Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Jeg har G15, og har vel bare laget én makro sålangt. Jeg valgte makroknappen rett til venstre for Shift-knappen, og velger at den skal være det samme som shift, bare at den automatisk holder shift inne i 100 sek. Er enkelte ganger det kan være greit å slippe og måtte holde shiftknappen nede hele tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har G15, og har vel bare laget én makro sålangt. Jeg valgte makroknappen rett til venstre for Shift-knappen, og velger at den skal være det samme som shift, bare at den automatisk holder shift inne i 100 sek. Er enkelte ganger det kan være greit å slippe og måtte holde shiftknappen nede hele tiden.

Dobbeltapp W-knappen så sprinter du uten å bruke shift.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Kan ikke alle ta å skrive ingame nicket her så jeg kan adde, gjelder deg også Hyrlen.

Se på "sosial spilling" forumet, der er det egne tråder ;)

Lenke til kommentar

Du kan jo også gjøre sånn at G-knappene fungerer som "Av\På". Altså at den holder shift knappen nede helt til du trykker G-knappen igjen.

21March_Sunday_fe8ci6.png

Kan jeg lage en makro som looper Q? xD

Ja, men det er jo begrensning i BC2 hvor ofte "Spot" fungerer når du trykker Q. Man kan altså ikke spamme den heletiden.

--

haha. kom over en cheater istad. Han blei bannet ganske fort av Punkbuster. Ser også ut som han var Norsk.

21March_Sunday_85n17-thumbnail.jpg

Lenke til kommentar

EA og DICE, gå å heng dere!

Når jeg endelig får fikset serialkeyen så går det ikke å spille, står bare.

"Unable to connect EA"

Grunnen til at det her DICE er fordi det er 1/6 sjans for at det faktisk fungerer!

Spill SP eller ikke spill idet heletatt, det er ett spill, ro deg ned.

:innocent:

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Du kan jo også gjøre sånn at G-knappene fungerer som "Av\På". Altså at den holder shift knappen nede helt til du trykker G-knappen igjen.

21March_Sunday_fe8ci6.png

Kan jeg lage en makro som looper Q? xD

Ja, men det er jo begrensning i BC2 hvor ofte "Spot" fungerer når du trykker Q. Man kan altså ikke spamme den heletiden.

--

haha. kom over en cheater istad. Han blei bannet ganske fort av Punkbuster. Ser også ut som han var Norsk.

21March_Sunday_85n17-thumbnail.jpg

Yeah var på en server istad, 3-4 stk ble kicket/bannet for aimbot :D

Tror faktisk det var samme server som deg.. ellerrrr

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...