Gamer2K Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Morsomme mortar stats: Svært så mange jeg hadde kalt inn da... Se på meg da Endret 20. mars 2010 av Gamer2K Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 TV2 Battlefield.no jeg finner ingenting på dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Morsomme mortar stats: Svært så mange jeg hadde kalt inn da... Se på meg da Hvordan kan det ha seg, er det per missil som slippes eller noe sånt? Jeg har ihvertfall ikke kalt inn så mange individuelle mortars. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 ARG! Hater når bruttern låner kontoen... Akkurat fiksa K/D Ratio så ødelege han den IGJEN!. Tar meg lenge tid og fikse en han bruke og ødelege! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Morsomme mortar stats: Svært så mange jeg hadde kalt inn da... Se på meg da Jeg tror den må være bugga. Har selv kalt inn mortar 3152 ganger på 30min bruk... Lenke til kommentar
Gamer2K Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Det er nok per missil ja. De burde heller telt hvor mange mortar strikes Edit: Eller er det bare bugga. Har noen telt antall missiler i et strike?? Endret 20. mars 2010 av Gamer2K Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har et teit spørsmål. Hvordan i helv... skal jeg klare å finne fiendene? Stort sett hver eneste gang jeg finner en fiende er det fordi han har skutt meg. Det er sjelden jeg lever lenge nok til å se ham, og selv om jeg ved en tilfeldighet presterer å skyte tilbake merker han det ikke. I sted fyrte jeg av tre granater (en vanlig og to fra geværet) rett mot en fyr, men han merka det ikke. Derimot skjøt han meg én gang, og jeg døde. Begynner å bli irritert... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det er nok per missil ja. De burde heller telt hvor mange mortar strikes Edit: Eller er det bare bugga. Har noen telt antall missiler i et strike?? Håpe den teller alle missilene... Ellers har eg over 8k :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det er nok per missil ja. De burde heller telt hvor mange mortar strikes Edit: Eller er det bare bugga. Har noen telt antall missiler i et strike?? Holder egentlig en knapp på telling pr. missil Hvis en mortar er på 15 missiler, og jeg har kalt inn 25 stk blir jo det nærmere 375 missiler tilsammen. Lenke til kommentar
Gamer2K Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det stemmer nok det ja, men det blir litt feil å telle hver missil Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jævla creative.. Hvilket lydkort har du? Det som medfølger rampage 2 extreme Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hmm, tror jeg skal teste noen smoke grenade kills. Noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hmm, tror jeg skal teste noen smoke grenade kills. Noen som har prøvd det? Testet og testet... Jeg ble drept av en sånn luring... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Det som medfølger rampage 2 extreme Ta en titt her hos Xtremesystems.org for nye drivere. Ironisk nok er lydkortet på Rampage II Extreme ADI-basert, og dermed er det ikke Creative som står for driverene. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen som har noen tips hvordan en n00b som meg skal ha sjanse til å overleve? Begynner å bli despereat... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg pleier faktisk å anbefale folk å spille litt recon i starten. Lær deg feelingen på spillet, hvordan du ser fienden o.s.v.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En anen ting som jeg pleide og gjøre i starten var og fly på med en gang uten medspillere. Da går man rett i instant death. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Andre som opplever den irriterende buggen med mortar strikes? Når jeg kaller inn strike mens jeg står i en busk (fri sikt mot bygning) dumper den i stedet rett i fanget mitt. EDIT: Og ikke for å nevne når jeg går utenom "grensen" for 3 sekunder og får suicide når jeg kommer tilbake Endret 20. mars 2010 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Gamer2K Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hehe, det har skjedd med meg og xD Eller at du sikter og så endrer du siktet i siste liten sånn at det peker på en ting nærme deg. Litt morsomt med epic fail Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg pleier faktisk å anbefale folk å spille litt recon i starten. Lær deg feelingen på spillet, hvordan du ser fienden o.s.v.. Så hvordan ser jeg fienden? Selv om jeg har sniper rifle og sniker meg frem har jeg ikke sjanse. La for øvrig merke til at de andre som regel har rank 20+. Det er jo dirkte latterlig, og sannsynligvis en grunn til hvorfor jeg dør hele tiden. Hvordan får jeg spilt mot folk på min egen rank? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå