Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De banner/resetter ikke enkeltvis i slike saker, det går ofte en stund før de banner/resetter scoren til store grupper med cheaters.

Dessuten. Er det virkelig noen som tror at det er ekte scores? Jeg har mine tvil, og da blir hele ranken hans urelevant. Det er bare å overse dem.

Lenke til kommentar

Drit nice det programmet du la ut ja. ^^ Også der kan man ha opp til 16 i AA, mens i spillet kan man bare ha opp til 8xAA.

Har kanskje vært mye bedre for deg Mysticon og hatt høyere FOV, siden du spiller i så lav oppløsning. Du vil få med deg mye mere hva som sjer irundt deg. Du får bedre oversikt.

Her ser du forskjellen;

15312cc7.gif

Lenke til kommentar

Kjekt progam ja, Kan vertfall anbefale alle med 1680x1050 å sette FOV'en på 65.

Merka ingen lagg med 16QAA heller, men ser ikke noen forskjell fra 8x til 16Q :p

Amanita: Du får kjøre en test på FOV'en da ;). Vet i hvertfall at du ikke taper så mye fps i Crysis med høyere FOV, kansje fordi man da ikke ser ting så nærme og da ikke trenger like mye detaljer :hmm:

Lenke til kommentar

prøvde meg på oppløsning på 1860x1050 no, men hadde en FPS på 19-30 og det var ikke spillbart overhode. Selv om jeg hadde VSYNC og HBAO på OFF, AA og AF på 1x og alt på low.

skjedde igjen, se på dette bildet. 2 x gold star og 1 x bronse star pluss litt annet og fikk bare 6200 Award score

post-32072-1268924718,6243_thumb.jpg

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...