Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Bc2 setter faktisk dx automatisk Noe som iriterer meg ihvertfall, må inn i config og rote da. Vil finne ut fps-forskjellen mellom dx.10 og 11. For den setter dx.11 på mitt oppsett, men hadde vært artig og se hvor mye man taper på det. For utifra bildene jeg har sett fra dx.10 så er det så og si ikke noe forskjell. Feh: Har ikke opplevd ennå at det blir tregt, men i mp så liker jeg og ha høyest mulig fps for syns det er bedre og spille da. Spilte en rundee uten HBOA i sted , merket ingenting og så ikke noe forskjell.... Endret 15. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Nei jeg merker ikke noen forskjell egentlig, som sagt så må det ekstremt mye til før jeg får framedrop med HBAO på. Merker ikke noe til det når jeg ikke har det på. Ikke ser jeg noe nevneverdig forskjell på grafikken heller. Er såpass fokusert på hva jeg skal gjøre at jeg ikke legger merke til grafikkdetaljene uansett Men når man først er inne på det, så la jeg merke til fuglekvitter i skogen før siste base på Isla Inocentes Artig detalj. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Inget spill i dag heller. Utrolig hvor lang tid dette her skulle ta da... Har tatt godt over en uke nå, snart en og halv, siden jeg bestillte spillet.... Posten og CDON roter mye for tiden.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Feh: Lyden er bare elsk på Bc2, har hovedkort bare med pcie-porter så får ikke brukt lydkortet mitt...noe som jeg savner så det holder i bc2. Lock: Det er lang tid for og være cdon:S Har ikke oopplevd de så trege før, men posten har svart belte i roting da så. Får håpe det kommer snart Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Har dere noen formening om hvorvidt det er vits å bruke den MMN LMG greia (på medic) som visst nok skal øke treffsikkerheten? Har prøvd med og uten og merker ikke de store forskjellene... Eventualt hvilken av "greiene" jeg bør bruke. Har body armor, MGNM som øker skaden. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Feh: Har ikke opplevd ennå at det blir tregt, men i mp så liker jeg og ha høyest mulig fps for syns det er bedre og spille da. Spilte en rundee uten HBOA i sted , merket ingenting og så ikke noe forskjell.... Greit å merke seg at hvis du kjører med DX9, så vill det ikke bli noen forskjell med HBAO, HBAO er kun tilgjengelig i DX10/11. Lurte litt på det siden jeg ikke så noen forskjell "The DX9 path is quite efficient but lacks some of the features that we have on DX10 like anti-aliasing and HBAO" Kilde: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/02/19/bad-company-2-pc-graphics-details.aspx Flått om du kunne legge frem noen resultater angående DX10 VS 11 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) @bruno99: Benytter selv magnum-ammunisjon. Endret 15. mars 2010 av Onyx Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Amanita: Hva bruker du for og sjekke avg. min. og max FPS? Fraps? Inget spill i dag heller. Utrolig hvor lang tid dette her skulle ta da... Har tatt godt over en uke nå, snart en og halv, siden jeg bestillte spillet.... Posten og CDON roter mye for tiden.. Steam ftw. Endret 15. mars 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Lars_Era: Når jeg leser nicket ditt så tenker jeg "hva skjer a" Uansett.....skal få gjort det Men utifra bilder jeg har sett så er det null forskjell, men de jobber med Frostbite 2.0 nå som etter det jeg husker skal brukes i Bf3. Men skal ta og kjøre litt Fraps i dx.10 og 11:) Blas: Fraps, så velger hvor lang tid deen skal ta opp selv. Jeg valgte 5min. så man får hoppet litt rundt og få med noen eksplosjoner mens den tar opp. Default key fooor benchmark er F11, og ta lagrer den average, minimum ooog maximum i en fil i Fraps-mappa. Endret 15. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
pxK Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Amanita: Hva bruker du for og sjekke avg. min. og max FPS? Fraps? Inget spill i dag heller. Utrolig hvor lang tid dette her skulle ta da... Har tatt godt over en uke nå, snart en og halv, siden jeg bestillte spillet.... Posten og CDON roter mye for tiden.. Steam ftw. Og EA store ftw. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Oki. Skjer med at du skriver "ooo" heletiden da? Sølt brus nedi "O" tasten eller? ^^ Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 nei, tastaturet jeg har er over-ømfintelig Reagerer bare man fiser på det.......... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Tran: Ja, bedre blir de sikkeert.....men utifra det som har blitt vist hittil viser at det ikke blir det mange trodde. Men det får vi se når testene koommer. JEg er ikke fan av noe, jeg holder med det sooom har best kort til best pris. Blas: Ja, du har rett i det du sier utifra det som har kommer ut. I spill osv. så ligger de på 5870, litt over til tider...men på tesselation-delen så er de betraktlig bedre. Uansett så håper jeg at de kalrer og få Fermi ut til kundene så fort som mulig så vi får litt konkuranse så prisene kan synke litt. Slik det er nå så kommer bare prisene til og holde seg siden det er null konkuranse. Uansett, slo av HBOA og fikk: 2010-03-15 16:07:00 - BFBC2Game Frames: 24223 - Time: 300000ms - Avg: 80.743 - Min: 46 - Max: 155 Så null tjent på den parten ihvertfall. Ca. samme historie her med 2x GTX 275. I beta merket jeg sykt stor forskjell med HBAO på/av, men etter retail merker jeg liten forskjell. Har dog skrudd det av siden den gav en del framedrops hvis det var ekstremt mange eksplosjoner / mye røyk på en gang. Er ikkje HBAO noe dx 11 greier som smuder ut skygger og slikt? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg makser BC2 lett med min pc. Den kjører på stock E8500 og stock 4890... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Jeg makser BC2 lett med min pc. Den kjører på stock E8500 og stock 4890... Det vil jeg ha bevis på før jeg tror det. Med mindre du spiller med 1280x1024 i oppløsning. Endret 15. mars 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
larsere Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Er ikkje HBAO noe dx 11 greier som smuder ut skygger og slikt? Trur skygger blir smooth uansett i DX11, HBAO er bare en ny geometri-skygge. HBAO OFF: http://i23.photobucket.com/albums/b379/tastyweat/BFBC2/1-hbaooff.jpg HBAO ON: http://i23.photobucket.com/albums/b379/tastyweat/BFBC2/1-hbaoon.jpg ^^Legg merke til grasset på bakken^^ Amanita: Hehe, skulle egentlig hete Larsera, men noe fucka seg med brukerkontoen Skal ta det opp med en mod.. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvordan føltes kniven min mr.lee? Å hvem var jeg det jeg lekte katt og mus med? Du var Bradley, jeg var en stakkars medic som bare ville skape fred! Hvor er det dere spiller? Har lyst å gruse noen n00bs Jeg fant hvertfall MrLee på Battlefield.no. Spiller stort sett der. TV2 har jeg gitt opp etter at de er blitt infisert av russere. Kjøp deres egne servere forbanna pakk, teamplay er jo faen fremmedord for dem. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Inget spill i dag heller. Utrolig hvor lang tid dette her skulle ta da... Har tatt godt over en uke nå, snart en og halv, siden jeg bestillte spillet.... Posten og CDON roter mye for tiden.. Avbestill. Få penger tilbake. Kjøp på butikken (Platekompaniet) Stoler ikke på posten for fem flate øre selv, hvertfall ikke når det kommer til forhåndsbestillinger etc. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg makser BC2 lett med min pc. Den kjører på stock E8500 og stock 4890... Det vil jeg ha bevis på før jeg tror det. Med mindre du spiller med 1280x1024 i oppløsning. Full oppløsning 1920x1080. Kan kjøre en benchmark etterpå. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Får nok bc2 imorra. Byttet med en venn. Fallout 3 og mirrors edge mot bad company 2 limited edition. Synes det er verdt det, joda. BC2 på xbox er kanskje ikke det jeg drømmer om, da klanen min spiller det på pc, og jeg foretrekker FPS på PC. In other news, se hva jeg får http://photos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs493.ash1/26948_395401635942_682300942_5381874_885446_n.jpg Det er noen veldig limiterte "stryk-på-merker" som kan strykes på alt av klær:) Endret 15. mars 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå