Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Morsomme mortar stats:

Svært så mange jeg hadde kalt inn da...

Se på meg da :p

Hvordan kan det ha seg, er det per missil som slippes eller noe sånt? Jeg har ihvertfall ikke kalt inn så mange individuelle mortars.

Lenke til kommentar

Har et teit spørsmål. Hvordan i helv... skal jeg klare å finne fiendene? Stort sett hver eneste gang jeg finner en fiende er det fordi han har skutt meg. Det er sjelden jeg lever lenge nok til å se ham, og selv om jeg ved en tilfeldighet presterer å skyte tilbake merker han det ikke. I sted fyrte jeg av tre granater (en vanlig og to fra geværet) rett mot en fyr, men han merka det ikke. Derimot skjøt han meg én gang, og jeg døde. Begynner å bli irritert...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Det er nok per missil ja. De burde heller telt hvor mange mortar strikes

Edit: Eller er det bare bugga. Har noen telt antall missiler i et strike??

Holder egentlig en knapp på telling pr. missil

Hvis en mortar er på 15 missiler, og jeg har kalt inn 25 stk blir jo det nærmere 375 missiler tilsammen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Andre som opplever den irriterende buggen med mortar strikes? Når jeg kaller inn strike mens jeg står i en busk (fri sikt mot bygning) dumper den i stedet rett i fanget mitt.

EDIT:

Og ikke for å nevne når jeg går utenom "grensen" for 3 sekunder og får suicide når jeg kommer tilbake

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar

Jeg pleier faktisk å anbefale folk å spille litt recon i starten. Lær deg feelingen på spillet, hvordan du ser fienden o.s.v..

Så hvordan ser jeg fienden? Selv om jeg har sniper rifle og sniker meg frem har jeg ikke sjanse.

La for øvrig merke til at de andre som regel har rank 20+. Det er jo dirkte latterlig, og sannsynligvis en grunn til hvorfor jeg dør hele tiden. Hvordan får jeg spilt mot folk på min egen rank?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...