Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde en bra runde på Valparaiso nå. 14 knife kills på en runde. Tok en fyr 3 ganger å da haglet det meldinger. Merker adrenalinet når man venter i basen til de går til neste, nesten ingen som ser bak seg.

Dette var på en tysk server. Ganske stor forskjell på div land med tanke på vanskelighetsgrad. Norske servere er vanskeligere å få god score.

Lenke til kommentar

Blir nok PC her. Har aldri kommet helt inn i skikkelig spilling på konsoll. Får en mye bedre opplevelse på PC her i huset =) Selv om jeg må nok investere i et nytt skjermkort igjen ja ;P Det gjør spillopplevelsen veldig mye bedre for meg som er grafikkhore! :D

Hvilket bruker du nå? Jeg sliter med å ha grafikken på det beste med 9600GT, så dette spillet krever klart mer enn CoD MW2 som kjører glatt.

Lenke til kommentar

Megnus: Hvilken oppløsning spiller du på? og såklart hva slags oppsett har du?

Og Mw2 ligger laaaangt bak Bc2 i systemkrav.

920(stock) med 2x5870 med alt på maks på 1980x1020, 2x5min. opptak:

2010-03-13 02:24:41 - BFBC2Game

Frames: 23868 - Time: 300000ms - Avg: 79.560 - Min: 49 - Max: 127

2010-03-13 02:48:11 - BFBC2Game

Frames: 25778 - Time: 300000ms - Avg: 85.927 - Min: 50 - Max: 148

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hva er maks for deg med det skjermkortet der ? 1024*768 ? :p

I forhold til ditt kort så har jeg et monsterkort :-)

Kortet mitt har ingen problemer med å kjøre

1920*1200

+ at spillet støtter 4 kjerner og det har jeg.

Feil tråd fjärilsfränd

Ikke tegnefilm spill her LOL

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar

Ja jeg skjønner det nå, men det har gått så greit med mange spill frem til nå, særlig MW2 kjørte uten problemer med alt på maks.

Funker ditt bra til BC2?

Selvom du makser MW2, så er du ikke i nærheten av å kjøre på high på bfbc2.

Prosessor har også endel å si i dette spillet. du bør ha en god firekjerne, min E8400 liker ikke spillet helt..

Ligger på rundt 40-60 fps med E8400 @ 3.8 og GTX260 c216.

Men får i7 930 i morgen, da blir det andre boller ;) samt GTX480 kommer jo snart ut..

Lenke til kommentar

Og utifra det som er lekket så blir ikke 480 så mye bedre enn det som er på markedet, så blir spennende og se hva offisielle tester sier ;)

Tjaaaa, jeg er nvidia gutt så kjøp blir det uansett ;)

tviler litt på at nvidia hadde sluppet det ut om det ikke overgår ATI's sine kort

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Og utifra det som er lekket så blir ikke 480(dx.11 kort altså ) så mye bedre enn det som er på markedet, så blir spennende og se hva offisielle tester sier ;)

HW.no skal få det inn til test denne uken, ifølge deres twitter profil. :D

Edit: Hardware på Twitter

Endret av Slettet+8974354
Lenke til kommentar

Og utifra det som er lekket så blir ikke 480 så mye bedre enn det som er på markedet, så blir spennende og se hva offisielle tester sier ;)

Tjaaaa, jeg er nvidia gutt så kjøp blir det uansett ;)

tviler litt på at nvidia hadde sluppet det ut om det ikke overgår ATI's sine kort

Tipper de blir 5-10% bedre og 20-30% dyrere. :p

Jeg drar iallefall BC2 greit med alt på fullt i 1920x1080 med mitt 5870. Kan bli litt slitsomt for korte når det er mye eksplosjoner og røyk i nærheten. Får se om det blir enda et 5870 snart. :p Men skal vente til nvidia kommer med sine, så kanskje de går ned litt i pris.

Lenke til kommentar

Tran: Ja, bedre blir de sikkeert.....men utifra det som har blitt vist hittil viser at det ikke blir det mange trodde.

Men det får vi se når testene koommer.

JEg er ikke fan av noe, jeg holder med det sooom har best kort til best pris.

Blas: Ja, du har rett i det du sier utifra det som har kommer ut.

I spill osv. så ligger de på 5870, litt over til tider...men på tesselation-delen så er de betraktlig bedre.

Uansett så håper jeg at de kalrer og få Fermi ut til kundene så fort som mulig så vi får litt konkuranse så prisene kan synke litt.

Slik det er nå så kommer bare prisene til og holde seg siden det er null konkuranse.

Uansett, slo av HBOA og fikk:

2010-03-15 16:07:00 - BFBC2Game

Frames: 24223 - Time: 300000ms - Avg: 80.743 - Min: 46 - Max: 155

Så null tjent på den parten ihvertfall.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Tran: Ja, bedre blir de sikkeert.....men utifra det som har blitt vist hittil viser at det ikke blir det mange trodde.

Men det får vi se når testene koommer.

JEg er ikke fan av noe, jeg holder med det sooom har best kort til best pris.

Blas: Ja, du har rett i det du sier utifra det som har kommer ut.

I spill osv. så ligger de på 5870, litt over til tider...men på tesselation-delen så er de betraktlig bedre.

Uansett så håper jeg at de kalrer og få Fermi ut til kundene så fort som mulig så vi får litt konkuranse så prisene kan synke litt.

Slik det er nå så kommer bare prisene til og holde seg siden det er null konkuranse.

Uansett, slo av HBOA og fikk:

2010-03-15 16:07:00 - BFBC2Game

Frames: 24223 - Time: 300000ms - Avg: 80.743 - Min: 46 - Max: 155

Så null tjent på den parten ihvertfall.

Ca. samme historie her med 2x GTX 275. I beta merket jeg sykt stor forskjell med HBAO på/av, men etter retail merker jeg liten forskjell. Har dog skrudd det av siden den gav en del framedrops hvis det var ekstremt mange eksplosjoner / mye røyk på en gang.

Lenke til kommentar
Å hvem var jeg det jeg lekte katt og mus med? Du var Bradley, jeg var en stakkars medic som bare ville skape fred!

Det var undertegnede. :wee: Men det var høy intensitet i går på Valparaiso-serveren til Battlefield.no. Er gjerne med på noen runder i dag også, så si fra. Rundt 18.00 i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...