pxK Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Holy.. Fant nettopp en syk bug på isla inocentes. På andre base ligger den ene m-com'en inne i et hus. På baksiden av det huset ligger det et gjerde opp mot veggen, ødelegg det gjerdet med kniv og hele huset faller sammen! Gjort det flere ganger idag, drøyt. Denne? http://www.gametrailers.com/user-movie/bfbc2-knife-vs-building/342058?playlist=featured Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Holy.. Fant nettopp en syk bug på isla inocentes. På andre base ligger den ene m-com'en inne i et hus. På baksiden av det huset ligger det et gjerde opp mot veggen, ødelegg det gjerdet med kniv og hele huset faller sammen! Gjort det flere ganger idag, drøyt. Denne? http://www.gametrailers.com/user-movie/bfbc2-knife-vs-building/342058?playlist=featured Jeps, ganske fun, men håper dei fikse bug kjapt. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen som har en fiks til at jeg kun får opp 6 aktive servere i favoritter? La til alle Battlefield.no og TV2 serverne, men det er bare 6 tv2 servere som jeg kan joine via favoritter, resten er lysegrå. Om jeg søker på dem så kommer jeg inn, though. Lenke til kommentar
August. Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Holy.. Fant nettopp en syk bug på isla inocentes. På andre base ligger den ene m-com'en inne i et hus. På baksiden av det huset ligger det et gjerde opp mot veggen, ødelegg det gjerdet med kniv og hele huset faller sammen! Gjort det flere ganger idag, drøyt. Denne? http://www.gametrailers.com/user-movie/bfbc2-knife-vs-building/342058?playlist=featured Ja, sånn er det! Lol, fikk litt sjokk da jeg fyrte av et par random skudd også plutselig falt hele bygningen sammen ^^ Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Holy.. Fant nettopp en syk bug på isla inocentes. På andre base ligger den ene m-com'en inne i et hus. På baksiden av det huset ligger det et gjerde opp mot veggen, ødelegg det gjerdet med kniv og hele huset faller sammen! Gjort det flere ganger idag, drøyt. Denne? http://www.gametrailers.com/user-movie/bfbc2-knife-vs-building/342058?playlist=featured Ja, sånn er det! Lol, fikk litt sjokk da jeg fyrte av et par random skudd også plutselig falt hele bygningen sammen ^^ Hehe eg merka da med tuben, skulle ta ein stakkars fyr som sprang med gjerdet, så ødelegde eg gjerde samtidig, bang for huset... eg var EH? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Holy.. Fant nettopp en syk bug på isla inocentes. På andre base ligger den ene m-com'en inne i et hus. På baksiden av det huset ligger det et gjerde opp mot veggen, ødelegg det gjerdet med kniv og hele huset faller sammen! Gjort det flere ganger idag, drøyt. Denne? http://www.gametrailers.com/user-movie/bfbc2-knife-vs-building/342058?playlist=featured Busted! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Mitt nye setup :F Endret 20. mars 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Minn nye setup :F Nice Fikk lyst på den matten Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Nice Fikk lyst på den matten Du kan kjøpe den på komplett for 399kr. Da får du musematte + spillet (som du kan evt selge videre om du har fra før) Selv er jeg ikke 14 lenger og synes ikke det er noe spesielt kult med slike musematter men men Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Nice Fikk lyst på den matten Du kan kjøpe den på komplett for 399kr. Da får du musematte + spillet (som du kan evt selge videre om du har fra før) Selv er jeg ikke 14 lenger og synes ikke det er noe spesielt kult med slike musematter men men Nei du er gammel og syns det er mye kulere og rakke ned på andre som setter pris på en god musmatte. Anyway, koster 399 ja, kjøpte det med G19 så jeg måtte betalt lik frakt uansett, solgte spillet til en i klassen for 300 :-P Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Rakker ikke ned på noen. Ei musematte med masse forskjellige farger er heller ikke en "god" ting for musa selvom du synes den er behagelig\myk el. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen som har en fiks til at jeg kun får opp 6 aktive servere i favoritter? La til alle Battlefield.no og TV2 serverne, men det er bare 6 tv2 servere som jeg kan joine via favoritter, resten er lysegrå. Om jeg søker på dem så kommer jeg inn, though. Siden tråden beveger seg veldig fort velger jeg å spørre igjen Er sykt irriterende. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen som har merket at mange plasser 'henger' lyden igjen i bakken eller lufta? Særlig etter tankser Har bare merket det hvis jeg spiller med headsett på enkelte baner (har creative lydkort), spiller jeg med 5.1 surround så har jeg ikke den bugen på noen maps. Tror problemer ligger hos creative drivere... Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Jævla creative.. Endret 20. mars 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Rakker ikke ned på noen. Ei musematte med masse forskjellige farger er heller ikke en "god" ting for musa selvom du synes den er behagelig\myk el. Det er Qpad, som egentlig er hovedgrunnen til at jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fy for en bra runde jeg hadde på conquest nå, førsteplass, tok over flagg, sammarbeidet med squaden, var sniper, ble vell 21 kills totalt. Ikke mye, men jeg drev jo og tok over flag osv. Så fikk jeg sånn ekstra armor ting + en ting til snipern^ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen som har merket at mange plasser 'henger' lyden igjen i bakken eller lufta? Særlig etter tankser Har bare merket det hvis jeg spiller med headsett på enkelte baner (har creative lydkort), spiller jeg med 5.1 surround så har jeg ikke den bugen på noen maps. Tror problemer ligger hos creative drivere... Hm, tviler på at det er Creative sinn feil. Jeg hadde samme problem i Betaen. har kanskje skjedd 1 gang i retail også. Jeg bruker lydkortet som er i hovedkortet med Realtek driverene iallefall. Rakker ikke ned på noen. Ei musematte med masse forskjellige farger er heller ikke en "god" ting for musa selvom du synes den er behagelig\myk el. Det er Qpad, som egentlig er hovedgrunnen til at jeg kjøpte den. Tror ikke musa de leser sånn "Oi! Dette er Qpad, nå må jeg oppføre meg bra!". Ei musematte med masse forksjellige farger kan forstyrre sensoren som er i musa som igjen gjør at musa ikke oppfører seg som den skal alltid. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen som har merket at mange plasser 'henger' lyden igjen i bakken eller lufta? Særlig etter tankser Har bare merket det hvis jeg spiller med headsett på enkelte baner (har creative lydkort), spiller jeg med 5.1 surround så har jeg ikke den bugen på noen maps. Tror problemer ligger hos creative drivere... Hm, tviler på at det er Creative sinn feil. Jeg hadde samme problem i Betaen. har kanskje skjedd 1 gang i retail også. Jeg bruker lydkortet som er i hovedkortet med Realtek driverene iallefall. Rakker ikke ned på noen. Ei musematte med masse forskjellige farger er heller ikke en "god" ting for musa selvom du synes den er behagelig\myk el. Det er Qpad, som egentlig er hovedgrunnen til at jeg kjøpte den. Tror ikke musa de leser sånn "Oi! Dette er Qpad, nå må jeg oppføre meg bra!". Ei musematte med masse forksjellige farger kan forstyrre sensoren som er i musa som igjen gjør at musa ikke oppfører seg som den skal alltid. Så for din del er det samme om du bruker en musmatte som du har sølt sukkersaft på eller ei. Qpad har en mye glattere overflate en mange andre musmatter. De har også en akseptabel størrelse. Jeg hater for myke matter, jeg hater for harde matter. Disse qpad modellene er tingen. Men egentlig det du sier er at det er samme for musa hva den brukes på? Iallefall så har du prøvd svært få muser på svært få underlegg. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Arg, eg er fortsatt elendig. K/D ligg ofte på 0.3 i dei fleste runder, og det einaste eg har låst opp er repair tool. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen som har merket at mange plasser 'henger' lyden igjen i bakken eller lufta? Særlig etter tankser Har bare merket det hvis jeg spiller med headsett på enkelte baner (har creative lydkort), spiller jeg med 5.1 surround så har jeg ikke den bugen på noen maps. Tror problemer ligger hos creative drivere... Med mitt creative lydkort er alt helt konge. Ingen problemer og jeg opplever aldri problemer med lyd. Med svar til problemet. Prøvd og kanskje oppdatere driverne? Avinstaller og installer de så kanskje du/dere merker forskjell. Om ikke kortet ditt gikk ut på dato i 2005 da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå