Chad Thundercock Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hvis spillet har de samme realistiske lydeffektene som 1'ern, vil dette bli neste års beste FPS spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 En ny videosnutt som avslører de tingene man får før alle andre ved å kjøpe limited edition. Merk det at limited edition koster like mye som den vanlige versjonen. Eller skal vi si: like lite? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 dette blir det beste spillet Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Liker ikke hvordan det er med denne limited editon greia. At noen skal ha fordeler med sterkere armor og andre våpen osv. Men dette spillet blir uansett best! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Liker ikke hvordan det er med denne limited editon greia. At noen skal ha fordeler med sterkere armor og andre våpen osv. Men dette spillet blir uansett best! Alle kan få de samme tingene som kommer i limited edition, men de må tjenes. Altså unlockes. Legger idag med et klipp med såkalt lekket gameplay. SINNSYKT bra det ser ut: Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Aha. Da er det mer logisk . Gleder meg sykt! Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 virker som om grafikken har fått en god oppussing. og det ser awesome ut Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 skal dere ha spillet til pc eller konsol? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 skal ha til 360 pga drittpc. men kjekt at det allerede er et passe BC community på 360 Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Blir nok PC her. Har aldri kommet helt inn i skikkelig spilling på konsoll. Får en mye bedre opplevelse på PC her i huset =) Selv om jeg må nok investere i et nytt skjermkort igjen ja ;P Det gjør spillopplevelsen veldig mye bedre for meg som er grafikkhore! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Blir nok PC her. Har aldri kommet helt inn i skikkelig spilling på konsoll. Får en mye bedre opplevelse på PC her i huset =) Selv om jeg må nok investere i et nytt skjermkort igjen ja ;P Det gjør spillopplevelsen veldig mye bedre for meg som er grafikkhore! Jeg skal ha det på xboxen. Til mitt forsvar er det ingenting som er bedre enn å sette seg ned i sofaen to meter i fra en feit 47" med ei spillstikke som passer perfekt i hånda. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Blir nok PC her. Har aldri kommet helt inn i skikkelig spilling på konsoll. Får en mye bedre opplevelse på PC her i huset =) Selv om jeg må nok investere i et nytt skjermkort igjen ja ;P Det gjør spillopplevelsen veldig mye bedre for meg som er grafikkhore! Jeg skal ha det på xboxen. Til mitt forsvar er det ingenting som er bedre enn å sette seg ned i sofaen to meter i fra en feit 47" med ei spillstikke som passer perfekt i hånda. må si meg enig i det der altså! xD Men skal man gå hardcore, så skal man gå hardcore xD Lenke til kommentar
smy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 http://www.gametrailers.com/video/africa-h...field-bad/58728 fant film om mp spilling ,ser fett ut gitt Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 http://www.gametrailers.com/video/africa-h...field-bad/58728 fant film om mp spilling ,ser fett ut gitt Ser ganske heftig ut ja! Må si jeg gleder meg en del nå Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Lydeffektene er SICK - BC2 blir garantert kongen av 2010. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Gleder meg litt til dette spillet. Ser meget bra ut. + -Omgivelsene kan bli knust/sprengt i stykker (noe som forandre måten man spiller på fra gang til gang) -Team play kommer til å spille en rolle -Grafikken ser bra ut og det vi har hørt av lyder hittil lover bra -Svikter ikke pc-communityen (sånn som mw2 gjorde) Kommer til å følge med på dette spillet til den dagen de slipper det ut. So far, so good! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det som er himmelsk med dette spillet og firmaet bak er at det handler mye om comunityen. Se hvor til helsike cod:mw2 gikk! Herlig at DICE viser hvem som er sjefen og hvordan det skal gjøres. Må bare le av IW og hvor kraftig de har faila. Go DICE! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Sjekka noen BC2 videoer og det ser topp ut! Mine innlegg* Er selv gammel veteran spiller av BF2 : 3 Endret 14. november 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Bad Company 2 vil være overlegent MW2 i alle aspekter, akkurat som tilfellet var med de første spillene. Det er mulig at SP i BC2 ikke blir så bra, men hvem bryr seg om det? Dette er et spill som kommer til å revolusjonere FPS på pc, MW2 var jo bare den samme smørja som forgjengeren i ny forpakning. Endret 14. november 2009 av dicktator Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 hm leste noe om at BC2 ikke er konsollport til pc, stemmer dette? Isåfall så er Dice no 1. spill utvikler for meg nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå