Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Må si spillet har vokst på meg i det siste. Blir spennende å prøve online nå, etter at oppgraderingen ble fullført.

I skrivende stund er jeg Sergeant Gold (rank 12), så nå er det ikke lenge til magnum ammo* dukker opp. Flere som digger kontentumet (lydeffekten/-kulisse) i spillet? Helt rått for mitt vedkommende med X-Fi. Virkemiddelet øker slagmarkstemninga betraktelig.

Edit: *Til dere flisespikkere, jada: Magnum-ammunisjon.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde og linke EA accounten min med veteran program skjiten nå også kommer det:

''Beklager, den PS3 Network-ID-en er opptatt. Vennligst prøv en annen.''

Har noen andre brukt Psn'n min på greiene eller er det bug?

Veteran-opplegget oppdateres i følge hjemmesiden.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Ja, jeg tror ikke du er alene om å elske(?) lydkvaliteten i spillet. Var en kompis av meg, som ikke har vært spesielt interessert i Battlefield-serien før, jeg i går klarte å overtale til å kjøpe spillet. Han er blitt helt hektet og klarer ikke legge fra seg superlativene rundt lyden av våpen, soldater, eksplosjoner og generelt alt man hører. :)

Lenke til kommentar

Mistet nettopp connection til en server 10 sek før runden var over. Var i den beste squaden og lå på første plass i score(gold). Får jeg de pin'ene selv om jeg mistet connectionen ca 10 sek før runden var over?

Lenke til kommentar

Synest spillet burde hatt en måned til som beta. Ufattelig mange bugs og treigheter i spillet.

Server listen er rett og slett DRIT!

Savner også muligheten til å gi kommandoer til squad om du er squadleader slik som i BF2, eller enkle kommandoer i det minste.

Føler mer som jeg løper rundt alene. Greit nok du kan spotte fienden, men jeg savner noe mer for teamplayet sin del.

De burde gjerne lagt inn et valg slik at jeg kan velge om jeg vil holde musknappen inne for å bruke zoom eller den måten de bruker nå.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Flere som digger kontentumet (lydeffekten/-kulisse) i spillet? Helt rått for mitt vedkommende med X-Fi. Virkemiddelet øker slagmarkstemninga betraktelig.

Jepp. Sitter riktignok med et gammelt (men godt) headset, og det er herlig bare det å kunne høre skuddene til tanksen dundre gjennom hele brettet selv om man er langt unna.

Lenke til kommentar

Synest spillet burde hatt en måned til som beta. Ufattelig mange bugs og treigheter i spillet.

Savner også muligheten til å gi kommandoer til squad om du er squadleader slik som i BF2, eller enkle kommandoer i det minste.

Føler mer som jeg løper rundt alene. Greit nok du kan spotte fienden, men jeg savner noe mer for teamplayet sin del.

De burde gjerne lagt inn et valg slik at jeg kan velge om jeg vil holde musknappen inne for å bruke zoom eller den måten de bruker nå.

Man har faktisk mulighet for å gi kommandoer og forespørsler om skyss f.eks. Vil man ha medic, sikter man bare på en medic og trykker på knappen man spotter med. dermed ber du om medic. Same shit om du vil ha skyss, sikter på tanken til en teammate og "spotter"

Lenke til kommentar

Man har faktisk mulighet for å gi kommandoer og forespørsler om skyss f.eks. Vil man ha medic, sikter man bare på en medic og trykker på knappen man spotter med. dermed ber du om medic. Same shit om du vil ha skyss, sikter på tanken til en teammate og "spotter"

Hva er spotte knappen?

Lenke til kommentar

Ved ett uhell så detonerte jeg C4 ladning jeg hadde plasert på en tank for tidlig og sprenger meg selv, tanken og de 2 inni. Fikk en god latter"EPIC FAIL" kom opp på skjermen for selvmord samtidig som den ramset opp alle poengene for selvmord, tank kill, dobbel kill og flag forsvar.

Epic fail my ass, epic base defense ph34r.gif

Lenke til kommentar

Ved ett uhell så detonerte jeg C4 ladning jeg hadde plasert på en tank for tidlig og sprenger meg selv, tanken og de 2 inni. Fikk en god latter"EPIC FAIL" kom opp på skjermen for selvmord samtidig som den ramset opp alle poengene for selvmord, tank kill, dobbel kill og flag forsvar.

Epic fail my ass, epic base defense ph34r.gif

Alltid like tidig!

Lenke til kommentar

Enig i det med kommandoer. Q fungerer kun til spotte fiender/fientlige vehicles og å gi defend/attack orders som ingen tilsynelatende legger særlig merke til uansett. Det burde ha vært mye tydeligere når man gir en defend order på en M-Com at PELL RÆVA DI OVER HIT - NÅ! ikke bare noen ekstra piler på minimappet. Samme med tanks osv. så blir det bare spottet og "we got a tank here" eller noe i den duren. Det burde heller vært sånn at hvis du siktet på et sted (f.eks en bakketopp/en bygning) så ble det tydelig markert på minimapet at "her er det fiender, gå dit".

Lenke til kommentar

Jeg prøvde og linke EA accounten min med veteran program skjiten nå også kommer det:

''Beklager, den PS3 Network-ID-en er opptatt. Vennligst prøv en annen.''

Har noen andre brukt Psn'n min på greiene eller er det bug?

!!!!!!

@andersio: Deg å.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...