pxK Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ser ut som de har fikset server browseren og. Finner ihvertfall TV2 sine servere nå gjennom filters. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har ikke fått noe patch her heller. Mulig den lastet ned automatisk fra Steam når jeg restartet clienten tidligere Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har ikke fått noe patch her heller. Mulig den lastet ned automatisk fra Steam når jeg restartet clienten tidligere Ja tenk så ubeleilig. Steam er fæle greier. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har ikke fått noe patch her heller. Mulig den lastet ned automatisk fra Steam når jeg restartet clienten tidligere Ja tenk så ubeleilig. Steam er fæle greier. Tull! Steam er bedre en allt annet! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Er jo kjekt at den installerer patcher automatisk da. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Har ikke fått noe patch her heller. Mulig den lastet ned automatisk fra Steam når jeg restartet clienten tidligere Ja tenk så ubeleilig. Steam er fæle greier. Tull! Steam er bedre en allt annet! Ironibilen kjørte rett forbi deg Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Høhø, noen som vil spille? Legg til TwoFace [NoR] Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hadde en sykt morsomt runde i stad. Fikk 3700 poeng eller noe, som medic (sikkert ikke vanskelig, men bare spilt i ett par dager). Endte med å få en drøss med emblems så jeg fikk nesten 7000 poeng til slutt. Medic er sinnsykt morsomt å spille, anbefales! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Meste jeg har fått på en runde er 30k, takket være emblems osv. Men medic er en av klassene det er utrolig lett og harve poeng med, recon også hvis man fått tatt hs på lang avstand. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som har noen changelog til patchen? Hva ble fikset? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hva slags "spillmodus" er best å spille for å klare å hanke inn masse poeng? Eller har ikke det noe å si? Endret 16. mars 2010 av EvenL Lenke til kommentar
6502 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Etter oppdatering i dag blir jeg bare kastet ut av punkbuster.. Har fungert godt hittil. Har oppdatert PB. Lenke til kommentar
asab Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hva slags "spillmodus" er best å spille for å klare å hanke inn masse poeng? Eller har ikke det noe å si? Rush er meget lett om man vil ha poeng, bare å være medic og sykt aktiv på revive og healing. Ganske mye poeng å hente på det, også er det lønnsomt for laget. Squad deathmatch er også greit å spille om du vil ha opp K/D ration din. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 *UPDATE* 533175 is going live now. STEAM will launch later, possibly tomorrow, as it needs to go through extra QA before it goes live on Steam. Changelog - fra dagens patch. Single Player - Fixed: Graphical issues on some systems on SP_03 (at start and when displaying background mountains at “Up river”) Fixed: Character voice issue during cut scenes in SP_03b (only affected Spanish) Fixed: Hang when killed using TOW Launchers in SP_05 Fixed: Graphical issue on some systems on SP_05 (displaying background mountains) Fixed: Voice volume in cut scenes on SP_06 Fixed: Unexpected dialog at start of SP_08 (only affected Italian) Fixed: Random crash in SP_09 cut scenes Multi Player - Fixed: Server Browser - Joining a password protected server results in a connection timeout Fixed: Server Browser auto updating server list when reopened causing a timeout issue Fixed: Password issue during Friend invites Fixed: Password text field issue on joining a password protected server Fixed: “Flickering” ship on Arica Harbor Fixed: Clan tags that use numbers in them displaying a “0” on the Select Spawn Point screen Fixed: Display issue on long server names Fixed: Mortar Strike icon not updating (Beta issue) Fixed: No “Exit Game” menu option appearing at the end of some rounds. Fixed: Flickering user rank icon (appeared as an animated gif) when user reaches rank 10. Fixed: Flickering trees and “Red Box” on Laguna Presa Fixed: User is logged out when failing to create a new soldier Fixed: Zeus stationary weapon not appearing in stats Fixed: Zu23 not appearing in stats Fixed: BMD3 AA not appearing in stats Fixed: Friend request displaying incorrect Veteran stats Fixed: End of Round screen displayed incorrect “UAV_Station” – now displays correct localized text. Fixed: K/D ratio displays in the Front End Fixed: K/D ratio displays correctly when “comparing” Change: Server browser now defaults to list via Ping first Change: News Ticker font support for Spanish, Polish, Russian and Japanese Change: New message for server full (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”) Change: New message displayed for attempting to join a password protected server without providing a password (reported as “I get no message when I try and join a server, it does nothing”) Change: Displays version number on Front End Legal Screen Change: Display of weapon icon during loading screen Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen som har noen changelog til patchen? Hva ble fikset? Denne kanskje? Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Noen andre steder enn på BC2 updater å laste ned patchen? Går så veldig treigt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Noen andre steder enn på BC2 updater å laste ned patchen? Går så veldig treigt Lastet ned patchen gjennom autoupdater.. Gikk med 2-4 Mbit/s i følge taskmanager. Så patchen tok kanskje 1-2 minutter å laste ned. Ps. 4 minutter siden jeg lastet den ned da. Endret 16. mars 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Ja, men tror det er noe feil mellom den nye routern og nettverkskortet mitt. Youtube filmer er også blitt helt sinnsykt trege. Men torrenter går i full speed Endret 16. mars 2010 av Durochris Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hvor stor er denne saken. Tar jo evigheter... Geeez, har ventet i over en time nå. Task manager sier den overfører med 1.4 Mbps, så må da være en del MB ja. Endret 16. mars 2010 av Andrull Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ser jeg riktig i Task Manager står det: 36mbps aKa: 4,5kB/s. Hva er det forno? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå