Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjørte litt benchmark i går med Fraps :)

5 min - 1680x1050 "High", 16xQ CSAA/16xAF, DX10. 2xGTX 275 SLi, Core i7 920 (stock).

HBAO off:

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg

21676, 300000, 30, 135, 72.253

22015, 300000, 41, 137, 73.383

HBAO on:

21283, 300000, 15, 131, 70.943

19867, 300000, 36, 110, 66.223

Merker lite forskjell, men som dere ser i første benchen med HBAO er min 15, det var da jeg stod rett ved siden av en tanks jeg nettop sprengte med en klatt C4 charges. FPS dropper ikke like mye når jeg skrur den av og jeg legger uansett ikke merke til HBAO effektene mens jeg spiller.

Hvordan kommer jeg inn på de norske serverne? Multigamer sine.

Gå til server browser, trykk cancel når den prøver å oppdatere lista, skriv "Battlefiel.no" (uten "") under der det står Server Name på høyre siden og trykk på Search knappen. Ikke trykk enter når du skal søke for da funker det ikke.

Forresten så funker favorites igjen hos meg nå :p Digg.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

faen å! hele spillet lukker seg bare helt random! ikke bare online matchen jeg er inne på,men hele spillet!

Du er ikke alene.

skjedde faktisk for første gang i dag.. og det skjedde på min beste runde ever i dette spillet. Spillt på TV2 - 06 rush all og jeg hadde 15-1! pokkers møkka spill :s

Lenke til kommentar

Får M60 idag :D Gleder meg insane til å teste den sikkelig :D

Gled deg :D, Bruk Magnum ammo for insaaaaaaaaaane. 2 skudd i hc, 3-4 skudd i core

Jeg spiller helst ikke HC fordi det er BF for meg :p

Er magnum noe bra? Jeg har fått den men har ikke fått avfyrt en kule med den enda.

Og jeg er fortsatt forelska i m9 :p

Lenke til kommentar

anngående Battlefield.no serverne. Husk stor "B" :p...

Jeg låste opp magnum ganske fort på PS3 beta'n. Da var den super overpower så brukte den hele tiden. Nå på PC så har jeg enda ikke låst den opp. Gleder meg egentlig til å se hvordan den virkelig er. Bruker M1911 WWII nå og den er helt superb...

Lenke til kommentar

Feh: du kunne nok fått bedre fps med og klokke cpuen din din:)

Det kunne jeg nok garantert, men meg+klokking=fail :p Jeg fikk til å klokke den til 4 ghz én gang, men så formaterte jeg og av en eller annen merkelig grunn ble BIOS resatt i samme slengen... har ikke minste anelse om hva jeg skal stille på, fant det bare på nett en som posta instillingene sine. I ettertid har jeg aldri fått det til å fungere :S

Lenke til kommentar

Feh: du kunne nok fått bedre fps med og klokke cpuen din din:)

Det kunne jeg nok garantert, men meg+klokking=fail :p Jeg fikk til å klokke den til 4 ghz én gang, men så formaterte jeg og av en eller annen merkelig grunn ble BIOS resatt i samme slengen... har ikke minste anelse om hva jeg skal stille på, fant det bare på nett en som posta instillingene sine. I ettertid har jeg aldri fått det til å fungere :S

Er masse guider på nett:)

Og det er ikke vansklig så lenge man tar seg litt tid til og lese samt prøve.

Det du får ut av det er mer ytelse som igjen gir deg mer enn det du har betalt for :thumbup:

en guide:

http://www.overclock.net/intel-motherboards/275374-evga-780i-overclocking-guide.html

huskeet ikke om du hadde xfx. evga eller asus..

Lenke til kommentar

dum jeg er, du har jo 920.

Jeg rotet med ditt oppsett og en annen:S

sorry for det.

http://csd.dficlub.org/forum/showthread.php?t=9780

Post nr.2 på forumet der har mange gode linker, du har ikke det letteste X58 kortet og klokke med når man er nybegynner, men deet er et meget godt kort :thumbup:

Har hatt det selv, og du må ikke gi opp :thumbup:

Har kommet ny patch nå, sitter og patcher as i write :cool:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Man får patchen ved å kjøre BFBC2Updater.exe fra rotmappa til BC2. Forige versjon: 519874. Ny versjon: 522175.

Tydeligvis en stor patch, tok 4 min på 100mbit (dog det stod ikke hvor høy download speed den hadde). Tydeligvis en del fixes i textures/fysikk siden terrain-00.fbrb og level-00.fbrb tok lang tid å laste ned.

Edit: Takker for link Amanita, se om jeg blir noe klokere lol...

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...