bikubedronning Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Det samme tenkte jeg. Hadde vært synd hvis det man vil kalle seg hadde blitt stjålet. Endret 28. januar 2010 av Tecfan Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Det samme tenkte jeg. Hadde vært synd hvis det man vil kalle seg hadde blitt stjålet. Indeed. Lurer på hva jeg skal hete, nok å velge her iallefall Slapp av, skal ikke ta deres navn Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 For min del håper jeg at jeg kan lage to brukere.. En til å ha i begynnelsen, og en til å bruke når jeg har blitt litt bedre, så slipper jeg å stresse med lav KDR i begynnelsen ^^. det henger jo enda litt igjen på BF2-statsen min ^^. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 For min del håper jeg at jeg kan lage to brukere.. En til å ha i begynnelsen, og en til å bruke når jeg har blitt litt bedre, så slipper jeg å stresse med lav KDR i begynnelsen ^^. det henger jo enda litt igjen på BF2-statsen min ^^. Tror ikke det går. Etter det jeg har kjønt så blir koden festet til din EA account og ditt soldier name blir også festet til din EA account. Så¨må nok kjøpe 2 sett for å få 2 profiler. Rett meg hvis jeg tar feil. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) NOTE: metoden jeg postet virker IKKE lengre, de har gått tom for nøkler å gi ut. Hvis du har brukt denne metoden HUSK å avbestille ordren så butikken slipper å bestille en masse spill uten noe å selge dem til. Endret 29. januar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Får man beta tilgang klokken 18:00 ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Får man beta tilgang klokken 18:00 ? Som sagt tidligere i tråden, ja. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 2 timer og 5 min! Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 http://electronicgamers.net/bfbc2/ Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Da går jeg opp og tilber kredittkortet til mamma. --.-- Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 The Battlefield: Bad Company 2 console demo and PC beta will feature Port Valdez, a new vehicle focused map where up to 24 players (32 on PC) will compete against each other as either the US or Russian armies in the game's Rush multiplayer mode. Players will have access to five land and three air vehicles where the Russian side can use everything in their arsenal including Main Battle Tanks as well as the fast-moving Quad Bikes and Mobile Armored AA. The fight will also be packed with plenty of infantry combat fought alongside the waterline towards a great oil industrial landscape in the Alaskan mountains. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Du kan få betanøkkelen ved å følge instruksjonene jeg postet, men husk å sende en mail etter at du har fått keyen og be de om å avlyse(cancel) ordren din. Dette fungerte ivertfall for meg. Endret 28. januar 2010 av -sparks- Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Driver å speler detta på xbox no! drit stilig spel! ganske vanskeleg i begynnelsen er ikkje noko time trial på xbox, men er kun 1 map, ein stor bane men er det sånn ein dei poengene ein tener opp no på demo, har ein desse når ein kjøper spelet når det kommer ut og ? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Gidder noe screene kartet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Såe...sånn sett har vi gått samme pakke på 360 som BETAEN på PC gir ? Sett bort i fra antall spillere selvfølgelig. Regner med demoen blir spillbar frem til lansering Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 tviler på betaen på pc er annerledes en demoen på xbox er eit heftig map Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Kan vere det er litt begrensninger på unlocks og våpen i 360 demoen i tilfelle, MEN så lenge eg får dekket litt av BC2 dosen fremover så er eg fornøyd Endret 28. januar 2010 av Mala Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Det er flere enn ett map på PC Beta right? eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 Kan vere det er litt begrensninger på unlocks og våpen i 360 demoen i tilfelle, MEN så lenge eg får dekket litt BC2 dose fremover så er eg fornøyd De holder nok litt tilbake, demoen er bare en smaksprøve, de skal vinne deg så du kjøper deg BFBC2. De gir deg sikkert 2 unlocks på hver klasse, så blir du hekta og mååå ha full versjon. Lenke til kommentar
teehee Skrevet 28. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Det er flere enn ett map på PC Beta right? eller tar jeg feil nå? Det er bare et map og en gamemode. Edit: Mer info (gammelt nytt for de som er up-to-date): BETA Details:Beta Begins/Ends Jan 28th/Feb 25th Map Name: Port Valdez Players: 32 Game Mode: Rush Environment: Snow Theme: Vehicle and Infantry Back Story The battle for Port Valdez is fought alongside the waterline towards a great oil industrial landscape in the Alaskan mountains. Using basically everything they've got the Russian forces are launching an airborne assault to knock out the oil industries in the area. In their arsenal there are Main Battle Tanks as well as fast-moving Quad Bikes and mobile armored AA. It's a vehicle focused battle, but with plenty of infantry combat. Endret 28. januar 2010 av Wabakki Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå