kloningen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Kjørt min første runde i går, det var ikke mulig å joine noen av de norske serverne, da de var stappfulle av skitne utlendinger så jeg var ironisk nødt til å hive meg inn på en meksikansk/ Puerto Rico (??) server med sånn passe dårlig ping. Når er det best å gå inn på de norske serverne med tanke på kapasitet? Helt umulig å joine fra ca kl 20-24. For det første, du er ikke eneste nordmann som spiller Battlefield. For det andre så finnes det tusenvis med svenske, danske, tyske, engelske osv osv servere med bra ping. Sortere etter ping er noe dritt Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen som slår W/L ratio på 2,38? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen som slår W/L ratio på 2,38? Nice, hva heter du? o_O Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Ikke den beste K/D ennå akkurat, men nå er jeg bare medic, av og til assualt og som regel lonely wolf og prøver å ta flagg. Endret 30. mars 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva er det dere gjør når dere defender? Synes det er så jævlig kjedelig... Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva er det dere gjør når dere defender? Synes det er så jævlig kjedelig... Du hijacker basen til fienden Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva er det dere gjør når dere defender? Synes det er så jævlig kjedelig... Du hijacker basen til fienden Eller ta seg ein runde med knife i skogen (Nelson Bay) er veldig kjekt! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hva er det dere gjør når dere defender? Synes det er så jævlig kjedelig... Du hijacker basen til fienden Eller ta seg ein runde med knife i skogen (Nelson Bay) er veldig kjekt! Haha, tok en med shockpads på Nelson Bay igår xD Men ekke så god med knife Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Spiller jeg defender pleier jeg alltid å gjemme meg en plass akkurat i det vi mister en base så flyr jeg rundt med kniv/repair tool/defib og tar ambush på folk. Pleier stort sett å få 3-5 kills før man blir oppdaget og dør. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Hadde det sån på Arica Harbor. Berre eg fekk meg nesten 12 kills før eg daua Var litt vanskeleg og knife ein gruppe på 4 personer som kom agro mot meg. (0 ammo) Endret 19. mars 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja, jeg gjemte meg en gang oppe i fjellet bak noen steiner og kun sendte avgårde mortar strikes måt tanksene som ble stående på den toppen ned mot andre base. Tror jeg fikk med meg 3-4 stk og et par engineers før jeg blei tatt av en mortar selv Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Pleier og skyte inn en smoke som Assault. Etterpå løper jeg inn og fekter med kniven verre enn en afrikansk innfødt som nettopp har sett en hvit mann... Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Pleier og skyte inn en smoke som Assault. Etterpå løper jeg inn og fekter med kniven verre enn en afrikansk innfødt som nettopp har sett en hvit mann... Jeg plaserer en C4 og rusher inn med pistol. : D Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen som slår W/L ratio på 2,38? ja Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Hvor stiller dere FOV? På Mine dokumenter - BFBC2 - settings.ini(åpne i notepad). Helt nederst kan du stille FOV. Heter kommandoen «Detail» eller «FOV»? Helt nederst på min settings.ini-fil finner jeg kun «Detail». Kan du bekrefte dette? I så fall legger jeg inn det selv. Endret 19. mars 2010 av Onyx Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Pleier og skyte inn en smoke som Assault. Etterpå løper jeg inn og fekter med kniven verre enn en afrikansk innfødt som nettopp har sett en hvit mann... Takk for at du vekket trynet mitt! Haha, jeg kunne ikke funnet en bedre post å lese akkurat nå. Satt kaffe i vrangstrupen. :!: Endret 19. mars 2010 av Smål Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 haha, hadde nettopp den sykeste killsa med UAV'en. Drepte 5 stk med 1 rakett fra UAVen Var på jungelmappet Valparso Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 haha, hadde nettopp den sykeste killsa med UAV'en. Drepte 5 stk med 1 rakett fra UAVen Var på jungelmappet Valparso Du har misfårståt bruken av UAV! Den skal du kjøre inni gjengen og få Road kill! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) haha, hadde nettopp den sykeste killsa med UAV'en. Drepte 5 stk med 1 rakett fra UAVen Var på jungelmappet Valparso Du har misfårståt bruken av UAV! Den skal du kjøre inni gjengen og få Road kill! Vanskelig når de står inne i et hus Var uansett såpass langt ifra at jeg trodde bare jeg skulle drepe 1.. Endret 19. mars 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Hvor stiller dere FOV? På Mine dokumenter - BFBC2 - settings.ini(åpne i notepad). Helt nederst kan du stille FOV. Heter kommandoen «Detail» eller «FOV»? Helt nederst på min settings.ini-fil finner jeg kun «Detail». Kan du bekrefte dette? I så fall legger jeg inn det selv. Tror du nesten må oppdatere spillet. Kjør BFBC2updater.exe i programfiler mappa til spillet. Da kommer det opp to nye linjer, en av dem er FOV. Endret 19. mars 2010 av Dofty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå