evenandreas Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Jeg og en venn bruker Skype. Jeg la det til på Steam btw. Endret 22. mars 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Leter etter noen erfarne og modne spillere som bruker mic og er teamplayers, til å spille mye squad mode. Er du interessert, så legg til labansj på steam. Jeg og noen kompiser spiller veldig strategisk og vi bruker teamspeak som kommunikasjons verktøy, vi har egen TS server så vi blir nok ikke forstyrret Men vi har aldri testa squad mode, men hadde vært kult å prøve, vi spiller mest Rush. Nice, ingen sjanse for at dere bruker skype? Har en del venner der, og vi synes faktisk at kvaliteten er bedre der når vi gamer Vi bruke skype før men blir fort rotete så vi holder oss nå til teamspeak. Vel nå kan man justere lydkvaliteten på TS fra rom til rom vi kjører den på ~ 4 kB/sek for å bruke lite nettverk. Og om du syns lyd er problemet kan du skru opp lyden på TS i settings og stille på spesielle personer om det er nødvendig. Om du vil joine endag kan du bare sende meld her så får du server info Lenke til kommentar
Hydasnaus Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Er steam-community bugga for dere nå? kommer ikke inn, og det er ikke nettet... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Er steam-community bugga for dere nå? kommer ikke inn, og det er ikke nettet... Steam communityet fungerer fint her.. Skype > Teamspeak, Ventrilo anyway. ;p Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nei, funker fint. Synd at man ikke kan joine game fra friends på steam Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Nei, funker fint. Synd at man ikke kan joine game fra friends på steam Jepp, men du kan jo legge til folk ingame i den vennelista der. Da fungerer det helt fint. Men håper Steam\DICE finner en god løsning for oss Steam-brukere etterhvert. Feks at vi kan browse BC2 servere fra steam clienten etc. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Det var jo litt av poenget med at jeg kjøpe fra steam også Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 i squad deathmatch, hva er det som er med på å bestemme hvem som blir kåra til rundens beste spiller? får aldri den pin'en selv om jeg knuser resten på antall kills. finnes bare 1 vehicle på mapsene og det er ingen objectives, bare dreping. Hvis det er samme pointscore som til vanlig, så vil jeg tippe de som knuser deg er medics. 80pt per squad revive vs 50pt per kill og 20/30(?) per heal... i tillegg til 50pt per kill, sier seg selv. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Noen som vil legge meg til? IG: Wilyes Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Fekk bronze star igår for første gong, men eg veit ikkje kva den betyr:P K/D ligg fortsatt på rundt 0.2 dei fleste runder, men eg har blitt flinkare til å kaste sensorballar og beskytte M-com'en frå folk som vil disarme den med smoke grenade. Eg låste opp T88 S igår, med den klarte eg å forsvare ein m-com som holdt på å sprenge heilt aleine:D Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Bronze, silver, gold, platinum = X antall kills med våpen for vanlige våen er det snakk om 25-50-100-1000 kills (10 ganger gold star). pistoler og kniver har vel halverte krav og de andre er jeg usikker på. De burde patche inn visning av hvilket våpen du fikk stjerne på. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Bronze, silver, gold, platinum = X antall kills med våpen for vanlige våen er det snakk om 25-50-100-1000 kills (10 ganger gold star). pistoler og kniver har vel halverte krav og de andre er jeg usikker på. De burde patche inn visning av hvilket våpen du fikk stjerne på. Sikker på det? fekk Platinum på ca 900 kills på m60. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 900 eller 1000, ikke helt sikker, mente det var 10 gold stars (eller kanskje den 10ende er platinum stjerna?) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Squad deathmatch er konge! Saiga + Carl Gustav gir vanvittig god K/D! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Bronze, silver, gold, platinum = X antall kills med våpen for vanlige våen er det snakk om 25-50-100-1000 kills (10 ganger gold star). pistoler og kniver har vel halverte krav og de andre er jeg usikker på. De burde patche inn visning av hvilket våpen du fikk stjerne på. Det står hvilket våpen/gadget/vehicle det er ingame, men ikke i statsen endgame. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvordan ligger bfbc2 i konkurransen? Er det noe team mods elns for clan vs clan spill? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Hvordan ligger bfbc2 i konkurransen? Er det noe team mods elns for clan vs clan spill? Man kan ikke lage mods til BC2 afaik. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Bronze, silver, gold, platinum = X antall kills med våpen for vanlige våen er det snakk om 25-50-100-1000 kills (10 ganger gold star). pistoler og kniver har vel halverte krav og de andre er jeg usikker på. De burde patche inn visning av hvilket våpen du fikk stjerne på. Det står hvilket våpen/gadget/vehicle det er ingame, men ikke i statsen endgame. Det vet jeg, det er oversikten etter kampen jeg er mest intressert i Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Dette var merkeleg, snakka med ein venn som sa at med Assault med Shotgun har du c4 og ammo crate? Siden du har unlimit c4 tar du enkelt ned M-COMs med og plante 6 stykk c4 på M-COM så slepp du og armere den. Lure om det er sant, litt rart vist det er. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Hvis du tar hagle med Assault så får du C4, ammo og nades fra "pakken" ja. Men du kan jo bare hive ut så og så mange eller? inn og teste nå Edit: Det går fint og hive fra seg 6 C4 pakker, du har 3 og 3...men du får ny fra ammo-pakka med engang. Endret 23. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå