kloningen Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Så fint at jeg ikke får spilt før onsdag uansett da Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Så fint at det fungerer igjen da Endret 15. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Faaen.. XD driver å spiller ganske kompetivt mot en annen kammerat av meg, vi har ligget likt i både kd og rank hele veien, men nå som jeg har måttet ta et par dagers pause ser det ut til at jeg må spille livsskiten ut av meg når jeg får nytt hw.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Vist dere får problemer med EA connection så bare trykk på join/login/etc igjen. Pleier og funke. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Ja, da har jeg endelig fått svar fra EA samt en beklagelse for en sen respons, de ba om mer informasjons så kanskje det skjer noe her nå! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Haha! Jævelig fett å sitte i et helekopter med RPG med den ekstra damage explosive specen Tok 3 stk på første del av Valparaiso. Fett å se raketten din fra en annen vinkel fyke nedover og BOOM knerte en intetanende sniper Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 faen å! hele spillet lukker seg bare helt random! ikke bare online matchen jeg er inne på,men hele spillet! Du er ikke alene. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Faen så irriterende å spille på servere uten auto-balance, har ikke folk mer stolthet enn at de hopper over på vinnerteamet? Må stadig bytte server fordi det blir helt ødelagt. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Auto balance fungere svært dårlig, spelte på TV2 sin Rush Nelson Bay, 18 mot 8... Var veldig kjekt på taper laget når me defenda, 1 tube tok man 3-4 stykke Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 faen å! hele spillet lukker seg bare helt random! ikke bare online matchen jeg er inne på,men hele spillet! Du er ikke alene. Dette er et problem alle Battlefield spillene har hatt problemer med, og de har enda ikke klart å fikse det til BC2. Det samme problemet blir sikkert å finne i BF3 også, Battlefield er kjent for CTD. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Kan ikke huske det var et problem på BF2, husker når jeg ville byttet lag så gikk det ikke pg.a. det var for mye på det andre laget... Dessuten husker jeg at jeg ofte ble kastet over på det andre laget som var irriterende til tider... Btw, lurte på hva som var forskjell mellom headshoot og marksman headshoot?? Endret 16. mars 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Rufu87 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kan ikke huske det var et problem på BF2, husker når jeg ville byttet lag så gikk det ikke pg.a. det var for mye på det andre laget... Dessuten husker jeg at jeg ofte ble kastet over på det andre laget som var irriterende til tider... Btw, lurte på hva som var forskjell mellom headshoot og marksman headshoot?? Marksman headshot er vel headshots på større avstand enn 100m tror jeg. Jo lenger avstand jo mer poeng får du. Gjelder forsåvidt kun for Recon-klassen såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Marksman headshot er headshots på over 100m ja, hvert poeng er 1meter over 100, opp til 500 poeng aka 600m Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Får M60 idag Gleder meg insane til å teste den sikkelig Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 273 poeng for et kill er min pers som recon (50 for kill + 10 for headshot + 213 for marksman). Noen bedre? (Det VET jeg at det er) Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hvordan bruker man smoke-screen/nades/hva det nå enn er i tanks? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Når jeg flyr med UAV helikopteret, bruker jeg spot knappen flittig. Men hvorfor er det sånn at det 'spot' merket forsvinner på personen jeg spotter etter 5-8 sek. Er det meninga at jeg må spotte han om og om igjen, helt til soldaten får en kule i panna, eller holder egentlig med med et trykk? Endret 16. mars 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Når jeg flyr med UAV helikopteret, bruker jeg spot knappen flittig. Men hvorfor er det sånn at det 'spot' merket forsvinner på personen jeg spotter etter 5-8 sek. Er det meninga at jeg må spotte han om og om igjen, helt til soldaten får en kule i panna, eller holder egentlig med med et trykk? Om du ønsker han død skal du spotte han om og om igjen ja. Evis spot på folk til de døde hadde vært så epic fail. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Ok, takk Ja, sant det egentlig. Hadde blitt litt for lett viss spotten hadde vart helt til soldaten møtte bakken.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Får M60 idag Gleder meg insane til å teste den sikkelig Gled deg , Bruk Magnum ammo for insaaaaaaaaaane. 2 skudd i hc, 3-4 skudd i core Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå