Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

noen som kunne gitt meg ip til noen norske servere?

veldig gjerne til squad deathmatch :)

hvis dere også har noen andre gode uk/swe/dk servers osv så tar jeg gjerne dem også.

jeg sliter fortsatt å få opp ping i spillet mitt, så er jeg uheldig ender jeg opp på amerikanske, asiatiske servere osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen i hælvette da! Nå i det siste har PCen min bare restartet seg helt av seg selv når jeg spiller BC2. Etter at det har gått 15-20min så bare restarter den seg akkurat som om noen har presset inn restart knappen.. Jævlig irriterende.

Dette begynnte og skje etter at jeg oppdaterte den nyeste patchen.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor ikke M60 er det eneste våpenet i BC2. Det fungerer jo som snikskytter-rifle med nesten ingen bullet-drop og rekyl. I tillegg er to til tre skudd nok for legge fienden i bakken på alle avstander jeg har vært borti nå.... :p

Alt, alt for kraftig våpen etter min mening.

Lenke til kommentar

Faen i hælvette da! Nå i det siste har PCen min bare restartet seg helt av seg selv når jeg spiller BC2. Etter at det har gått 15-20min så bare restarter den seg akkurat som om noen har presset inn restart knappen.. Jævlig irriterende.

PCen min restartet seg her også et par ganger. Tror egentlig det var fordi jeg dunket så hardt i pulten at hele pcen fikk et lite slag, men uansett veldig irriterende.

Lenke til kommentar

Lekte meg med UAV'en nå. Fytti helv.. hvor gøy det er når man får dreisen på det! Hadde Digital Package(?) så jeg kunne ligge i bakgrunnen og luske. Priceless!

Men UAV har ikke påmontert maskingevær, right? Synes jeg av og til ser noen skyte.

Lenke til kommentar

Lekte meg med UAV'en nå. Fytti helv.. hvor gøy det er når man får dreisen på det! Hadde Digital Package(?) så jeg kunne ligge i bakgrunnen og luske. Priceless!

Men UAV har ikke påmontert maskingevær, right? Synes jeg av og til ser noen skyte.

Det er en ''perk'' som gjør at man kan bruke Mini gun.

Lenke til kommentar

Hmm jeg sliter med at spillet noenganger bare kræsjer rett til desktop uten noen error eller noe.. Skjer random, kan spille timesvis før det skjer.

Sliter også med bluescreens nå og da, skjer også timesvis etter spilling / random.

Vet ikke om det er spillrelatert eller hw/drivere. Har sendt inn minidump til noen smarte hoder.

Lenke til kommentar

Har spilt litt i morgentimene, og har aldri vært så god som i dag :) Førsteplass i ganske mange runder.

Men noe jeg lurer på: etter matchen, så kommer det opp noe stats fra runden og da står det antall kills. Men under står det hvilket våpen jeg fikk flest kills med, og der står det ofte flere kills en totalt antall i hele runden.

F.eks så stod det en runde at jeg hadde 10 kills totalt, og 17 av de med et våpen. Det går jo ikke an... Er det flere som har det sånn?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor ikke M60 er det eneste våpenet i BC2. Det fungerer jo som snikskytter-rifle med nesten ingen bullet-drop og rekyl. I tillegg er to til tre skudd nok for legge fienden i bakken på alle avstander jeg har vært borti nå.... :p

Enig der. Du kan også ødelegge M-Com stations med den også. Mangler kun en liten rød lue

Lenke til kommentar

Enig der. Du kan også ødelegge M-Com stations med den også. Mangler kun en liten rød lue

Whaaat ødelegge mcoms med den? Må prøves.

Visste ikke noe særlig om hvor op m60 var, men ble mitt personelige valg når det gjaldt medic. Sykt god skade, men kanskje litt for mye..

Lenke til kommentar

Whaaat ødelegge mcoms med den? Må prøves.

Visste ikke noe særlig om hvor op m60 var, men ble mitt personelige valg når det gjaldt medic. Sykt god skade, men kanskje litt for mye..

Den kommentaren var vel en referanse til videoen ;)

Men er det i det hele tatt mulig å ha attachments på M60 (og andre LMGs)? Har aldri hørt om det i virkeligheten. Hvis du hadde kun hatt standard siktemiddel (iron sights) hadde det vært vanskelig å snipe med den, som jo ville stemme med virkeligheten.

Et slikt våpen har jo en HELT annen bruk i den virkelige verden som vanskelig lar seg overføre til spill.

"A squad automatic weapon is a weapon designed to give infantry squads or sections a compact and mobile source of suppressive fire."

"Squad automatic weapons (SAW) are not used to inflict mass casualties on enemies, but instead to support troops by forcing enemies to take cover and reduce the effectiveness of their return fire. This increases the likelihood of a successful attack against an enemy position by friendly troops. The usefulness of a SAW in the attack is based on its portability and ability to maintain sustained automatic fire."

Ikke egentlig til å drepe folk med, altså.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Det er en sannhet med modifikasjoner. Bruken av våpenet nevner du her, våpenet er mer enn kapabelt til å plukke ned fiender. En Mg3 på 100m er minst like farlig som en AG3 om det er i posisjon. Selvfølgelig, stående er det en helt annen sak som tilfellet er i BC2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...