Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For min del håper jeg at jeg kan lage to brukere.. En til å ha i begynnelsen, og en til å bruke når jeg har blitt litt bedre, så slipper jeg å stresse med lav KDR i begynnelsen ^^. det henger jo enda litt igjen på BF2-statsen min ^^.

Tror ikke det går. Etter det jeg har kjønt så blir koden festet til din EA account og ditt soldier name blir også festet til din EA account. Så¨må nok kjøpe 2 sett for å få 2 profiler. Rett meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar
The Battlefield: Bad Company 2 console demo and PC beta will feature Port Valdez, a new vehicle focused map where up to 24 players (32 on PC) will compete against each other as either the US or Russian armies in the game's Rush multiplayer mode. Players will have access to five land and three air vehicles where the Russian side can use everything in their arsenal including Main Battle Tanks as well as the fast-moving Quad Bikes and Mobile Armored AA. The fight will also be packed with plenty of infantry combat fought alongside the waterline towards a great oil industrial landscape in the Alaskan mountains.
Lenke til kommentar
Kan vere det er litt begrensninger på unlocks og våpen i 360 demoen i tilfelle, MEN så lenge eg får dekket litt BC2 dose fremover så er eg fornøyd :p

De holder nok litt tilbake, demoen er bare en smaksprøve, de skal vinne deg så du kjøper deg BFBC2. De gir deg sikkert 2 unlocks på hver klasse, så blir du hekta og mååå ha full versjon. :)

Lenke til kommentar
Det er flere enn ett map på PC Beta right? eller tar jeg feil nå?

Det er bare et map og en gamemode.

Edit:

Mer info (gammelt nytt for de som er up-to-date):

BETA Details:

Beta Begins/Ends

Jan 28th/Feb 25th

Map Name: Port Valdez

Players: 32

Game Mode: Rush

Environment: Snow

Theme: Vehicle and Infantry

Back Story

The battle for Port Valdez is fought alongside the waterline towards a great oil industrial landscape in the Alaskan mountains. Using basically everything they've got the Russian forces are launching an airborne assault to knock out the oil industries in the area. In their arsenal there are Main Battle Tanks as well as fast-moving Quad Bikes and mobile armored AA. It's a vehicle focused battle, but with plenty of infantry combat.

Endret av Wabakki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...