Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Du skal ikke tenke på det, vurdere det eller noe...Du skal slåss imot det!!!

Det er den største dritten gamer-miljjøet har :mad:

 

Hadde jeg sittet på et lan og personen ved siden av meg hadde jukset, hadde jeg teipet han fast med gaffateip til stolen og knipset ballene hans.....veldig hardt.

 

Eller gjør det som disse gutta gjør. :D

 

http://www.break.com/index/lancheater.html

 

Vel kanskje ikke så lurt å filme det ettersom det kan bli brukt mot dem i en eventuell anmeldelse? xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fuck that. Tror følelsen av å gjøre noe sånt overgår enhver pris man må ut med i ettertid :p

 

Du har jo alltids TG,på TG 2008 var det en som ble sur på meg fordi han så cheats på skjermen min, jeg spilte WarRock og hadde dødd og da ser du alltid på en lagkamerat sitt bilde og han løp utenfor banen og skjøt ut i løse lufta å drepte folk xD Men jeg kjente heldigvis karen som ble sur :p

Lenke til kommentar

Arrrrrr, for noen fantastiske kamper jeg har spilt nå. Først tapte laget jeg spilte på så det sang, neste runde lå vi under nesten hele kampen, men kom igjen på slutten og vant 1-0! Deretter tapte vi 5-0 for så å vinne 6-0 runden etter. For noen gjevne lag! Auto-balance= win!

Lenke til kommentar

Jeg har G15, og har vel bare laget én makro sålangt. Jeg valgte makroknappen rett til venstre for Shift-knappen, og velger at den skal være det samme som shift, bare at den automatisk holder shift inne i 100 sek. Er enkelte ganger det kan være greit å slippe og måtte holde shiftknappen nede hele tiden.

Dobbeltapp W-knappen så sprinter du uten å bruke shift.

Mente Ctrl, altså crouch.

 

Har du G15 kan du lage ein Macro

 

1. Hold din " crouch " knapp

2.Trykk så deretter på en av chat knappene " J eller K "

3.La chat vinduet være blank

4.Slipp Crouch knappen

Lenke til kommentar

tror det er mer pg.a. at det ikke er mulig i xbox360/ps3 å skrive når man er død, så har det ikke lagt støtte til det på pc heller. Hadde det vært ekslusivt spill til pc som bf2, så hadde det nok vært mulig å skrive når man er død...

 

Nå er jo dette spillet mest fokusert på pc versjonen har jeg fått inntrykk av så vet ikke det.

Det er heller ikke noen konsoll-port.

 

De burde ihvertfall legge det til i hardcore mode der kill-cam er ikke-eksiterende.

Lenke til kommentar

Den Insignias: Distinguished Retaliation Combat er UMULIG! eller idotisk og fullføre... Kvifor skal eg la ein fyr drepe meg 5 gange for at eg drepe han 1 gang? Kor stor er muligheten for at samme fyren drep meg 5 ganger?

 

Skal eg springe mot basen og si, HEI DREP MEG? idiotisk Insignias!

Lenke til kommentar

Er det mulig å se hvor fienden er med mindre de står i ro en halv meter foran deg? Hvorfor kan de ikke vises på kartet, for eksempel? Laget mitt vises som grønne og blå lys nesten uansett hvor de er (selv utenom kartet), så hvorfor har vi ikke noe lignende med fiendene? Begynner å bli rimelig lei av å ikke se dem før de er en halv meter foran meg, og ser de meg først er jeg uten unntak død. Ser jeg dem først rekker jeg som regel å skyte dem en eller to ganger før jeg dør. Det eneste er unntaket når jeg fant en fiende, stilte inn sniperrifla, fyrte av og han ble drept av en idiot på laget mitt? Jippi...

 

Men, men. Hadde det ikke vært morsomt hadde jeg ikke giddet spille i det hele tatt. ;)

 

Samme kompetansenivå som meg ser jeg. :!:

 

Personlig har jeg ikke noe problemer med å se fienden, men det er jo klin umulig å treffe dem. Uansett begynner det å gå litt bedre nå som jeg får montere kikkertsikte på våpnene. Prøv å spill som engineer helt til du får kikkertsikte og et våpen som heter "XM8 C" (eller noe slikt). Ble iallefall en veldig stor forbedring for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...