Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ække kødd rudde, neste håper jeg blir campanje mot noob-tubing :cool:

 

Amanita: Nice, bra at du var så spesifikk. Henta mitt 5850 i dag og er utrolig hvordan DX11 er i forhåld til DX10. AA har jo nesten heller ingenting å si på ytelsen :)

 

Er det virkelig ett så stort problem med noobtubing i BFBC2 for PC? Føler ikke det er det på PS3. Eneste jeg bruker den til. Men fy faen, noobtubing var dønn irriterende i MW2. Helvette. Glad det ikke er like jævlig nå.

 

Nee, ekke sååå stort problem men det kan være litt irriterende innimellom, gjør det jo litt innimellom selv (A) xD Må jo teste, men hakke sånn kembo mange gullstjerner på den. Tror jeg har bronze eller sølv :p

 

Men igår møtte jeg på en crack-camper med tube, fy i helvete hvor irriterende, samme runden jeg unlocka M60, han drepte alltid meg først når jeg brukte M249, men når jeg fikk M60 var det andre saker :D Da vant jeg til slutt :p

 

:p

 

Høres også ut som M60 er bedre/overpowered på PC. På PS3 har jeg heller valgt å bruke SAW. Jeg har mye mer kontroll med den, enn jeg har med M60. Spilte lenge med M60, men i går fant jeg ut at jeg duger mye bedre med SAW.

Lenke til kommentar

Hehehe, herlig at de ga ut F.R.A.G.S. Enda et lite stikk til MW2, som hadde denne;

 

 

Ordet er vel Fight Against Grenade Spam, og ikke Friends..

 

Men alle disse videoene er fantastisk! Håper de lager flere slike tiltak mot negative spillemåter.

 

Er det noen mot noobtube ennå?

Er så syyykt lei av folk som ikke klarer å skyte folk...

Greit til level 15 liksom, men når man kommer opp i 20+ er det på tide å legge tuben på hylla...

 

Kjipt å spille med 8600 GT :(

Lenke til kommentar

Hehehe, herlig at de ga ut F.R.A.G.S. Enda et lite stikk til MW2, som hadde denne;

 

 

Ordet er vel Fight Against Grenade Spam, og ikke Friends..

 

Men alle disse videoene er fantastisk! Håper de lager flere slike tiltak mot negative spillemåter.

 

Ah, Fight Against Grenade Spam var det. Uansett, en herlig parodi.

Lenke til kommentar

aaaaaaahhh!! så lei jeg er av Noob tube! Føler at jeg blir tvunget til å bruke den siden den er såpass kraftig og kan spammes. Som i dag kom jeg face to face med en fyr, startet å skyte med rifla mi menst han brukte tube. han hadde 2% hp og jeg døde. Er så ufatelig mange ganger jeg dør kun fordi at jeg ikke bruker noob tube.

 

Beste fix til dette ville vært å fjernet slik at man ikke fikk ammo til noob tube av ammo box.

 

 

Lenke til kommentar

Heldigvis tar det litt tid før tuben treffer. Har hatt veldig mange situasjoner der jeg først dreper nooben, men så dør jeg rett etterpå av tuben som var i lufta da jeg drepte nooben. Forøvrig er jeg enig i at man ikke burde få flere tubes i ammopacks. Det ville fjernet mye av problemet.

Lenke til kommentar

Føler DICE har bommet litt når noobtuben er obligatorisk på alle assault riflene og man har ubegrenset ammo. Og i tillegg så tar det jo over et halvt magasin eller mer med kuler å drepe noen, mens en noobtube for det meste er instant kill. Det er mange som nesten utelukkende bruker den møtt mange med 7-8-9 gullstjerner på den.

 

Noen runder/servere er det kun eksplosiver som blir brukt hångranat/40mm spam i tillegg til carl gustav snipere så kan det fort bli ille.

Skjønner ikkje problemet. Det er jo bare å skyte først ;)

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...