ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jepp, nå laster jeg ned bad company fra steam:) Håper det infrir forventningene. Får spille litt mw2 for siste gang mens jeg venter:) Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Jepp, nå laster jeg ned bad company fra steam:) Håper det infrir forventningene. Får spille litt mw2 for siste gang mens jeg venter:) hehe, er kanskje ikke bedre på bad company, men mw2 er ødelagt av cheatere. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Noen som vil lage en avstemmingstråd om favorittvåpen? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Er det vits? alle veit at M60 RULER! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Da er jeg endelig i gang med mp. Hysterisk morsomt, rett og slett. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) M1 er jo drit artig:D Like bra på middels avstander som close. Edit: Alle kan få M1 uten og ha eldre spill eller penger. Bare og lage seg en Battlefield Heroes account så har du den Endret 22. mars 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Edit: Alle kan få M1 uten og ha eldre spill eller penger. Bare og lage seg en Battlefield Heroes account så har du den Got Bad company 2? Find out how to redeem your free 700 Battlefunds For Xbox 360 and PS3 users: 1. Log in to Battlefield Bad Company 2 (The Game) 2. Redeem your VIP code in game if you haven't already 3. Log in to Battlefield Heroes here with the same EA account that you used to redeem your VIP code 4. If you were already logged into the Battlefield Heroes website when you redeemed your Bad Company 2 code, you will need to log out and log back in to the Battlefield Heroes website 5. Your 700 BF will be automatically credited to your Battlefield Heroes account For PC Users: 1. Log in to Battlefield Bad Company 2 (The Game) with your EA account and play online at least once 2. Log in to the BFH site with the same account that you use to play BC2 online 3. If you were already logged into the Battlefield Heroes website when you redeemed your Bad Company 2 code, you will need to log out and log back in to the Battlefield Heroes website 4. Your 700 BF will be automatically credited to your Battlefield Heroes account NOTES This offer is limited to 700 Battlefunds per EA account This offer is valid from Tuesday 16th March 2010 until Monday 19th April 2010 If you already have a Battlefield Heroes account, to redeem your free Battlefunds please make sure you use the same login details you use to play Bad Company 2 Online To qualify for this promotion you must have bought an original version of Battlefield: Bad Company 2, including a VIP code, at a licensed ®etailer. If you do not have a VIP code, you can purchase one through the Battlefield: Bad Company 2 in-game store on Xbox 360 or PlayStation 3. If you’re a Battlefield: Bad Company 2 PC player, your serial key will work as your VIP code. If you are a PS3 and XBOX 360 player, you must have entered the VIP code in the game, when you first launched the Bad Company 2. If you are a PC player you must have played at least once online to be eligible for this offer. If you have any questions, please address them her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Squad deatthmatch er skitgøy hvis man spiller med kompiser og snakker sammen med mic. Spilte det på lørdagen, med to kompiser og en random fyr. De første 6 rundene var det stort så veldig jevnt og vi kom på 2. plass, men de 3 siste knuste vi alle Det er forresten lurt i å ha to medics, en assault og en engineer Er det TV2 serveren du spilte på? Husker jeg riktig så var det det Da var det deg jeg spilte mot da Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran. kun jeg som ikke kommer inn på denne sia? står bare at jeg er under age Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Prøv denne: http://www.battlefieldbadcompany2.com/en-gb/agegate Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 kommet ny patch nå. scores lista er ihvefall blitt fiksa, ser hvor mye ping man har, men den er dobbelt så høy som det g19 tastaturet viser ... Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 M1 er jo drit artig:D Like bra på middels avstander som close. Edit: Alle kan få M1 uten og ha eldre spill eller penger. Bare og lage seg en Battlefield Heroes account så har du den Gjort Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Oi, ny update no. 523648 Endret 22. mars 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 This is a small update for a bug that was found the same day that we released the previous patch. Changes: • Server browser downloads 100 entries instead of 500 in a chunk – this makes the “Cancel” button more responsive • Fixed crash during server browser refresh • Low-level networking library switched back to the optimized version (the game client was temporarily running with one that had more debugging logic in it) • Localization fixes in the scoreboard • Server browser ping handling code modified Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Utrolig ireterende når folk bruker AIMBOT, sitter i tanksen med turreten og tar h.s på hver enste fyr. Fårstår ikkje pointen med og jukse.... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Utrolig ireterende når folk bruker AIMBOT, sitter i tanksen med turreten og tar h.s på hver enste fyr. Fårstår ikkje pointen med og jukse.... Vel slik jeg har forstått det er det denne tankegangen de går på "If you can't join them, beat them" altså vi blir ikke slått, det er ett jævla program som slår oss Men ja de gjør det fordi de SUGDE så kraftig at det ikke var mulig Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ingen som har fått fiksa favorittene i serverbrowseren enda? Får bare opp 6 aktive servere der, hvor resten er gråe og kan ikke se stats eller noe. Men de er der om jeg søker de opp.. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 favoritter har ikke funket siden dag 1 her foressten, jeg finner ikke servere fra med igår, må gå på history og velge server, noen som sliter med det samme? (PC) Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Fikk akkurat en fin lockup med reine fargepaletten over hele skjermen. "Griden" man ser på bildet bytta mellom blå, grønn og rød. Bildet er tatt med mobilen btw. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) i squad deathmatch, hva er det som er med på å bestemme hvem som blir kåra til rundens beste spiller? får aldri den pin'en selv om jeg knuser resten på antall kills. finnes bare 1 vehicle på mapsene og det er ingen objectives, bare dreping. Endret 22. mars 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå