Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Er AUG'en god?

 

EDIT: Må slå av cloke mode ser det ut til. Ikke svar å få jo.. (Tørr og nerdete. Åhåhåhå-muhahaha) :wee:

 

Brukbar, men AN94, M416 og M16A2 er dem som setter standaren.

 

Hehe, takk for svar. Maser litt pga. at jeg er attention-whore i dag.

 

M416 og AN94 gleder jeg meg veldig til. Av en eller anne grunn liker jeg det første assault-våpenet veldig godt også, AEK-971 heter den vel. Gjør det ganske bra med den av en eller anne grunn. :)

 

Er det magnum-ammo for assault-klassen også?

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle som liker Dice-spill bør følge med på dette spillet:

 

http://pc.ign.com/dor/objects/37294/medal-of-honor-2010/videos/medalhonor_trl_Announcetrl3_31510.html?show=hi

 

 

Dice står for online-delen bare, men det er positivt syns jeg ihvertfall:)

Og det ser jo glimrende ut også :thumbup:

 

Hah, blir jo håpløst å game fremover. MW2 desember 09, BC2 mars 10, MoH okt? 10, CoD7 vinter 10? Må jo begynne på et nytt spill flere ganger i året :p

Lenke til kommentar

Det ække kødd rudde, neste håper jeg blir campanje mot noob-tubing :cool:

 

Amanita: Nice, bra at du var så spesifikk. Henta mitt 5850 i dag og er utrolig hvordan DX11 er i forhåld til DX10. AA har jo nesten heller ingenting å si på ytelsen :)

 

Er det virkelig ett så stort problem med noobtubing i BFBC2 for PC? Føler ikke det er det på PS3. Eneste jeg bruker den til. Men fy faen, noobtubing var dønn irriterende i MW2. Helvette. Glad det ikke er like jævlig nå.

Lenke til kommentar

Føler DICE har bommet litt når noobtuben er obligatorisk på alle assault riflene og man har ubegrenset ammo. Og i tillegg så tar det jo over et halvt magasin eller mer med kuler å drepe noen, mens en noobtube for det meste er instant kill. Det er mange som nesten utelukkende bruker den møtt mange med 7-8-9 gullstjerner på den.

 

Noen runder/servere er det kun eksplosiver som blir brukt hångranat/40mm spam i tillegg til carl gustav snipere så kan det fort bli ille.

Lenke til kommentar

Føler DICE har bommet litt når noobtuben er obligatorisk på alle assault riflene og man har ubegrenset ammo. Og i tillegg så tar det jo over et halvt magasin eller mer med kuler å drepe noen, mens en noobtube for det meste er instant kill. Det er mange som nesten utelukkende bruker den møtt mange med 7-8-9 gullstjerner på den.

 

Noen runder/servere er det kun eksplosiver som blir brukt hångranat/40mm spam i tillegg til carl gustav snipere så kan det fort bli ille.

Ja :/

Får bare håper mange av de som spammer granater ser denne og tenker seg om

http://www.youtube.com/watch?v=4vxmdL1f0jo

Lenke til kommentar

Føler DICE har bommet litt når noobtuben er obligatorisk på alle assault riflene og man har ubegrenset ammo. Og i tillegg så tar det jo over et halvt magasin eller mer med kuler å drepe noen, mens en noobtube for det meste er instant kill. Det er mange som nesten utelukkende bruker den møtt mange med 7-8-9 gullstjerner på den.

 

Noen runder/servere er det kun eksplosiver som blir brukt hångranat/40mm spam i tillegg til carl gustav snipere så kan det fort bli ille.

 

Sikte på hode er et must i BC2 mener nå jeg, tar ikke mange kulene før de dør da;)

Men jeg tror faktisk jeg blir drept mer av 40mm granater enn skudd, og de brukes i close combat også...noe som iriterer meg noe inni helv...

Lenke til kommentar

47 timer og jobber med å få alle pins og insigna, der er det noen som kommer til å ta tid. Mitt våpen med desidert mest kills er kniv der jeg har ca 400, 8 gullstjerner. Nest mest brukt er bel G3 med 2 gullstjerner :D

 

Folk klaget på kniving i MW2 men på BC2 har jo alle ninja pro og marathon pro ved default, og når man først treffer med kniven så virker den pokker meg som commando i tillegg. Kniv er for lett.

Lenke til kommentar

jeg har ca 37 timer.

beste våpen er saiga 20K, har ca 240 kills med den :D btw så er det den halvautomatiske hagla :D hvis du bruker de andre haglene så er du dau før du før skutt andre gang :(

 

jeg holder også på med å ta alle pins og diverse awards, holder meg gjevnlig oppdatert på hvor nærme jeg er på de forskjellige awardsene som jeg er nære på å ta, slik at jeg kan fokusere litt på det i kamp :)

Lenke til kommentar

Det ække kødd rudde, neste håper jeg blir campanje mot noob-tubing :cool:

 

Amanita: Nice, bra at du var så spesifikk. Henta mitt 5850 i dag og er utrolig hvordan DX11 er i forhåld til DX10. AA har jo nesten heller ingenting å si på ytelsen :)

 

Er det virkelig ett så stort problem med noobtubing i BFBC2 for PC? Føler ikke det er det på PS3. Eneste jeg bruker den til. Men fy faen, noobtubing var dønn irriterende i MW2. Helvette. Glad det ikke er like jævlig nå.

 

Nee, ekke sååå stort problem men det kan være litt irriterende innimellom, gjør det jo litt innimellom selv (A) xD Må jo teste, men hakke sånn kembo mange gullstjerner på den. Tror jeg har bronze eller sølv :p

 

Men igår møtte jeg på en crack-camper med tube, fy i helvete hvor irriterende, samme runden jeg unlocka M60, han drepte alltid meg først når jeg brukte M249, men når jeg fikk M60 var det andre saker :D Da vant jeg til slutt :p

Lenke til kommentar

Litt av problemet til BC2 er vel at mange enten konverterte fra MW2, eller hadde det veldig friskt i minne. I BC2 har tubing definitivt sin plass for å assistere med supressing/cover fire enten som attacker eller defender, men en del spillere har funnet det for godt å rett og slett bruke den hele tiden - over alt. Nade spam som nevnt i youtube videoen er ikke et så stort problem som tubing synes jeg. Ikke det at jeg gidder å bry meg eller bli irritert når jeg blir tatt av tube/nade, men det er kjipt. Jeg har dog kun spillt én kamp der tube/nade spam faktisk vant runden. Det var på Port Valdez på det andre stedet man kommer til (der B ligger i en to etasjes bygning). Da stod hele defenderlaget bak den bakketoppen mellom A og B med et utall ammoboxes og konstant kastet drit avgårde. Rett og slett umulig å få has på de og ticksa rant ut etter kun et par min.

 

Det som blir for dumt er når du blir tatt av en "crack-camper" (:p) som helt åpenlyst ikke er ute etter å gjøre noe for laget sitt, men tenker mer på sin egen stats og hanker etter goldstars.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...