Cortinarius rubellus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) at du stabbet en som har høyere rank enn deg;) ikke spess bra, men med tanke på at jeg lå 300 under med kills så begynner det og komme seg:) Endret 18. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ohh, Spilte nettopp med to venner av meg og fikk bare headshots når jeg brukte sniperen min. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 At du har tatt samma karen flere ganger. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Tror det er få som er større stabbere enn meg, over 406 dogtags and counting. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) De jeg har fått sølv på har ikke jeg tatt flere ganger( mener jeg da ), har fått beskjed om at det har med hvor høy rank de har Men skal sjekke det litt mer ut Mantis:) Dredg: og plutselig føler man seg ikke så god :!: Endret 18. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er lvl 16 nå da men ser sikkert helt lik ut uansett.. Har ikke så jævlig bra W/L Ratio noe jeg vil gjøre noe med.. Men ja lurer også litt på hva sølv dogtag er. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Kan bekreftelse at sølv er folk av høyere lvl enn deg selv. Har selv hørt rykte om gull dog tag hvis man tar lvl 50 men det er sikkert BS. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Mulig det er riktig, syntes bare det er merkelig. Hver gang jeg har fått sølv, har jeg tatt samme karen flere ganger. Det vet jeg fordi jeg har tatt ut en kar, fått bronse, så skal jo såklart karen ta revansje, så jeg venter, og tar han ut igjen Endret 18. mars 2010 av PrayingMantis Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) hmm... noen andre som sliter med freezes? aldri hatt dette problemet før patch'en. Skjedd 2 ganger no etter 5-15min game play. Bad company 2 not responding og hvit skjerm. Edit: Problem #1.5 : Bad Company 2 White screen of death (crashes to white screen)Solution: No known solution yet Endret 18. mars 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg har hatt det med jevne mellomrom helt siden release, enten freeze eller en CTD uten noen feilmelding. Veldig ustabilt spill. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Mys: Har fått det noen ganger, men det har skjedd når jeg skal inn i spåillet. Restart av pcen har løst det hvevr gang. Ikke at det er en optimal løsning:P Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Noen kamerater lærte meg litt recon eller de lærte meg hovedsaklig å snipe, det var jævlig fett. Men ekke helt sikker på om jeg har tålmodighet til slikt Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det har ikke jeg heller, derfor springer jeg alltid midt i fighten og håper på og ta de før de tar meg og planter 2stk C4 på tanksene. BOOM, så er de borte Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Tror ikke det er hvis du tar han samme 2 ganer. Plutselig når jeg tar en med kniv får jeg sølv dogtag, og ser i lista mi at det er flere jeg har sølv på som jeg bare har tatt 1 gang. Tenkte også på at han karn er høyere rank, men da burde jeg egentlig ha fler. Er lvl 14 nå. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg spurte google og den sa følgende: DOG TAGS= Bronze: rank 1-22 Silver: rank 22-40 Gold: rank 40-50 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Jeg spurte google og den sa følgende: DOG TAGS= Bronze: rank 1-22 Silver: rank 22-40 Gold: rank 40-50 Takker og bukker, da vet vi det Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Var virkelig ikke klar over at jeg hadde spilt hele sju timer. Time flies when having fun! Mulig det går litt tregt, men har i alle fall en ganske bra K/D til å være i begynnelsen av læringskurven enda. Hvilken Battlefield.no server er det dere spiller på forresten? Anbefal en god en der folk har lyst til å spille spillet objektivt. Endret 18. mars 2010 av LockBreaker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Noen kamerater lærte meg litt recon eller de lærte meg hovedsaklig å snipe, det var jævlig fett. Men ekke helt sikker på om jeg har tålmodighet til slikt Nå er recon så mye mer enn og snipe, kan bruke hagle til og med..og gjøre masse bra for laget. De soom bare sitter og sniper spiller ikke recon!! Recon, da løper man sammen med lagget når man kan og hiver ut sensorer, planter c4 på tanks eller lager feller, spotte fiender osv. Da kan det være lurt og ha rifle siden det blir mye mer effektivt. Men campere mister retten til oog kalle seg recon-klasse Kjapt oppsumert:P Endret 18. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Spillet kjører deilig smooth med nye i7'en min Alt på high, 4xAA, ingen HBAO (off), 1680x1050 Går vel nesten aldri under 60fps, og lugger ALDRI! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 HBOA, har du testet med det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå