Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

jeg håper på ei tillegspakke, men kommer vel ikke så mange tror jeg. Kom det mange til BC1? (aldri spillt det spillet). Trenger flere maps, men dette kommer sikkert ved tiden.

Er det andre enn meg som synest at Conquest er direkte kjedelig sammenlignet med Rush? Klarer nesten ikke å spille Conquest lengre :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Savner en spillmodus som hadde vært en mellomting mellom Conquest og Rush. Lånt litt fra Team Fortress.

La oss si at det er fem punkt på kartet som er mulig å ta over. Hvert av lagene starter med to av punktene, så kampen starter med at man kjemper om det midterste punktet. Cluet her er at det ikke går an å ta de punktene som ikke står nærmest motstanderens punkt, om dere skjønner. Så man må kjempe seg fremover på kartet, litt som i Rush, bare at her går det an å ta tilbake en posisjon.

Edit:

Men aller helst håper jeg de fikser serverbrowseren snart, det er et jævla lotteri å komme inn på en server. Ikke går det an å filtrere slik at man kun får opp hardcore servere heller.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Fikk BC2 igår, testet det i et par timer idag (singleplayer). Jeg må bare få si: SVARTE BANANSKALL forr et rått spill!! Jeg er veldig kresen til spill, men dette var sjokkerende bra :D

Typisk at jeg skal reise bort en uke imorgen :/

Lenke til kommentar

Haha. Det er så jævelig epic å stå face to face med en Humvee, meie av en Carl Gustav i fronten på den før den tar roadkill på deg for å se den sette nesa i bakken og ta salto over deg :p

Du sa det! Sånne øyeblikk er det som gjør spillet så utrolig rått :w00t:

Lenke til kommentar

Fikk BC2 igår, testet det i et par timer idag (singleplayer). Jeg må bare få si: SVARTE BANANSKALL forr et rått spill!! Jeg er veldig kresen til spill, men dette var sjokkerende bra :D

Typisk at jeg skal reise bort en uke imorgen :/

Hvis du synes singelplayer var bra kan du glede deg til multiplayer. Det er der spillet virkelig skinner.

Lenke til kommentar

Haha. Det er så jævelig epic å stå face to face med en Humvee, meie av en Carl Gustav i fronten på den før den tar roadkill på deg for å se den sette nesa i bakken og ta salto over deg :p

Evt sette en 40mm granat i en ATV på full spiker fra X antall meters hold.

Det er så mange ting i dette spillet som gir deg den "FUCK YE" følelsen!

Når vi er inne på 40mm, syns dere at jeg bør skjemmes for at jeg har 2 goldstars med den? :blush:

Jeg knivet også Mr.Lee fra forumet her om dagen, lille camperrotta fikk seg en midt mellom ryggvirvel 2 og 3.

Lenke til kommentar

Sant det der. Det jeg som gjør at jeg liker BC2 så uendelig mye mer enn MW2 er fordi når man f.eks skyter ned et helikopter og det BRÅstyrter over hodet ditt så får man den "FUCK YEAH!" følelsen. I tillegg vet du at vehicles er 100% brukerstyrt så det gir en ekstra god følelse iom at du faktisk kverker en annen player istedenfor en eller annen random AI styrt greie på himmelen som bare surrer litt rundt og styrter utenfor banen.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Evt sette en 40mm granat i en ATV på full spiker fra X antall meters hold.

Det er så mange ting i dette spillet som gir deg den "FUCK YE" følelsen!

Når vi er inne på 40mm, syns dere at jeg bør skjemmes for at jeg har 2 goldstars med den? :blush:

Jeg knivet også Mr.Lee fra forumet her om dagen, lille camperrotta fikk seg en midt mellom ryggvirvel 2 og 3.

Det beste er jo å ta ned heli med kanonen på tanksen. Uuuh, så deilig det er å se kula fly avgårde. Tror jo man bommer, men så treffer den og det føles som om hele verden stopper opp for å se.

Kommer nok ikke til å glemme første gangen jeg tok ned et nesten fullt Blackhawk med rocketlauncheren man kan styre selv. Det er så deilig!

Lenke til kommentar

Det beste er jo å ta ned heli med kanonen på tanksen. Uuuh, så deilig det er å se kula fly avgårde. Tror jo man bommer, men så treffer den og det føles som om hele verden stopper opp for å se.

Kommer nok ikke til å glemme første gangen jeg tok ned et nesten fullt Blackhawk med rocketlauncheren man kan styre selv. Det er så deilig!

Det beste jeg vet er å se et helikopter fullt av folk falle mot bakken i mangelen på en pilot etter en headshot fra min GOL :w00t:

Lenke til kommentar

Det beste jeg vet er å se et helikopter fullt av folk falle mot bakken i mangelen på en pilot etter en headshot fra min GOL :w00t:

Haha, opplevde da når eg var gunner, tok over kontrollen på flyet før helikopteret styrtet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...