Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Så noen over meg som sa at spillet ikke lugget. Hva vil det si?

Hvordan får man stjerner på våpnene sine?

Mente at selvom fps'en er bra så "lugger" det når du går rundt osv. Hvis du går f.eks litt frem, så går den et bittelite steg etter at du har stoppet. Er noe skikkelig dritt når du strafer

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så noen over meg som sa at spillet ikke lugget. Hva vil det si?

Hvordan får man stjerner på våpnene sine?

Mente at selvom fps'en er bra så "lugger" det når du går rundt osv. Hvis du går f.eks litt frem, så går den et bittelite steg etter at du har stoppet. Er noe skikkelig dritt når du strafer

Det er internett-lag, ikke hakking p.g.a skjermkortet.

Lenke til kommentar

Jo det er pga ytelsesproblemer, som om spillet liksom "hopper over" noen frames her og der, for fps'en ser bra ut men alikevel så kommer det.

Det er sjeldent jeg får det nå med nye i7 og hele pakka, men når det skjer, alt+tab'er jeg ut og inn igjen, pleier å funke.

Jeg merker lett forskjell når det ikke hakker sånn lenger, blir mye lettere å spille... 40-10 igår- Assault

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Mindre med kniv/defib/reptool og pistol

130ish er iallefall nok til 2 gold stars med kniv.

Den store drømmen min er at noen skal bli drept av min repair tool og få opp platinum star på våpenet som drepte dem på skjermen etterpå :p

aHA, det er kanskje herfra jeg har 10-25-50-500 :D

Lenke til kommentar

Kjenner i etter tid at eg er jævla skuffet over spillet. ble lei med engang. Bad Company1 ble spilt i måned uten at eg ble lei. 2ern har eg spilt nå i litt over 30 timer, lei allerede. Egentlig vet eg ikke hva som gjør det. Men dette ble ikke som forventet.

Lenke til kommentar

To raske spørsmål :cool:

-> Har de sluttet å selge BC:2 special edition på steam?

-> Viss man kjøper spillet via butikk, kan jeg fortsatt spille med kompisene mine som spiller spillet over steam?

Ingen spørsmål er for dumme :blush:

Endret av Kaiz3r
Lenke til kommentar

Kjenner i etter tid at eg er jævla skuffet over spillet. ble lei med engang. Bad Company1 ble spilt i måned uten at eg ble lei. 2ern har eg spilt nå i litt over 30 timer, lei allerede. Egentlig vet eg ikke hva som gjør det. Men dette ble ikke som forventet.

Du blir fortere lei toeren når du har spilt eneren så mye allerede. Akkurat som at de som hadde spilt MW1 ble fortere lei MW2 enn de som ikke hadde spilt eneren.

Hvis du allerede har spillt over 30 timer kan det kanskje være en ide å spille litt mindre slik at interessen ikke forsvinner.

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar

Du blir fortere lei toeren når du har spilt eneren så mye allerede. Akkurat som at de som hadde spilt MW1 ble fortere lei MW2 enn de som ikke hadde spilt eneren.

Hvis du allerede har spillt over 30 timer kan det kanskje være en ide å spille litt mindre slik at interessen ikke forsvinner.

Ja mulig det er en god ide. Eg har ikke spilt det nå på 3 dager. Tatt en pause nå for å prøve å få igjen motivasjonen.

Lenke til kommentar

-> Har de sluttet å selge BC:2 special edition på steam?

-> Viss man kjøper spillet via butikk, kan jeg fortsatt spille med kompisene mine som spiller spillet over steam?

Hæ? Special edition? Ikke limited edition du mener?

Lenke til kommentar

Ja det kan du, special editon er ikke på steam/absolutt spill lenger men hvis du leter finner du kanskje på andre butikker.

Lenke til kommentar

Sannelig ikke :)

Du kan legge bad company til som "non steam game" ja. Dine steam venner vil bare få opp at du er ingame i navnet på EXE filen du bruker på å starte Bad company (husker ikke hva den heter i farten) og du må da starte spillet via steam interfacen for å få steam overlay og oppdatert steam status.

Ettersom spillet ikke støtter joining av games direkte via steam, men er avhengig av ingame friends funksjonen, så er det ikke noe stort tap.

Kjører selv med butikkkjøpt utgave med venner som spiller via steam. Null problem.

Edit: eneste jeg savner er muligheten til å kjøre spillet som admin via steam slik at jeg kan se ping på servere i browseren.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Edit: eneste jeg savner er muligheten til å kjøre spillet som admin via steam slik at jeg kan se ping på servere i browseren.

Prøv å kjør Steam i admin. ;)

Eller hvis spillet har samme filoppbygging som butikkversjonen så kan du sette BFBC2game.exe i admin-modus.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Kjørt min første runde i går, det var ikke mulig å joine noen av de norske serverne, da de var stappfulle av skitne utlendinger så jeg var ironisk nødt til å hive meg inn på en meksikansk/ Puerto Rico (??) server med sånn passe dårlig ping. Innså fort at jeg var den fødte noob og forelsket meg umiddelbart i noobtuben, vanvittig fett å faktisk treffe motstanderen DIREKTE med granatkasteren slik at den ikke eksploderer, men dreper han likevel. Innså videre at snipere ikke var det problemet mange skulle ha dem til å være, det var noe verre med apekattene på steorider som gikk amok med M60 og rødpunkt og som MÅTTE noobtubes for å roes ned.

Når er det best å gå inn på de norske serverne med tanke på kapasitet? Helt umulig å joine fra ca kl 20-24.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...