Tj-nome Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 haha, hadde nettopp den sykeste killsa med UAV'en. Drepte 5 stk med 1 rakett fra UAVen Var på jungelmappet Valparso Du har misfårståt bruken av UAV! Den skal du kjøre inni gjengen og få Road kill! Vanskelig når de står inne i et hus Var uansett såpass langt ifra at jeg trodde bare jeg skulle drepe 1.. hehe, klare ikkje slutte med road kill, sjølv om dei er inni eit hus kjøre eg uav inn og tar road kill Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 haha, hadde nettopp den sykeste killsa med UAV'en. Drepte 5 stk med 1 rakett fra UAVen Var på jungelmappet Valparso Du har misfårståt bruken av UAV! Den skal du kjøre inni gjengen og få Road kill! Vanskelig når de står inne i et hus Var uansett såpass langt ifra at jeg trodde bare jeg skulle drepe 1.. hehe, klare ikkje slutte med road kill, sjølv om dei er inni eit hus kjøre eg uav inn og tar road kill Hehe gjør det selv av og til, men dette huset hadde alle veggene i behold, så kunne ikke komme inn via vinduene eller døra. Var ikke sånnet hus som er på port valdez feks hvor det nesten ikke er vegger Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) http://bfbc2.elxx.net/stats/pc/Refsa Statsa over min nå. Den er ikke helt riktig ser jeg... Endret 19. mars 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) ja Tank eller sniperhore? Endret 19. mars 2010 av dicktator Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Noen som slår W/L ratio på 2,38? ja Se for dere en som spiller sniper fra starten av. Finner bra spots, dør mellom 0-2 ganger iløpet av en runde og sniper ned 5-10 stk. KD/WL ratio mellom 4-5 burde ikke være noe problem for en sniper Personlig spiller jeg Assault for det meste og har unlocka alle våpna der. M16 er diggbar :> Endret 19. mars 2010 av Core2Dude Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 ja Tank eller sniperhore? Han er noobtube hore av det jeg har fått med meg. Skjønner ikke hvordan man kan skryte av det men... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Har man fått det der av tubing burde man skamme seg Når jeg møter folk i close combat som skyter en 40mm granat i magen på meg kjenner jeg forbannelsen komme, ihvertfall når du ser samme person gjør det gang på gang. Sier bare en ting: lær dere og sikt Endret 19. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har man fått det der av tubing burde man skamme seg Når jeg møter folk i close combat som skyter en 40mm granat i magen på meg kjenner jeg forbannelsen komme, ihvertfall når du ser samme person gjør det gang på gang. Sier bare en ting: lær dere og sikt Enig, magen vrenger seg Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen som slår W/L ratio på 2,38? ja Ja Bruker alle klasser bortsett fra Rambo-medic-spray-n-pray-noobs. Må begynne på den nå for å få bronse på alle våpen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Helvette. Suger pikk som recon, pga har ikke tolmodighet til og sitte og vente i evigheter og ikke få killsen. Rambo recon fungerer faen meg ikke. Men er diggbart og ta tankser med C4 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen som slår W/L ratio på 2,38? ja Ja Bruker alle klasser bortsett fra Rambo-medic-spray-n-pray-noobs. Må begynne på den nå for å få bronse på alle våpen Nei du slår han ikke i det som faktisk ble spurt om her. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva annser dere som godkjent FPS ? Ligger på en rundt 60 med 1920*1080 og alt på high til medium av instillinger ... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva annser dere som godkjent FPS ? Ligger på en rundt 60 med 1920*1080 og alt på high til medium av instillinger ... Jeg liker å ha den over 100, vet ikke hvorfor men jeg opplever texture lagg hvis den er mye under 100. 70-80 kan jeg også godta Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 jeg er fornøyd med over 25 Og endelig har jeg fått Garanden til å virke! Oh joy! Endelig kan jeg drepe Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Helvette. Suger pikk som recon, pga har ikke tolmodighet til og sitte og vente i evigheter og ikke få killsen. Rambo recon fungerer faen meg ikke. Men er diggbart og ta tankser med C4 Fungerer fint det, men ikke alle runder og kommer an på nivået hos motstanderene og litt flaks. M95, random sidearm, C4, 4x OPT, MGNM Ammo. Trikset er å campe offensivt. Løpe på og håpe du får gjemt deg i/bak fiendens linjer før de oppdager deg så kan herjingen begynne. Takket værre gillie suiten er det ofte folk ikke legger merke til deg. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hmpf! Jeg avlsuttet runden med bare 1 poeng fra å låse opp Spotteren til Recon klassen.... Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Glem det jeg skrev om Garanden. Its gone, its all gone Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har de planer om å fixe punkbuster så den er brukbar og servere kan bruke den? Det er kommet endel cheatere :/ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Spillet er helt nytt, selvfølgelig kommer det oppdateringer til PB. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har de planer om å fixe punkbuster så den er brukbar og servere kan bruke den? Det er kommet endel cheatere :/ Hva gjør cheaterne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå