Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillte BC2 i går og hadde da ikke på windowed mode, aldri hatt det heller. Men så klikket BC2 og jeg havnet på skrivebordet. Tenkte å starte opp BC2 igjen og plutselig kjører spillet i windowed mode...! Meget irriterende, klarer ikke å skifte tilbake til fullscreen. Hvordan gjør man dette?

Spillet mitt og haver i windowed mode vist noen logger seg på MSN. Kan være det som gjør dette med deg også.

Lenke til kommentar

Må bare nevne en liten episode fra Arica Harbor. Lekte meg litt som recon og var på vei inn i en bygning på høyre-siden, som attacker, rett før M-COM-plassering nr. 2. I det jeg går inn døren ser jeg en kar komme inn på motsatt side. Han kommer stormende mot meg, klar for å knive meg i døden, men jeg klarer å sende av gårde et sniperskudd i mageregionen før jeg får knotet frem pistolen og sendt han i bakken. Jeg løper ut samme vei jeg kom inn, reloader alt jeg har, og når jeg er på vei inn igjen ser jeg akkurat en recon på vei opp trappen til venstre for døren på motsatt side. Før jeg rekker å tenke meg om, sprinter det to karer inn akkurat denne døren. En av de prøver febrilsk å treffe meg, men det virker som han konstant treffer ryggen til kameraten sin som løper mot meg med kniv. Jeg klarer såvidt å få tatt han i en hektisk liten knivkamp, før jeg løper rundt som en tulling med pistolen rettet mot "bad guy #2". Det ender godt for min del der, men nå må jeg få tatt ut sniperen over meg. Jeg stiller meg i trappeoppgangen og kaster en granat opp, et kast som til min store fortvilelse blir oppdaget av karen jeg prøver å drepe. Han kommer stupende mot meg, og dere kan nesten tenke dere selv hva som vil skje nå. Han kommer hoppende ned i trappen (som det ikke akkurat er noen stor plass å bevege seg på) og skal akkurat til å kutte av meg strupen. Men så sprenger granaten bak han og sender både meg og han til himmels.

Dette er den mest hektiske lille kampen jeg har hatt, og må si at adrenalinet pumpet som bare det når det stormet folk inn nesten hele tiden. :wee: Beklager at posten ble så lang.

Lenke til kommentar

Likte måten du fortalte dette på smål.

Akkurat som om du leste det fra en bok :-)

Begynner å ble jævla lei av enkelte servere.

Det KRYR av snipere (recons)

5-6 på venstre siden og 5-6 på høyre side.

Blir du beskutt av en sniper (recon) så tenker du åh han bommet,2 sekunder etterpå så er du død av en annen sniper (recon).

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar

Recon som kamper er teit. Jeg bruker mest recon, men sitter ikke bak en stein og kamper konstant. Jeg flytter meg etter hver kill og bruker mortar der det trengs. Pleier også og drepe alle jævlane i fyrtårnet på den ene banen.På mindre baner og spesielt snøbaner bruker jeg autosnipern med silencer. Dette gir meg en økt mobilitet samtidig som jeg kan snike meg rundt ubemerka. En ting som er veldig viktig som recon er og aldri stå stille på et sted hele tiden. Bevege seg rundt gir bedre oversikt og du blir vanskeligere å finne.

Lenke til kommentar

Helt riktig. Det var dette jeg merket spesielt på Arica Harbor-mappet. At å bevege seg fra cover til cover var en mye mer effektiv måte å hjelpe medspillerne på, samtidig som å få satt noen susere i pannebrasken på motstanderne. Må si at jeg gjør en del "camping" på noen av de mer skogbelagte map'ene, men holder også blodsirkulasjonen i gang når det trengs. På maps der det er lett å få god oversikt over et viktig område (som i rush) der medspillerne trenger spots, kan jeg fort bli sittende en stund. Med en gang jeg hører en kule sneie bakken ved siden av meg er jeg på farten igjen, dog. :)

Lenke til kommentar

Nesten umulig og spille Rush med banen Isla Inocentes. Når du er attacker. Absolutt alle er jo recon. Nesten alle gangene jeg har spillt denne banen så har det vært meg, og kanskje 3-4 andre som faktisk prøver og gjøre oppdragene. Mens resten står i fjellskråningen og camper. Jævla k/d-stats horer.. D:

Lenke til kommentar

Ja, det en del av de standard recon folka gjør er og alltid fly til samme campe sted hver runde. Hører jeg et skudd bak meg ser jeg automatisk mot stedet der de pleier og campe, sikter inn og skyter de før de rekker og reagere. Morsomt må jeg si når de tror de har full kontroll.

Må også legge til: Sitter faktisk med 50% marksman headshots. Det er ikke fordi jeg camper, men fordi jeg tar meg tid til skudda...

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Nesten umulig og spille Rush med banen Isla Inocentes. Når du er attacker. Absolutt alle er jo recon. Nesten alle gangene jeg har spillt denne banen så har det vært meg, og kanskje 3-4 andre som faktisk prøver og gjøre oppdragene. Mens resten står i fjellskråningen og camper. Jævla k/d-stats horer.. D:

Veit. Og det er ikke akkurat lett å komme i samme squad med de som faktisk prøver å angripe og. Halve squaden er som regel campers.

Lenke til kommentar

Mhm enig. eneste som kanskje virker da er rushe med black hawk og baile over fienden.

Det er så digg når attackers prøver det.. knifet en stakkar 3 ganger på valparaiso (sp?) i det han prøvde å baile ut av blackhawken bak linjene.. stod bare og så opp (var engi som skulle sprenge blackhawken fra før av), beregnet hvor han landet og stillte meg opp..STAB!

Hvordan føltes kniven min mr.lee? Å hvem var jeg det jeg lekte katt og mus med? Du var Bradley, jeg var en stakkars medic som bare ville skape fred!

Hvor er det dere spiller? Har lyst å gruse noen n00bs :D

Battlefield.no servere som regel, til dels TV2. 32 spiller servere for meg iallefall

Lenke til kommentar

er det one weld, one kill der og eller?

Ikke i non-HC hvertfall, må nok en skru og en sveis til før de dør, men aldri så lenge at de rekker å skjønne hva som skjer. Sikt mot hodet hvis du ser en med en skrue løs, så får du 10 poeng ekstra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...