Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om eg så feil men når man styrer UAV rundt. Da er det raketer, eg har også sett folk som skyter skudd med den, er det mulig? Dette er på Xbox 360. Har prøvd alle knapper men får aldri til å skyte med den.

Du har den ikke starten, du må ha x-antall poeng med kjøretøy før du får maskinpistol på UAV.

Lenke til kommentar

Vet ikke om eg så feil men når man styrer UAV rundt. Da er det raketer, eg har også sett folk som skyter skudd med den, er det mulig? Dette er på Xbox 360. Har prøvd alle knapper men får aldri til å skyte med den.

Du har den ikke starten, du må ha x-antall poeng med kjøretøy før du får maskinpistol på UAV.

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Etter den euforiske gleden jeg hadde i begynnelsen har begynt å gi seg merker jeg at de mange irritasjonsmomentene i spillet å tære på spillegleden. I tillegg til alt DICE/EA sliter med så har man jo også et usedvanlig usympatisk community som er særs slitsomme. Virker nesten som alle kidsa fra MW2 har kastet seg over dette spillet og går bananas med frihetene spillet gir. Tror jeg får ta meg en liten pause, regner med de verste forsvinner videre når gleden med å ødelegge gameplayet har lagt seg.

Lenke til kommentar

40/3 var kanskje litt drøyt, men jeg har noen ganger som medic hatt oppmot 20-30 kills og kun 2-3 deaths de gangene jeg har spillt skikkelig defensivt og alltid holdt meg to steg bak folka på laget mitt og kun tatt fiender som har prøvd å flanke oss/ta oss i bakhold eller helt enkle kills samt "sniping" med M60 Red Dot som forøvrig er en lek.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Jeg tror også det er en cheat ute, når jeg spilte igår så fikk en fyr konstant headshoot med m60 uten at han kunne se hvor vi var. De sier han brukte tag name haxxx, dvs han kan se hvor alle er med tag name. Han fikk liksom 40/3 i stats, det er bare ikke mulig. (spilte på nattbanen)

40-3 stats er fullt mulig jo?

Hadde 35-4 eller noe forrige uke

Lenke til kommentar

Trenger ikke cheate for å ha slike stats. En effektiv recon kan fort komme opp der. (noen ville kanskje si at en effekti recon er en selvmotsigelse, men men :p) Selv er jeg mer spillertypen som gir poeng til medics, men jeg er opptatt av wins, ikke K/D ratio.

Synd det ikke er en War college ribbon som i BF2 i dette spillet, som kanskje kunne tvunget folk til å være litt mer "på" når dem spiller attacker på rush maps.

De måtte nok gjort noe med mekanikken som gjorde at du måtte spille mesteparten av runden på samme side for å få wins til å gjelde, slik at man ikke har idioter som hopper over til "feil" side rett før de taper. - skjønt akkurat det kunne de godt patchet inn uansett :D

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ha, epic runde i går. Sto som recon på defender i Valparaiso, attackers hadde tatt første basen. Jeg sprinta til fyrtårnet på siden (elsker å stå der, både på atttack og defend). Ser Blackhawken spawner i den nye basen til attack, og at rotoren begynner å gå. Stiller inn siktet, og BOOM! Headshot på piloten. Lar siktet stå der det står, og får 5 kills til på samme måte før de lar være å bruke helikopteret. Da slenger jeg ivei mortarstrike på det, og tenker "nå bør jeg sikkert flytte meg". Slenger ut en motionsensor i fall noen er på vei opp trappa for å ta meg. Ganske riktig, den piper som en gal. Løper helt til toppen og venter på fyren, og tar ut pistolen. Han kommer opp og PLAFF PLAFF PLAFF (så døde jeg).

;)

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Du må også specce V ALT W eller hva den heter på soldaten når du spiller (siste vehicle unlocken).

Lenke til kommentar

Leser at det er mange som klager på mange snipere eller recon spillere. Jeg begynner å bli lei medics. Spiller som regel assult , recon og noen ganger engineer. Møter du 2-3 medics med rambo/spray n pray mentalitet så går det dårlig. Som engineer så går jeg ofte tom for ammo og blir drept. Blir ofte reviva men hva hjelper det når jeg ikke har ammo.

Løsning: recon, de røde søte luene er fine å sikte på

Lenke til kommentar

Spillte BC2 i går og hadde da ikke på windowed mode, aldri hatt det heller. Men så klikket BC2 og jeg havnet på skrivebordet. Tenkte å starte opp BC2 igjen og plutselig kjører spillet i windowed mode...! Meget irriterende, klarer ikke å skifte tilbake til fullscreen. Hvordan gjør man dette?

Lenke til kommentar

Trenger ikke cheate for å ha slike stats. En effektiv recon kan fort komme opp der. (noen ville kanskje si at en effekti recon er en selvmotsigelse, men men :p) Selv er jeg mer spillertypen som gir poeng til medics, men jeg er opptatt av wins, ikke K/D ratio.

Synd det ikke er en War college ribbon som i BF2 i dette spillet, som kanskje kunne tvunget folk til å være litt mer "på" når dem spiller attacker på rush maps.

De måtte nok gjort noe med mekanikken som gjorde at du måtte spille mesteparten av runden på samme side for å få wins til å gjelde, slik at man ikke har idioter som hopper over til "feil" side rett før de taper. - skjønt akkurat det kunne de godt patchet inn uansett :D

På ocnquest går det ikke å switche team hvis du har under 10 tickets igjen. ;)

Spillte BC2 i går og hadde da ikke på windowed mode, aldri hatt det heller. Men så klikket BC2 og jeg havnet på skrivebordet. Tenkte å starte opp BC2 igjen og plutselig kjører spillet i windowed mode...! Meget irriterende, klarer ikke å skifte tilbake til fullscreen. Hvordan gjør man dette?

Dokumenter > BFBC2 > settings.ini > rediger > sett Fullscreen=false til Fullscreen=True

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...