim Sånn, nå fikk jeg ut det. Ikke nnoe imot deg dette Tj-Nome Ble litt lei i går av noen spillere. døde 15 ganger i en runde, og 14 av de var av tubing Og det er ikke k\d som teller, det er og vinne sammen med laget. I går så plantet jeg og hva gjør fienden...de driter i den og dreper heller andre istedenfor og defuse Teamplay folkens er bc2 Endret 24. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Jeg varierer med å spille medic og assault, og jeg får sjeldent kills med tube. Du må treffe bra på avstand for å få kill, og den har jo en minimumsgrense også. Og for de som klager: Hvis du blir eid av tuben er det du som er nuben. Endret 24. mars 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Abigor når du havner i close-combat og du får enn 40nm i magen så er det one shot kill og det er NULL problemer og drepe med den. Så det at hvis man blir eid av tubere så er man noob må være noe av det dummeste jeg har hørt hittil i dag. Er helt greit og bruke tube, men du har spillere som bruker det uansett setting. Om man er noob eller ikke så blir du drept veldig lett av 40nm, treffe bra..er bare og treffe rundt personen jo. Jeg bryr meg svært lite om hvor mye jeg blir drept osv., men Dice har gjooort det altfor lett Og få kills med tube er nnoe av det letteste som finnes btw Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Tubere er den mest iriterende rasen spiller man har i Bc2, de ødelegger spillet. Hadde Dice fjernet mulighetenn så hadde de ikke klart oog drepe noen foor de eier ikke aim Sånn, nå fikk jeg ut det. Ikke noe imot deg dette Tj-Nome Ble litt lei i går av noen spillere. døde 15 ganger i en runde, og 14 av de var av tubing Og det er ikke k\d som teller, det er og vinne sammen med laget. I går så plantet jeg og hva gjør fienden...de driter i den og dreper heller andre istedenfor og defuse Teamplay folkens er bc2 Alt med måte. Om eg er nødt til å tube fordi det er det mest effektive på close-range gjer eg det. Greitt å ha om ein nettopp har aktivert ein m-com og må beskytte frå diverse folk som vil fikse den. Klart det er irriterande, men spelet handlar om å drepe seg framover med squaden sin, og det er berre din egen feil om du tek ein sjanse og dør av ein granat, carl gustav eller ein noobtuber. Personleg meinar eg at dei mest irriterande er folk som berre campar langt bak i brettet og får kanskje 2 kills på ei heil runde utan å hjelpe laget sitt. Og folk som seier "gg". Om du ikkje gidder å kommunisere om noko som helst viktig tidlegare i runda, kva er då poenget med "gg" til slutt? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Det blir feil og løpe rundt som en dødssulten afrikaner med tuben på close range. Det er ikke noe forbanna selvmordsaksjon vi driver med så tuben brukes på mid range for å ta ut targets som gjemmer seg bak en mur eller inn et vindu. Jeg stikker fra en server på mindre enn 2 sec vist jeg ser en hippie med 2+ gold stars på tuben... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Campere er like iriterende ja, ihvertfall hvis du er i en squad der 2-3 bare camper helt bakerst. Men 40nm osv. kan Dice gjøre noe,( ta vekk uendelig foreks. ) for de må være med i spillet...men når man kan bare sette seg ned med en ammo-crate og spamme vil rundt seg med 40nm eller han godes Carl så er det bare iriterende. Det er min mening og veldig mange andres mening også. Har ikke sagt noe negativt oom de som bruker den, snakker om de som bruker den 100% av tiden så og si. og det med "gg" eller "bg" betyr jo good game eller bad game, og alle har sitt syn på hva som er en bra runde. Godt og se jeg ikke var alene her med meningen. Endret 24. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå