Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hva er "in a round, kill 5 enemies with stationary weapons" og "in a round, kill your nemesis" ?

 

Stationary weapons er f.eks heavy mg i vinduer, bakken osv.

 

Nemesis er en som har drept deg 5 ganger den samme runden.

takk :)

 

da for jeg la en fyr drepe meg 5 ganger... noen som vil det?

 

ingen som vil??

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Nemesis pin er konge, klarte ein runde og få den 4 ganger. (altså eg drep samme fienden 5 ganger)

 

skal jeg bli drept 5 ganger av samme person eller drepe samme person 5 ganger?

 

Nemesis er en som har drept deg 5 ganger den samme runden.

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

HAR DU LYST Å DREPE MEG 5 GANGER SÅ DREPER JEG DEG EN GANG?

 

Skulle gjerne gjort da men

 

"User Name Already in Use"

 

Så kan ikkje gjere det før brutter har totalt ødelagt K/D ration min :(

kan du ikke ringe han å si at du vil ha brukeren tilbake?

 

Jo, men skal vere "snill" med han siden det er bursdagen hans. Har bestilt spele til han men desverre hadde ikkje pakken komme så han "låner" min i mellomtiden. Ikkje kvar dag han blir 22 :cool:

Lenke til kommentar

Lure virkeleg eg og på :p

 

Ein ting og anbefale, ikkje lån kontoen vekk kontoen... Dei du låner den vekk til er flinke til og ødelege K/D ratioen. Bruttern klarte og øke deaths med nesten 200 menst kills var 40 :S

 

Hehe, lagde meg bare en soldier nr 2 jeg ;) Som jeg lar andre låne når de er på pc'en min.

 

 

HAR DU LYST Å DREPE MEG 5 GANGER SÅ DREPER JEG DEG EN GANG?

 

Holder å spørre en gang. Du bør fint klare den pinnen på egenhånd i en match

Lenke til kommentar

hvor lenge skal han spille?

 

Har faktisk ikkje peiling, han er ikkje akkurat i denne delen av norge, Han skal no ha fest i kveld så han bør jo få seg litt søvn men han synest spele var så konge at han har problem og legge det vekk.

 

Men er no eining med han angånde våpen valga kunne våre bedre, demolition på alle bygninge og eit par andre ting han nevde når eg snakka med han i 12 tiden.

Lenke til kommentar

Herregud, hvilket spill.

Har forgjeves prøvd å spille meg lei før blåmandag, men sukk, til ingen nytte. Kjempe-fan av både Battlefield-serien og Modern Warfare, men det er lenge siden jeg har kost meg så mye online før.

 

Fant forøverig ut at man kan spotte sine egne sporlys (skarpskytter rifle) ved å holde museknappen nede etter at man har skutt - det var etter at jeg hadde max-et ut recon - for et nek. Uansett, etter at jeg fant ut dette må jeg si sniping ble utrolig; mye mer interessant. Jeg har ikke spilt et spill før der skyting på lange hold har blitt gjort på samme måte - og jeg elsker det!

 

Får bare håpe spillet overlever et par måneder i fred og ro, før de dreper det med en ny tilleggspakke annenhver uke, helt til ingen gidder å spille det lenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...