MysticoN Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Rush er egentlig litt lettere, fordi man vet omtrent alltid hvor fienden er retningsmessig. Men Conquest er litt mer Texas. Selv liker jeg Squad Deathmatch i godt lag. Squad deathmatch er dritmorro ja, men helt forjævlig med campere D: Er vel ofte campers der kan jeg tenke meg. Uff jeg er lei av tube spamming, problemet er at det er så mye tube spamming at jeg føler at jeg må bruke det mye også for å kunne drepe noen. Skulle hatt en en server uten tanks og eksplosive. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ett problem i mine øyne er at det ofte er for mange som går recon, spesielt irriterene når man er på forsvar og 1/2 ~ 3/4 er recon som heller fokuserer på kills enn oppdraget . Vet at det er urealistisk men hadde satt pris på en max grense for hvor mange som kan være recon Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ett problem i mine øyne er at det ofte er for mange som går recon, spesielt irriterene når man er på forsvar og 1/2 ~ 3/4 er recon som heller fokuserer på kills enn oppdraget . Vet at det er urealistisk men hadde satt pris på en max grense for hvor mange som kan være recon Heølt enig. men har bedret seg litt utover uka nå. Mange går lei recon. Har selv gått lei recon klasse, medic og assault ftw Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Faen som jeg hater snipere Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Mangler bare ca 2k medicpoeng før jeg får defi..defri.. Den revive greia.. Bøffa kittet til en medic i dag, og da ble jo medic 20x bedre å spille Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvordan bruker man egentlig UAVen? Kjøringen går fint, men skjønner ikke hva jeg gjør når jeg skyter. Care to explain? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Skjønner du ikke hvordan missilen funker? Det er relativt simpelt når du får dreisen på det, du må bare sørge for å holde den røde firkanten på målet helt til missilen treffer. Takler du det, er det one-hit på vehicles. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvordan bruker man egentlig UAVen? Kjøringen går fint, men skjønner ikke hva jeg gjør når jeg skyter. Care to explain? Click-point-point-point-point-boom. Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hva skjer egentlig med at UAV-en har omvent vertical styring enn helis? Irriterende å måtte forandre vertical fly hver gang jeg kjører en UAV eller choppah. :S Er irritert over at spillet bruker så lang tid på ting i menyen, krasjer osv. Men ellers knall spill! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Et annet stort problem er ar når et lag holder på og tape så rømmer de over på det vinnende laget...hva faen er det med folk, er de virklig så opptatt av den forbanna statestikken. Skulle kjørt en nade oppi stumpen på hele gjengen og sendt de på 5 mils marsj....der det ender med et smell i mål. En rævcon som bare camper er jeg dritlei av ja, men en recon som kan klassen sin er gull verdt;) Endret 14. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hva skjer egentlig med at UAV-en har omvent vertical styring enn helis? Irriterende å måtte forandre vertical fly hver gang jeg kjører en UAV eller choppah. :S Er irritert over at spillet bruker så lang tid på ting i menyen, krasjer osv. Men ellers knall spill! det er ikke omvendt, siden det er to vidt forskjellige måter man styrer på. Du styrer gun/laser med musa. Resten er opp/ned og styring i X-plan. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Klan CFI bruker aimbots. De er russere, og henger ofte på TV2serverne. Navn: Honorofwar, Boss1000, etc. Endret 14. mars 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Klan CFI bruker aimbots. De er russere, og henger ofte på TV2serverne. Navn: Honorofwar, Boss1000, etc. Slakta de alt og alle? Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tviler på at de cheater. Ikke så tilig. Punkbuster er jo omtrent umulig og jukse med. Tar jo bilder av skjermen til folk.. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tv2 har vel ikke punkbuster på? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg tror også det er en cheat ute, når jeg spilte igår så fikk en fyr konstant headshoot med m60 uten at han kunne se hvor vi var. De sier han brukte tag name haxxx, dvs han kan se hvor alle er med tag name. Han fikk liksom 40/3 i stats, det er bare ikke mulig. (spilte på nattbanen) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Tviler på at de cheater. Ikke så tilig. Punkbuster er jo omtrent umulig og jukse med. Tar jo bilder av skjermen til folk.. Er bare at mange serveere ikke bruker det pga. at det er "små" problemer med punkpuster nå og kanskje får de ikke vil bruke det...... Men tror det er nok av folk som jukser ja. Riktig som skrujernet sier, TV2 har ikke. Endret 14. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Aha, jeg trodde alle "ranked" servere var påbudt punkbuster. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Ble litt usikker nå Jeg tenkte kanskje på team-balance, men uansett så er det ikke umulig og jukse selv med punkpuster. Men har ikke sett så mye til de som har ufattelig høy kill ratio. Skal sjekke det i morra angående PB:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå