PrayingMantis Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hadde jeg giddet hadde det gått atskillig bedre, men det har jeg ikke tid og ork til. Har spilt Mohaa i mange år da dét var det som gjaldt, og var lenge der med pang headshot med M1 garand. Orker bare ikke konse så mye lenger. Slækker man litt, blir det fort mye mer artig. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Eg har spelt i nokre timar no, og allereie er K/D ratioen nede på 0.3 Arica harbor og white pass er vel der eg har oppholdt med mest. Kva er den beste map'en for ein noob som meg? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 får enda ikke joinet noen servers. noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Kva er den beste map'en for ein noob som meg? Ingen maps er bra for noobs Trening gjør mester, men selv holder jeg meg unna white pass, der blir det ofte møljespill. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Møljespill + noobtub = epic win. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Blitt kalt hacker for første gang i dette spillet nå Han var lvl 26, trodde jeg hadde en liv-hack og visste ikke forskjell på blackhawk og apache how u fire missils?! Endret 20. mars 2010 av oletheking Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 We got a blackhawk down, we got a blackhawk down. Hva slags helikopter snakker vi om da(hentet fra en viss film) ? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 En UH-60 Black Hawk. Fra filmen Black Hawk Down. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen andre som har en dø pixel nede i høyre hjørne også? Jeg har bare dette i BFBC2, er litt rart. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har det ja zebe. rare greier Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 AEK971 riflen som du starter med som Assault er helt ubrukelig. Jeg prøvde å levle litt Assault og endte opp med 0-8 før jeg hoppet over på Medic igjen og fikk lignet ut. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Har snart 400 kills med den jeg Synes den er bedre enn de andre auto-riflene siden den har best balanse mellom dmg/skuddtakt og magasin. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen andre som enda ikke har fått spillet fra Elkjøp? Siste gang jeg bestiller noe derfra. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Noen andre som enda ikke har fått spillet fra Elkjøp? Siste gang jeg bestiller noe derfra. Jeg fikk det vel 5. Mars Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Cheate på public server er som å kjøre birkebeieren med snøscooter, no sense. Jeg husker fra bf2 at det var cheating blant enkelte klaner i turneringer, det kan jeg "skjønne", men når man spiller public går jeg ut i fra at man spiller for gøy, da ser jeg overhodet ikke poenget. Uansett. Noen som har gjort noen grundig testing av styrkeforholdet mellom magnum ammo og explosive ammo? Gjør ikke den explosive tingen kun at granater og noobtube blir faligere, men påvirker ikke vanlige kuler? F som jeg hater xm8, er helt ubrukelig med den Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Cheate på public server er som å kjøre birkebeieren med snøscooter, no sense. Jeg husker fra bf2 at det var cheating blant enkelte klaner i turneringer, det kan jeg "skjønne", men når man spiller public går jeg ut i fra at man spiller for gøy, da ser jeg overhodet ikke poenget. Uansett. Noen som har gjort noen grundig testing av styrkeforholdet mellom magnum ammo og explosive ammo? Gjør ikke den explosive tingen kun at granater og noobtube blir faligere, men påvirker ikke vanlige kuler? F som jeg hater xm8, er helt ubrukelig med den Splashdamage blir uendelig mye høyere. Så om du er en noobtuber eller en quake3 wannabe med rakettkaster på skuldra 24/7 så er explosive ammo klart best. Om ikke er ikke den ene usle granaten din nok til å rettferdigjøre at man nekter 90 kuler sitt fulle potensiale. Når det er sagt, så kan man argumentere magnum vs stabilitetsperken. Er flere kuler i målet bedre enn noen få sterke som kanskje treffer? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Når det er sagt, så kan man argumentere magnum vs stabilitetsperken. Er flere kuler i målet bedre enn noen få sterke som kanskje treffer? Kommer jo an på hvilket våpen. Et våpen med lav rekyl vil dra større fordel av magnum, mens en med høy rekyl (ergo mest sansynlig høyere damage) vil ha større fordel av stabilitetsgreia. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Explosives perken, fungerer den med mortar og? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Explosives perken, fungerer den med mortar og? Tror nå det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå