Gaarulf Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 selvsagt kan man jo prøve seg frem, men om noen hadde noen enkle tips så hadde det vært kos. Bare lurer på om det er ett hode høyere det er snakk om, eller om det er ett par cm. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det har noe å si hvilket våpen du bruker. Tror jo høyere accuracy det er på våpenet, jo mindre trenger du å flytte siktet over hodet på fienden. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) bare "punkt" over , lett når de står stille....men og ta en på lang avstand på Atv gir deg en syk god følelse Har ikke merket noe forskjell på de forskjellige riflene når det gjelder hvor mye over jeg må sikte. Barettaen er den jeg bruker mest nå. Okey, lovte og komme med resultat av dx.10 vs. dx.11 angående fps. Kjørte 2x5min runder med Fraps på begge delene, pluss 4 hele runder for og se flyten. Brukte 16xQ på AA og 16 på AF( for og få 16xQ på AA så man bruke det programmet jeg linket til eller gå i congif-fila eller er 8 høyest der, på AA altså ). Ellers var alt på maks, HBOA på, vsync av.Oppløsning er 1980x1020. Dette er med stock 920 med 2x5870 og 6gb minne. Noe jeg har lagt merke til er at 5870 kortene ikke straffes så mye av AA og AF som tidligere Ati-kort, noe som er positivt såklart. Og utifra de testene jeg har kjørt nå ser det ut som på 5870 så øker min. fpsen når man øker AA og AF.Bare litt, men noen fps ihvertfall. Dx10: 2010-03-16 21:54:15 - BFBC2Game Frames: 24290 - Time: 300000ms - Avg: 80.967 - Min: 49 - Max: 137 2010-03-16 21:59:56 - BFBC2Game Frames: 25086 - Time: 300000ms - Avg: 83.620 - Min: 30 - Max: 128 Dx11: 2010-03-16 22:16:47 - BFBC2Game Frames: 25698 - Time: 300000ms - Avg: 85.660 - Min: 58 - Max: 125 2010-03-16 22:23:39 - BFBC2Game Frames: 23827 - Time: 300000ms - Avg: 79.423 - Min: 52 - Max: 131 Endret 16. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvor mye over må man ca sikte over? Sliter med at jeg skyter for langt fram / over (skylder på quake og tf2)... Dette er jo avhengig av avstand da, jo lenger unna jo høyere over må du skyte. Holder du skyteknappen inne (på sniperrifla) skal du kunne se banen til kula, da kan man skyte seg inn på en husvegg eller annen gjenstand som er omtrent like langt vekk som fi. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Haha. Likte denne filmen fra DICE om Grenade Spammers. http://www.youtube.com/watch?v=4vxmdL1f0jo Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Det kommer jo nødvendigvis litt an på hvor langt hold det er. På skikkelig langt hold pleier jeg å sikte med den andre prikken under siktekrysset (bruker stort sett kun M24). På mer normal avstand blir det stort sett et sted fra siktekrysset og ned til den første prikken. Om man rigger seg til et sted og har tenkt å sitte der litt pleier jeg å fyre av et skudd mot en fortrinnsvis loddrett flate som er ca så langt unna som jeg regner med å gjøre hoveddelen av skytinga. Da kan du se hvor langt kula faller og gjøre de nødvendige justeringene av siktepunkt. edit: ser et par stykker var før meg med omtrent akkurat det samme Endret 16. mars 2010 av Flygg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Merkoen: Utrolig kult at Dice gir ut en slik film, og den var morsoom oogså :!: Lars_Era: Vet ikke om du syns det var så nøyaktig....men jeg håper det gir deg litt av det du lurer på Prøvde og løpe der det skjedde mest, og så rundt meg osv. får og få belastning. Løper man bare fremover oog ser ned så sier det seg selv at fpsen blir høyere enn hvis man ser seg rundt osv. Endret 16. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Haha. Likte denne filmen fra DICE om Grenade Spammers. http://www.youtube.com/watch?v=4vxmdL1f0jo Kult de lager tiltak mot ting, lurer på om de lager noe om recon campers eller noob tubers Men nade spamming var jo insane på BF2 xD Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som vil poste youtube link til filmen det er snakk om over (hvis den ligger på youtube)? Evt poste link til den siden filmen befinner seg på? Har ikke tilgang på PC at the moment så jeg bruker min iPhone. Får derfor ikke sett videoen her i forumet. Takk! ;-) Lenke til kommentar
larsere Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det ække kødd rudde, neste håper jeg blir campanje mot noob-tubing Amanita: Nice, bra at du var så spesifikk. Henta mitt 5850 i dag og er utrolig hvordan DX11 er i forhåld til DX10. AA har jo nesten heller ingenting å si på ytelsen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som vil poste youtube link til filmen det er snakk om over (hvis den ligger på youtube)? Evt poste link til den siden filmen befinner seg på? Har ikke tilgang på PC at the moment så jeg bruker min iPhone. Får derfor ikke sett videoen her i forumet. Takk! ;-) Her er link til deg HansiFansi. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Da var spillet kommet. Kjører alt på fullt helt greit (8x"en dings" og 16x"en annen dings" 1920x1200). Ingen tegn til lagg eller hakking, bortsett fra det som skyldes EA sine servere da. Ellers har jeg ikke kommet så veldig langt enda. Men har klart å få tak i red dot til Assault-classen samt litt andre ting til noen av de andre klassene. Er snart level 6 . Endret 16. mars 2010 av LockBreaker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Det ække kødd rudde, neste håper jeg blir campanje mot noob-tubing Amanita: Nice, bra at du var så spesifikk. Henta mitt 5850 i dag og er utrolig hvordan DX11 er i forhåld til DX10. AA har jo nesten heller ingenting å si på ytelsen Ble faktisk overrasket, rett og slett får de tallene du ser der er som de jeg hadde på 2\4....og trodde aldri jeg skulle få det samme på 16\16. Vet ikke om du fikk det med deg men hvis du vil bruke 16xQ istedeenfor 8 så må du bruke det programmet jeg linket til. Var kjempelett og bruke, MYE lettere enn og rote i config--fila. 5850 er et kjempekort for pengene Skal også komme med resultater om det lønner seg og klokke cpuen når man har crossfire i BC2 på høy oppløsning. Kan også prøve bare med ett kort også Syns det var artig:P et annet dx11 spill jeg råder deg til og teste er Metro 2033;) Endret 16. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som vil poste youtube link til filmen det er snakk om over (hvis den ligger på youtube)? Evt poste link til den siden filmen befinner seg på? Har ikke tilgang på PC at the moment så jeg bruker min iPhone. Får derfor ikke sett videoen her i forumet. Takk! ;-) Her er link til deg HansiFansi. Nydelig ;-) Takker Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Epic runde som sniper nå, 52 kills og 10 deaths, fikk hele 18001 poeng, noe og 4000 "rene" poeng. Combat Excellence 3-4 ganger og 3 Nemesis pins. Kjedelig at man bare får Combat Effiency/Excellence på nytt hvis man får lang streak Evig deilig Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvor mye over må man ca sikte over? Sliter med at jeg skyter for langt fram / over (skylder på quake og tf2)... Prøv deg frem ved å sikte på ei linje (et stykk unda, ca. avstand som du tror fienden vil være oftest) og hold inne venstre musetast, da skal du kunne se hvor mye kulen daler. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Trodde jeg skulle dø når jeg lot kompisen min spille før idag. Brukte aldri sikte, sprayet som en gal med assault, og fløy i taket etter en HS. Høydepunktet var når han gikk mot 2 tankser (med høy selvtillit) med XM8. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Er AUG'en god? EDIT: Må slå av cloke mode ser det ut til. Ikke svar å få jo.. (Tørr og nerdete. Åhåhåhå-muhahaha) Endret 16. mars 2010 av LockBreaker Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Flere som har sånne kompiser altså . Hadde jeg hatt en kurve over k/d-ratioen min kunne man sett når jeg har hatt han på besøk ut fra den stygt fallende tendensen. Han er typen til å prøve å ta ut en uskadd tanks i åpent landskap ved å løpe rundt den med granatkasteren eller ha siktet hvilende på en fiende uten å legge merke til at han er der engang. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er AUG'en god? EDIT: Må slå av cloke mode ser det ut til. Ikke svar å få jo.. (Tørr og nerdete. Åhåhåhå-muhahaha) Brukbar, men AN94, M416 og M16A2 er dem som setter standaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå