Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Hvor mange C4 må jeg legge på en tank for å være garantert å sprenge den i normal mode?

 

Jeg pleier å legge på to men trenger jeg virkelig det? Har aldri turt å ta sjansen med en, men noen ganger kunne jeg ønsker jeg gjorde det fordi jeg blir drept på de ekstra sekundene jeg brukte på å legge på to :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Hvor mange C4 må jeg legge på en tank for å være garantert å sprenge den i normal mode?

 

Jeg pleier å legge på to men trenger jeg virkelig det? Har aldri turt å ta sjansen med en, men noen ganger kunne jeg ønsker jeg gjorde det fordi jeg blir drept på de ekstra sekundene jeg brukte på å legge på to :p

Det trengs to stk. Har brent meg på det selv. Skulle bare prøve om 1'var nok, men det var det ikke -.-

Lenke til kommentar

Hvor mange C4 må jeg legge på en tank for å være garantert å sprenge den i normal mode?

 

Jeg pleier å legge på to men trenger jeg virkelig det? Har aldri turt å ta sjansen med en, men noen ganger kunne jeg ønsker jeg gjorde det fordi jeg blir drept på de ekstra sekundene jeg brukte på å legge på to :p

Det trengs to stk. Har brent meg på det selv. Skulle bare prøve om 1'var nok, men det var det ikke -.-

 

Tusen takk :D Da vet jeg det ^^

Lenke til kommentar

Har et teit spørsmål. Hvordan i helv... skal jeg klare å finne fiendene? Stort sett hver eneste gang jeg finner en fiende er det fordi han har skutt meg. Det er sjelden jeg lever lenge nok til å se ham, og selv om jeg ved en tilfeldighet presterer å skyte tilbake merker han det ikke. I sted fyrte jeg av tre granater (en vanlig og to fra geværet) rett mot en fyr, men han merka det ikke. Derimot skjøt han meg én gang, og jeg døde. Begynner å bli irritert...

har du prøvd litt squad deathmatch?

du burde ikke ha store problemene der :)

Lenke til kommentar

Har et teit spørsmål. Hvordan i helv... skal jeg klare å finne fiendene? Stort sett hver eneste gang jeg finner en fiende er det fordi han har skutt meg. Det er sjelden jeg lever lenge nok til å se ham, og selv om jeg ved en tilfeldighet presterer å skyte tilbake merker han det ikke. I sted fyrte jeg av tre granater (en vanlig og to fra geværet) rett mot en fyr, men han merka det ikke. Derimot skjøt han meg én gang, og jeg døde. Begynner å bli irritert...

har du prøvd litt squad deathmatch?

du burde ikke ha store problemene der :)

 

Har prøvd alle modene en god del, men blandet resultat. Det er svært få som gidder å leke i en gruppe, så da hjelper det jo lite. Og jeg vet jeg fikk spillet i dag/går og er ganske dårlig, men er det et vanlig problem at folk jukser? For eksempel burde det vel ta mer enn to skudd med en sniper rifle før tanksen jeg sitter i blir ødelagt? Og når jeg skyter samme sniper fem ganger uten at han reagerer skurrer det vel litt? Videre tok jeg et flagg nede i kjelleren i en bygning, men ble drept av en fyr på taket en liten stund etter? Jeg var fortsatt innendørs. Jeg har kjørt ATVen i full fart og hoppet over noe drit, men ble skutt av en sniper? Er folk virkelig så gode, eller er det noe snusk på gang? PunkBuster har vært slått av hver gang. Jeg synes bare det er rart jeg ikke tåler mer enn to, tre skudd uansett hva de skyter med, men de at jeg tømmer hele magasinet fra maskingeværet i dem på kloss hold?

 

Edit: For øvrig hadde jeg 4 Kills og 12 Death i den siste runden, så det kommer seg. :)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Noen ganger jukser folk, men folk kan rett og slett bare være dyktige også. Spill på lag og ikke vær for aggressiv. Et skikkelig godt lag tar vare på hverandre. Det kan være at det passer bedre for deg å være suport, medic f.eks. I hvert fall til du forstår spillet bedre og blir bedre kjent med mappen. Det tar også litt tid å lære seg brettet/mappen. En annen ting er at man kan spesialisere seg på et brett. Bli skikkelig skjent med det, finne ut hvor det er best å stå, den beste taktikken, det beste "verktøyet". Den letteste måten å dø på, er å løpe inn i situasjoner/kampsonen. Hold litt avstand. Søk etter TV2 servere, de er ok.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Installerte ATI Profiler til ATI Kortene\Driverene. Fikk en FPS økning med rundt 80% :new_woot:

 

Spiller i 5760x1080 (eyefinity) som krever en del FPS.

Hadde rundt 35-100~ før. Nå har jeg aldri under 60, er faktisk skjeldent under 70 også. 60-130~ er hva jeg har nå. Ganske fornøyd.

 

Finner Profilen her -> http://www.rage3d.com/xmp/ Bare installer (mulig du trenger reboot også, var iallefall etter da jeg merka forskjellen). Så er du good to go. Krever ikke noe finjustering i driverene eller noenting.

 

Edit: Det skal visst være til folk som kjører Crossfire eller dual gpu (som egentlig er CF det også). Men det er noen brukere som mente at de merka stor forskjell som kjørte 5850 ect uten CF, så dere får prøve :)

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar

Har et teit spørsmål. Hvordan i helv... skal jeg klare å finne fiendene? Stort sett hver eneste gang jeg finner en fiende er det fordi han har skutt meg. Det er sjelden jeg lever lenge nok til å se ham, og selv om jeg ved en tilfeldighet presterer å skyte tilbake merker han det ikke. I sted fyrte jeg av tre granater (en vanlig og to fra geværet) rett mot en fyr, men han merka det ikke. Derimot skjøt han meg én gang, og jeg døde. Begynner å bli irritert...

har du prøvd litt squad deathmatch?

du burde ikke ha store problemene der :)

 

Har prøvd alle modene en god del, men blandet resultat. Det er svært få som gidder å leke i en gruppe, så da hjelper det jo lite. Og jeg vet jeg fikk spillet i dag/går og er ganske dårlig, men er det et vanlig problem at folk jukser? For eksempel burde det vel ta mer enn to skudd med en sniper rifle før tanksen jeg sitter i blir ødelagt? Og når jeg skyter samme sniper fem ganger uten at han reagerer skurrer det vel litt? Videre tok jeg et flagg nede i kjelleren i en bygning, men ble drept av en fyr på taket en liten stund etter? Jeg var fortsatt innendørs. Jeg har kjørt ATVen i full fart og hoppet over noe drit, men ble skutt av en sniper? Er folk virkelig så gode, eller er det noe snusk på gang? PunkBuster har vært slått av hver gang. Jeg synes bare det er rart jeg ikke tåler mer enn to, tre skudd uansett hva de skyter med, men de at jeg tømmer hele magasinet fra maskingeværet i dem på kloss hold?

 

Edit: For øvrig hadde jeg 4 Kills og 12 Death i den siste runden, så det kommer seg. :)

 

Hvis du har full auto på et våpen og han ikke står mindre enn 3 meter fra deg så kommer du til og bomme med hver kule, burts er måten og gå hvis de ikke er så nært at du ser øyefargen.

Også startervåpnene til assault suger, bare vent til du får XM8

 

Kan være mange andre grunner til at du dør og ikke de, bedre våpen som gjør mer dmg, kanskje Body Armour (25% mer HP) Magnum Ammo (25% mer damage) Improved Explosives og treffer deg akkurat deg på threadsene/bak tankes eller med stationary AT

Lenke til kommentar

TV2

Battlefield.no

 

jeg finner ingenting på dette :(

Jeg har opplevd at du må være veldig presis med måten du skriver server navn på, dvs Battlefiel.no med kun stor B osv ...

Server navn er case sensitivt. I tillegg så må du sjekke hvilke andre filtre du har huket av på. Hvis du har huket av "not full" og "not empty" så vil ikke serverne vises hvis de er tomme eller fulle selv om du søker på noe i navnet. Så hvis du vil finne alle Battlefield.no serverne så huk av "Ranked", "No Password", "Punkbuster" og sett "Battlefield.no" (uten ") i "server name", da får du opp 18 servere (jeg gjorde i alle fall det nå i skrivende stund).

Fikk opp 40 TV2 servere kun ved å huke av "Ranked" og "No Password".

 

Hvis du har full auto på et våpen og han ikke står mindre enn 3 meter fra deg så kommer du til og bomme med hver kule, burts er måten og gå hvis de ikke er så nært at du ser øyefargen.

Har merket at det er stor forskjell på treffsikkerhet om man "skyter fra hofta" eller sikter (høyre knapp), selv om man skyter i burst. Våpnene til medic blir mer treffsikre i full auto, må fortsatt sikte med høyre knappen. Og engineer våpnene fungerer også bra i lengre bursts eller full auto, men man kan gå fort tom for ammo.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Bare jeg som får blanke stats her?;

http://battlefieldba...ny2.com/soldier

 

viser rank 0 osv

 

nvm, driver å oppdaterer. Noen andre som ser achievements litt lenger ned der? :D Kanskje det kommer til pc også da :3

 

Ved siden av der det står "My Profile" er det en tab, trykk på den og det kommer en annen account (EA-ID eller PC). Det er ihvertfall slik med meg.

Lenke til kommentar

Har merket at det er stor forskjell på treffsikkerhet om man "skyter fra hofta" eller sikter (høyre knapp), selv om man skyter i burst. Våpnene til medic blir mer treffsikre i full auto, må fortsatt sikte med høyre knappen. Og engineer våpnene fungerer også bra i lengre bursts eller full auto, men man kan gå fort tom for ammo.

 

Det første medicvåpenet (PKM?) kan nesten brukast til å snipe folk. Eg drap to stk på 100m avstand i Laguna Presa med den.

 

Til thecrow77, spel som ei pyse. Gøym deg på plassar ingen vil leite, spot (Q) når du ser nokon og vent til dei andre på squaden tar seg av han. Følg etter squaden uansett. Det kan kanskje passe deg bra å vere medic som kan gjenopplive folk, men det trengs ein del points for å kunne det.

Lenke til kommentar

Bare jeg som får blanke stats her?;

http://battlefieldba...ny2.com/soldier

 

viser rank 0 osv

 

nvm, driver å oppdaterer. Noen andre som ser achievements litt lenger ned der? :D Kanskje det kommer til pc også da :3

 

Også står det også der at de oppdaterer:

 

Don't be alarmed at seeing zero for all your stats!

We are getting your stats for the first time. Please wait for 0 sec

 

Edit: Litt mye også...

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Hvor mange C4 må jeg legge på en tank for å være garantert å sprenge den i normal mode?

 

Jeg pleier å legge på to men trenger jeg virkelig det? Har aldri turt å ta sjansen med en, men noen ganger kunne jeg ønsker jeg gjorde det fordi jeg blir drept på de ekstra sekundene jeg brukte på å legge på to :p

Det trengs to stk. Har brent meg på det selv. Skulle bare prøve om 1'var nok, men det var det ikke -.-

 

 

1 er nok så lenge motstanderen ikke bruker den vehicle armor perken. Kun en gang jeg ikke har sprengt en tank med en c4, og da gikk jeg bare bort å la på en til etterpå.

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...