PrayingMantis Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har G15, og har vel bare laget én makro sålangt. Jeg valgte makroknappen rett til venstre for Shift-knappen, og velger at den skal være det samme som shift, bare at den automatisk holder shift inne i 100 sek. Er enkelte ganger det kan være greit å slippe og måtte holde shiftknappen nede hele tiden. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Men det er jo ikke så jævla lyst før jeg scoper? Gjelder det alle maps? Sliter med det samme på det ene ørken mappet (det uten den store båten tror jeg). Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har G15, og har vel bare laget én makro sålangt. Jeg valgte makroknappen rett til venstre for Shift-knappen, og velger at den skal være det samme som shift, bare at den automatisk holder shift inne i 100 sek. Er enkelte ganger det kan være greit å slippe og måtte holde shiftknappen nede hele tiden. Dobbeltapp W-knappen så sprinter du uten å bruke shift. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kan jeg lage en makro som looper Q? xD Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kan ikke alle ta å skrive ingame nicket her så jeg kan adde, gjelder deg også Hyrlen. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Sånn da har jeg unloca alle våpen. Da kan jeg fortsette å være medichore som jeg var på BF2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kan ikke alle ta å skrive ingame nicket her så jeg kan adde, gjelder deg også Hyrlen. Se på "sosial spilling" forumet, der er det egne tråder Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) trykk her for å komme til felles spille tråden for de som spiller på pc Endret 21. mars 2010 av Borbra Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Sånn da har jeg unloca alle våpen. Da kan jeg fortsette å være medichore som jeg var på BF2 Kommer litt over 21. mate. Må bare sende av gårde han jeg er onkel til Kult du har fått unlocket alt også nå Endret 21. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Sånn da har jeg unloca alle våpen. Da kan jeg fortsette å være medichore som jeg var på BF2 Som medic på BC2 kan du gjøre mer en på BF2, på BC2 har vi jo kickass våpen med superkrefter!! Lenke til kommentar
gard. Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Vil da si medic hadde veldig bra våpen på BF2 også.. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Ble ferdig med assault-classen min nå. M16 og HK416 er definitivt gode våpen. KD'en min har også gått ned. Var på et par servere der jeg og et par andre var de eneste som prøvde å beskytte m-com stasjonene, og det var veldig slitsomt. Både for meg og K/D'en min Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har G15, og har vel bare laget én makro sålangt. Jeg valgte makroknappen rett til venstre for Shift-knappen, og velger at den skal være det samme som shift, bare at den automatisk holder shift inne i 100 sek. Er enkelte ganger det kan være greit å slippe og måtte holde shiftknappen nede hele tiden. Du kan jo også gjøre sånn at G-knappene fungerer som "Av\På". Altså at den holder shift knappen nede helt til du trykker G-knappen igjen. Kan jeg lage en makro som looper Q? xD Ja, men det er jo begrensning i BC2 hvor ofte "Spot" fungerer når du trykker Q. Man kan altså ikke spamme den heletiden. -- haha. kom over en cheater istad. Han blei bannet ganske fort av Punkbuster. Ser også ut som han var Norsk. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Kan jeg lage en makro som looper Q? xD Ja, men det er jo begrensning i BC2 hvor ofte "Spot" fungerer når du trykker Q. Man kan altså ikke spamme den heletiden. Hvor ofte er det da? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 EA og DICE, gå å heng dere! Når jeg endelig får fikset serialkeyen så går det ikke å spille, står bare. "Unable to connect EA" Grunnen til at det her DICE er fordi det er 1/6 sjans for at det faktisk fungerer! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) EA og DICE, gå å heng dere! Når jeg endelig får fikset serialkeyen så går det ikke å spille, står bare. "Unable to connect EA" Grunnen til at det her DICE er fordi det er 1/6 sjans for at det faktisk fungerer! Spill SP eller ikke spill idet heletatt, det er ett spill, ro deg ned. Endret 21. mars 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 meh hadde en ganske god runde på bc2 nå conquest, hadde en K/D ratio på nesten 2 den runden. Lå på førsteplass, fikk masse pins og slikt ^^ også er jeg level tre, har dog bare spillt to timer og noe. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Virker som om server browseren jukser litt i dag. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Jeg har G15, og har vel bare laget én makro sålangt. Jeg valgte makroknappen rett til venstre for Shift-knappen, og velger at den skal være det samme som shift, bare at den automatisk holder shift inne i 100 sek. Er enkelte ganger det kan være greit å slippe og måtte holde shiftknappen nede hele tiden. Du kan jo også gjøre sånn at G-knappene fungerer som "Av\På". Altså at den holder shift knappen nede helt til du trykker G-knappen igjen. Kan jeg lage en makro som looper Q? xD Ja, men det er jo begrensning i BC2 hvor ofte "Spot" fungerer når du trykker Q. Man kan altså ikke spamme den heletiden. -- haha. kom over en cheater istad. Han blei bannet ganske fort av Punkbuster. Ser også ut som han var Norsk. Yeah var på en server istad, 3-4 stk ble kicket/bannet for aimbot Tror faktisk det var samme server som deg.. ellerrrr Endret 21. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå