kloningen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Nope, men kan vel prøve ut : P Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Noen kamerater lærte meg litt recon eller de lærte meg hovedsaklig å snipe, det var jævlig fett. Men ekke helt sikker på om jeg har tålmodighet til slikt Nå er recon så mye mer enn og snipe, kan bruke hagle til og med..og gjøre masse bra for laget. De soom bare sitter og sniper spiller ikke recon!! Recon, da løper man sammen med lagget når man kan og hiver ut sensorer, planter c4 på tanks eller lager feller, spotte fiender osv. Da kan det være lurt og ha rifle siden det blir mye mer effektivt. Men campere mister retten til oog kalle seg recon-klasse Kjapt oppsumert:P Vel, vi var defendere da skal vi jo ikke akkurat attacke Så det vi gjorde med sniper rifla var akkurat og defende ^^ Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Føler at Panama er det mest stabile mappet, og er også det mappet jeg liker best. Såklart dukker det opp runder hvor man havner på feil team osv men det skjer. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Tjaa, Merket ikke noen sotre grafikkforskjeller med HBAO, men FPS'en ble halvvert.. lar den være av jeg :] Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 får nuull foorskjell her:P så og si samme fps. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 har endelig fått min MWBC2 til å fungere! noen som kan fortelle meg hva skill rating betyr? står at jeg har -63, noe jeg synes var litt merkelig. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Tror det er få som er større stabbere enn meg, over 406 dogtags and counting. Ligger etter med ca 40. Men så har jeg 40 Repairtool kills også da + par defib og smokenadekills. Slutta en stund med knivinga for jeg skulle ha bronzestar på alle våpen (går _sakte_ mot goldstar på våpen nå) Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 hva er poenget med gold/silver/bronze star på alle våpen? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hehe, etter og ha gått fra en spottende og rolig recon, til infernalsk jogging mellom lik som meddic gikk k/d ratioen min litt til helvette, men smilte for meg sjøl når jeg så den ... Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 hva er poenget med gold/silver/bronze star på alle våpen? Bronze star gir deg insignia, gold er bare fordi jeg er kul og liker variasjon Må vel skaffe noen Platina Stars også for insignia men null stress der Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen kamerater lærte meg litt recon eller de lærte meg hovedsaklig å snipe, det var jævlig fett. Men ekke helt sikker på om jeg har tålmodighet til slikt Nå er recon så mye mer enn og snipe, kan bruke hagle til og med..og gjøre masse bra for laget. De soom bare sitter og sniper spiller ikke recon!! Recon, da løper man sammen med lagget når man kan og hiver ut sensorer, planter c4 på tanks eller lager feller, spotte fiender osv. Da kan det være lurt og ha rifle siden det blir mye mer effektivt. Men campere mister retten til oog kalle seg recon-klasse Kjapt oppsumert:P Mortar ild i kampents hete er heller ikkje å forakte... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 hva er poenget med gold/silver/bronze star på alle våpen? Poeng. 1000pt for sølv 5000pt for gull.. Grunn nok for meg Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hehe, etter og ha gått fra en spottende og rolig recon, til infernalsk jogging mellom lik som meddic gikk k/d ratioen min litt til helvette, men smilte for meg sjøl når jeg så den ... Haha, ikke dårlig! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Haha nice ja Ret4ard XD Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Så noen over meg som sa at spillet ikke lugget. Hva vil det si? Hvordan får man stjerner på våpnene sine? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Har begynt å spille på low jeg xD Får insane høy FPS og føler jeg spiller bedre Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Stjerner får man etter et visst antall kills med et våpen, som jeg har forstått det. Du får Bronze Star på 10 kills, Silver Star på 25 kills og en Gold Star for hvert 50. kill (tror jeg). Platinum Star får du etter at du har fått 10 Gold Stars (altså etter 500 kills med et våpen). (Tok det litt fra hodet her, men jeg tror det er sånn det funker) Lenke til kommentar
hightow Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det er 25, 50, 100 og 1000 som er det korrekte. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Det er 25, 50, 100 og 1000 som er det korrekte. Spænk ju. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Mindre med kniv/defib/reptool og pistol 130ish er iallefall nok til 2 gold stars med kniv. Den store drømmen min er at noen skal bli drept av min repair tool og få opp platinum star på våpenet som drepte dem på skjermen etterpå Endret 19. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå