Balleflass Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 er servera nede? får ikke logget inn på BC2. har tilogmed slått av brannmurn og kjørt spillet i admin-mode. Lenke til kommentar
zebe Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Hva annser dere som godkjent FPS ? Ligger på en rundt 60 med 1920*1080 og alt på high til medium av instillinger ... Jeg liker å ha den over 100, vet ikke hvorfor men jeg opplever texture lagg hvis den er mye under 100. 70-80 kan jeg også godta Samme her, under 70-80 fps godtar jeg ikke om det er et 'fps' spill. 100 fps og 100 hz på skjerm er veldig behagelig. Endret 19. mars 2010 av zebe Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Eg prøvde ut multiplayer for første gong no. Conquest. eg blei mildt sagt forvirra. Kven skal eg skyte? Kar skal eg gå? Eg ser berre mange blå og grøne folk her og der. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Liker ikke stå rolig, så det blir å ta sjangser hele tiden. Ikke så ille da syntes jeg. Jeg velger magnum ammo med høye stavsprang over bodyarmor, ettersom jeg tenker som så at jeg da tar ut karen kjappere, og da sparer jeg liv. Let's go Om du spiller rambo er sjansen større for at du må ta flere kuler enn du skyter. Body armor gagner offence bedre enn magnum gjør. Hvor mye hp får man av å ha body-armor i hardcore? Eg prøvde ut multiplayer for første gong no. Conquest. eg blei mildt sagt forvirra. Kven skal eg skyte? Kar skal eg gå? Eg ser berre mange blå og grøne folk her og der. De med blått og grønt er på ditt eget lag. De med grønt er i tillegg i samme squad som deg, så prøv å heng med de. Fienden har ingen slike farger på seg, unntaket er om du spiller på en vanlig server (ikke hardcore) og noen har spottet de. Da har de midlertidig en oransje farge på seg. Endret 19. mars 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Eg prøvde ut multiplayer for første gong no. Conquest. eg blei mildt sagt forvirra. Kven skal eg skyte? Kar skal eg gå? Eg ser berre mange blå og grøne folk her og der. Blå er folk på laget ditt, grønn er folk i squad'en din. Skyt de som ikke er blå eller grønn. Gå til objectivene; A B og C, om de blir angrepet eller du skal ta dem. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Får ikke noe spesielt dårligere score med m1 garand, og lydene fra den er elsk. Bare synd stats ikke fungerer på den Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ang. M1, jeg har veteran rank 2 og den er unlocked når jeg ser i Weapons and Gadgets, men ser den ikke ingame? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Den virket først hos meg i dag. Ser flere som har den ingame også, kanskje den begynner å virker ordentlig snart Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Må spille på servere som har oppdatert til R7 for å få bruke den. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hvordan finner jeg disse R7 serverne? Har spilt ganske mye, er rank 26, men har aldri sett M1 ingame. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Battlefield.no serverne er R7 f.eks. (de er også flinke som har R# i servernavn). M1 garand er awesome, om man klarer å sikte i alle fall =) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ble overrasket over presisjonen på den og hvor lite bulletdrop det var på den. Ca. lik bulletdrop som på M95, om ikke mindre. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Spiller dere mot en horepikk som heter Turboslaughter så bruker han aimbot. Tok headshot på meg ca. 400-500 m unna med thompson gjennom et gjerde.... Endret 19. mars 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Takker, fikk prøvd den. Men skuffende, hørtes ut som en softgun. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Arerrrrgrghhh irritererer meg grønn over at dårlig-fps epidemien kom tilbake!!: @ :@ Kjørte smooth, så plutselig går den ned på 40-45 maks liksom.... Ja det merkes hardt Endret 19. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Q: Etter at man har skutt med AT4, kan den snu i midair slik at den tar helikoptra bakfra hvis man bommer med den? usaklig treig. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg får søren ikke blitt veteran. Prøver og komme inn med PS3 konton, men der er allerede navnet tatt. Samme faenskapet med gammel EA konto også... Lenke til kommentar
JahnFB Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Hei folkens, har spilt Bad Company 2 endel siden releasen nå og har for det meste spilt Recon.. Har funnet ut at M95 er våpenet for meg! Har postet en video på youtube og lurte på om dere her inne ville hjelpe meg å holde en høy rating på den Videoen er bare noen klipp av diverse kills jeg har gjort med M95, ikke noe spesielle skills, men skal prøve å samle endel bedre kills etterhvert for en ny montage. Endret 19. mars 2010 av JahnFB Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 M95 med Red dot og magnum ammo er LOVE! Instakill på close-medium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå