Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha! Jævelig fett å sitte i et helekopter med RPG med den ekstra damage explosive specen :p Tok 3 stk på første del av Valparaiso. Fett å se raketten din fra en annen vinkel fyke nedover og BOOM knerte en intetanende sniper :p

Lenke til kommentar

faen å! hele spillet lukker seg bare helt random! ikke bare online matchen jeg er inne på,men hele spillet!

Du er ikke alene.

Dette er et problem alle Battlefield spillene har hatt problemer med, og de har enda ikke klart å fikse det til BC2. Det samme problemet blir sikkert å finne i BF3 også, Battlefield er kjent for CTD. :p

Lenke til kommentar

Kan ikke huske det var et problem på BF2, husker når jeg ville byttet lag så gikk det ikke pg.a. det var for mye på det andre laget... :hmm:

Dessuten husker jeg at jeg ofte ble kastet over på det andre laget som var irriterende til tider...

Btw, lurte på hva som var forskjell mellom headshoot og marksman headshoot??

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Kan ikke huske det var et problem på BF2, husker når jeg ville byttet lag så gikk det ikke pg.a. det var for mye på det andre laget... :hmm:

Dessuten husker jeg at jeg ofte ble kastet over på det andre laget som var irriterende til tider...

Btw, lurte på hva som var forskjell mellom headshoot og marksman headshoot??

Marksman headshot er vel headshots på større avstand enn 100m tror jeg. Jo lenger avstand jo mer poeng får du. Gjelder forsåvidt kun for Recon-klassen såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Når jeg flyr med UAV helikopteret, bruker jeg spot knappen flittig. Men hvorfor er det sånn at det 'spot' merket forsvinner på personen jeg spotter etter 5-8 sek. Er det meninga at jeg må spotte han om og om igjen, helt til soldaten får en kule i panna, eller holder egentlig med med et trykk?

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Når jeg flyr med UAV helikopteret, bruker jeg spot knappen flittig. Men hvorfor er det sånn at det 'spot' merket forsvinner på personen jeg spotter etter 5-8 sek. Er det meninga at jeg må spotte han om og om igjen, helt til soldaten får en kule i panna, eller holder egentlig med med et trykk?

Om du ønsker han død skal du spotte han om og om igjen ja.

Evis spot på folk til de døde hadde vært så epic fail.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...