Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

snip...

Ja jeg hører det alltid hvis noen prøver det på min tanks, men tydeligvis en del noobs der ute som ikke aner hva den lyden er for noe. Men seriøst, trenger du 8 raketter for å ta en tanks? Du skal jo ikke snipe dem med raketter heller da :p Når jeg spiller engi bruker jeg den explosive specen og da trenger den maks 4-5 raketter med noen bom. Med AT4 bruker jeg maks 3 siden de er guided så det er jo dødslett å treffe. I tillegg er litt av poenget lagspill så går man tom så fyller man opp hos en assault på laget/squaden og er du ikke i nærheten av lagmedlemmer vil jeg si du har noe feil taktikk...

Problemet er jo at de andre også har teammates som reparerer, og at på f.eks. arica er det som regel flere tanks samtidig, i tilegg til humvees og quads, da går ammo veldig fort bort, hjelper selvsagt ikke at resten av laget recons/engi heller med kanskje 1 assault på andre siden av mappet hvor man må gjennom tonneviss med crossfire. Og skal snipe med raketter ja så de ikke kommer nære nok til å skyte ned husene. AT4 er umulig å snipe tanks med siden den er altfor treig og snipere finner deg med en gang når du bruker den vs fire & forget med CG, eller har tracer og bare stå bak en fin vegg og skyte de opp i lufta =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om det er mulig å overføre en soldat fra en konto til en annen/evt slette..? Eller å fjerne cd-keyen fra en, så den kan brukes på en annen..

Det er nok ikke mulig nei.

Du kan sende support ticket om du vil ha en soldier slettet iallefall.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å overføre en soldat fra en konto til en annen/evt slette..? Eller å fjerne cd-keyen fra en, så den kan brukes på en annen..

Det høres svært usannsynlig ut. Gikk ihvertfall ikke ann i tidligere battlefield-spill.

Fått en kjip feil nå, hver gang en ny omgang starter, så er medic-klassen stilt inn på standardvåpen. Alle andre klasser kan jeg modifisere slik at de holder seg slik etter at runden er over, men medic må jeg modifisere HVER gang!

Lenke til kommentar

Føler DICE har bommet litt når noobtuben er obligatorisk på alle assault riflene og man har ubegrenset ammo. Og i tillegg så tar det jo over et halvt magasin eller mer med kuler å drepe noen, mens en noobtube for det meste er instant kill. Det er mange som nesten utelukkende bruker den møtt mange med 7-8-9 gullstjerner på den.

Noen runder/servere er det kun eksplosiver som blir brukt hångranat/40mm spam i tillegg til carl gustav snipere så kan det fort bli ille.

Skjønner ikkje problemet. Det er jo bare å skyte først ;)

Det er jo akkurat det som er problemet. Du skyter først og med mindre du setter HS på første forsøk så trenger du 2-3 bursts med kuler for å få en i bakken. Hvis denne luringen da løper rundt med en 40mm oppe smeller han den i vei og får instant kill. Ergo det hjelper ikke nødvendivis å skyte først.

Lenke til kommentar

bare jeg som sliter med å spille online?

blir dosconnecta før jeg får opp serverlista

"times out"

skal sies at dette er første gang jeg prøver å spille online.

Prøvd å trykke "cancel" etter 4-5 sekund? Får opp serverlista da.

det funka det.

i menyen får jeg ikke opp noen ping på noen av serverene.

har fått joina 2 servere, men blir disconnecta hver gang etter ca 20-30 sec.

kommer ingen beskjed.

er bare tilbake i menyen mens det står "updating stats".

edit:

"updating stats" går ikke vekk og jeg får heller ikke trykket på noe annet.

må ctrl + alt + del hver gang :(

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som merker null forskjell utenom at play now fungerer på første forsøk nå? Jeg detter enda ut av games.

Haha, jeg spilte BF2 i flere månder uten at jeg skjønte hvorfor det tok så lang tid å logge inn. Var vist "playnow".exe jeg hadde trykka på..^^

Lenke til kommentar

bare jeg som sliter med å spille online?

blir dosconnecta før jeg får opp serverlista

"times out"

skal sies at dette er første gang jeg prøver å spille online.

Prøvd å trykke "cancel" etter 4-5 sekund? Får opp serverlista da.

det funka det.

i menyen får jeg ikke opp noen ping på noen av serverene.

har fått joina 2 servere, men blir disconnecta hver gang etter ca 20-30 sec.

kommer ingen beskjed.

er bare tilbake i menyen mens det står "updating stats".

edit:

"updating stats" går ikke vekk og jeg får heller ikke trykket på noe annet.

må ctrl + alt + del hver gang :(

Jeg må starte spillet som administrator i Windows 7 for å få ping.

Jeg bruker også alltid søke-feltet til å finne servere. Søker etter ting som "HC". Funker veldig bra.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke en Noob-Tuber! ;)

Med det mener jeg at (jeg tror at) jeg kan bruke underbarrel GL.

Når jeg løper rundt med AR, bruker jeg primært kulene til å drepe folk. GL er til for å drepe folk bak dekning (man skyter over/ved siden av/PÅ dekningen).

Jeg har flere kills mer med omtrent alle andre opplåste våpen enn jeg har med GL (eneste unntaket er opplåste snipere, da jeg kun bruker M24, og RPG, kanskje)

Forresten, med Grenade Belt (som jeg bruker når jeg er assault :whistle: ) så får man jo 2 frags og 4 40mm. Jeg synes det er greit med 2 frags, 40mm gjør meg ikke så mye)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...