Orwandel Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Støtter forslaget om ikke å ha 40mm i ammo boksene. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Støtter forslaget om ikke å ha 40mm i ammo boksene. Noen forslag. -Færre granater. -Lenger reload. -Lengre tid for resupply. Gjerne alle. Men synes det blir litt for drøyt å ikke kunne resupplye i det hele tatt. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Eller lengre tid for første skudd, det som er ille med den er at den skyter så inni granskauen fort Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 nei, jeg synest virkelig ikke at det er drøyt å ha kun 2 tube granater pr liv. er no bare å plukke opp kitet til noen som har død og håpe på at de ikke har brukt opp alt av granater. Slik som det er pr dags dato er det nesten dumt å springe rundt med "vanlig" våpen når de fleste spammer granater, noob tube og carl gustav osv. Er no ikke Battle Field, mer Explosive Field. Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 For min del kunne de gjerne gjort det umulig å resupplye seg selv. Det hadde nok eliminert mye av problemet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Synes tubing var greit nok i BETA, da var splashdamagen minimal slik at man faktisk måtte ha tilnærmet direct hit under føttene på motstanderen for at de skulle dø. Nå er splash damagen større og blir ytterligere forsterket av den explosive specen. Men ja, jeg er helt enig i at mengden explosives skulle vært kuttet ned. 8 raketter for en engi pr. liv er også i drøyeste laget. Mortar strikes regenerer også alt for fort. Alt dette tilsammen gjør at det i den siste uka har blitt mer og mer vanlig å sprenge M-coms istedenfor å faktisk arme de. Men over til noe annet. Satan så digg det er å gå undetected bort til en tanks og ubemerket flette den full av C4 for så å løpe langt vekk, tiltrekke seg attention mens du holder detonatoren oppe og sprenge hele driten til helvete mens de tror de har deg Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Man må jo ha 8raketter som engi for å holde tanks unna og forhåpentligvis få de drept, er ofte det ikke er nok også når det er tank vs AT på 300m's avstand. Å få tanks nærme nok (for mine/c4) så de lett kan plukke ned hus med mcoms i er uaktuelt for da ramler de sammen på 2 sekunder. Ellers har jeg heller ikke sett spess mye abuse av engi's og exlosives, for det meste infinite ammo noobtubers som det kommer fra. @ Feh, ganske lol at ingen merker at du putter c4 på tanksen, 4/5 ganger hører man det jo fint. Omtrent gitt opp c4 tho, mines fungerer bedre, sleng en ved siden av en tanks, gå litt unna, skyt mine, tanks sprenger, slipper å løpe bak/foran den og håpe han kjører i de Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jepp, har selv ikke merket særlig til noobtubing. Altough det er en ting som irriterer meg i dette spillet, hvorfor skal fiender tåle så sykt mye ? Du mener kontra MW2? Fienden tåler alltid en del på battlefieldspillene og godt er det. Det fjerner selvsagt endel realisme, men bra at det går an å drepe en jævel som kommer bak deg, og at det ikke bare blir en mengde tilfeldigheter. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Føler at maskingeværene jeg har fått til nå (SAW og den etter SAW) er så ekstremt underpowered i forhold til assault/enginner sine våpen, selv om jeg begynner å skyte LENGE før de ser meg. Savner prone, slik at jeg kunne fått litt accuracy med MG-en. Endret 17. mars 2010 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Har nå nylig fått en litt irriterende bugg.. Flere som har / har hatt dette? :S edit: Fikset bilde BFBC2Game 2010-03-17 18-24-35-37.bmp Endret 17. mars 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har nå nylig fått en litt irriterende bugg.. BFBC2Game 2010-03-17 18-24-35-37.bmp Flere som har / har hatt dette? :S ja, det skjer av og til hos meg.. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 jepp her og, men bare restart spillet, så skal det ordne seg Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Men har vært slik i et par dager nå. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Man må jo ha 8raketter som engi for å holde tanks unna og forhåpentligvis få de drept, er ofte det ikke er nok også når det er tank vs AT på 300m's avstand. Å få tanks nærme nok (for mine/c4) så de lett kan plukke ned hus med mcoms i er uaktuelt for da ramler de sammen på 2 sekunder. Ellers har jeg heller ikke sett spess mye abuse av engi's og exlosives, for det meste infinite ammo noobtubers som det kommer fra. @ Feh, ganske lol at ingen merker at du putter c4 på tanksen, 4/5 ganger hører man det jo fint. Omtrent gitt opp c4 tho, mines fungerer bedre, sleng en ved siden av en tanks, gå litt unna, skyt mine, tanks sprenger, slipper å løpe bak/foran den og håpe han kjører i de Ja jeg hører det alltid hvis noen prøver det på min tanks, men tydeligvis en del noobs der ute som ikke aner hva den lyden er for noe. Men seriøst, trenger du 8 raketter for å ta en tanks? Du skal jo ikke snipe dem med raketter heller da Når jeg spiller engi bruker jeg den explosive specen og da trenger den maks 4-5 raketter med noen bom. Med AT4 bruker jeg maks 3 siden de er guided så det er jo dødslett å treffe. I tillegg er litt av poenget lagspill så går man tom så fyller man opp hos en assault på laget/squaden og er du ikke i nærheten av lagmedlemmer vil jeg si du har noe feil taktikk... Et sted for å få en del mine kills er på andre del (som defender) på Arica Harbor. Hvis du er kjapt ute når dere rykker bakover og spawner i byen eller løper ned fra første "base" kan man legge minene på veien rett på nedsiden av det huset uten vegger som står helt øverst der (der hvor folk pleier å renne ned fra fjellet). Tok to tanks og en humvee + 7 kills fra folk som satt inni på en runde i går med miner nedover der Kastet 3 ett sted og så tre til litt lenger ned så de ikke går av fra den første eksplosjonen. Videre nedover kan man også legge noen på defender siden av broen når man rykker ned fra andre base. Pleier å komme minst én tanks over der iløpet av runden. Trikset er å minelegge før fienden kommer/kan se at du legger ut, men går også fint å snike seg innpå en tanks, kaste en bak og en foran og så stikke (dog jeg har drept meg selv i slengen på det noen ganger ) Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Har nå nylig fått en litt irriterende bugg.. Flere som har / har hatt dette? :S Det er akkurat sånn det ser ut når man har unlocket alle våpnene... Endret 17. mars 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
gard. Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har da endelig fått et nytt grafikkort og skal straks installere Bad Company 2. Men før jeg gjør det, hvilken ATI driver egner seg best til spillet nå? Lenke til kommentar
burpen Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Støtter forslaget om ikke å ha 40mm i ammo boksene. Noen forslag. -Færre granater. -Lenger reload. -Lengre tid for resupply. Gjerne alle. Men synes det blir litt for drøyt å ikke kunne resupplye i det hele tatt. Hvorfor ikke bare lage 40mm som i BF2? Der var det ikke noe problem (etter noen patcher, vel og merke). Syntes det fungerte veldig bra der. Trenger ikke finne opp kruttet gang på gang Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 273 poeng for et kill er min pers som recon (50 for kill + 10 for headshot + 213 for marksman). Noen bedre? (Det VET jeg at det er) +369 marksman er min marksman record. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Har da endelig fått et nytt grafikkort og skal straks installere Bad Company 2. Men før jeg gjør det, hvilken ATI driver egner seg best til spillet nå? 10.3 Driverene fungerer fint for meg. Tror 10.2 også fungerte likefint Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg vil ha M1 Garranden min tilbake! fikk bare brukt den ca.1 time i ett game før jeg ble disconected. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå