Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge det ikke er en idiot kamikaze medic som ofrer sitt eget liv for å revive deg så du kan dø på nytt sammen med han så er jo reviving genialt. Er man på fremrykk og kan holde alle "levende" der framme er det jo myyye større sjanse for suksess enn hvis alle måtte vente 5-6 sek hver gang de døde. Spesielt på den ene jungel banen på rush har jeg hatt sinnsykt mange revives og sterkt bidratt til at laget har vunnet.

Lenke til kommentar

noe er galt! Ligger på 50-70 FPS men likavel "lugger/hakker" det litt av og til. Er dette noe som flere sliter med eller? Spiller kun på TV2 og Battlefield.no servers. 

DxVersion=10 i setup, har også prøvd auto og 11 uten at det hjalp. Alt i options er low og off. Trudde ikke at dette skulle være mulig med en nytt Radeon 5870 kort :( og har siste driver til GPU

Lenke til kommentar

Det tar tid å reise seg opp etter at du blir healed og alle skyter jo på den som beveger seg minst (aka ikke medic'en men deg). Og når en sniper på det andre laget finner ut at du har en eller annen drittunge av en medic på laget gidder jo ikke han flytte siktet og headshoter deg med en gang han ser du begynner og reise deg opp.

Neida, det er bare du som er treg.

Hver gang jeg blir gjennopplevet i en kamp, løper jeg til dekkning med en gang. Det går 95% av gangene. Man må bare ha hodet i spillet, ikke tenke "!"#¤#%%¤&&%" når man dør. :)

Hva spiller du på? PC eller konsoll? Det failer iallefall på PC eller så har du veldig lite erfaring med hva jeg faktisk snakker om.

Værste er at jeg ofte starter en runde som en class og vil bytte seinere så blir jeg ressa hele tia. Eller første runde på en ny server hvor jeg glemmer å velge riktig våpen og class :--p

Uten kuler.....

kan du kutte ut nå?

lag deg en "BC2 klagetråd" istedenfor

Hvis du ikke har fått det meg deg så heter tråden "Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon." og IKKE "Battlefield: Bad Company 2 - Fanboy-tråd".

JA; DISKUJON...ikke syting som du driver med.

har ikke sagt spillet har feil, men skal være måte på med klaging da.

Jeg har lagt inn 2 negative sider med spillet og du begynner å grine over at de finnes negative sider ved spillet?

@Rudeboy93. Jeg sa aldri at du har sagt det, men svarene dine til folks spørsmål bærer ett preg av "er du dum eller". Sa aldri at du hadde sagt det. Du går nok en gang litt småsinna ut mot alle som kritiserer deg og klagingen din. Skjønner du ikke at det oppfattes slik når flere kommenterer på det du sier, og måten du sier ting på? Er ikke noe vondt ment, men du burde lese gjennom svarene dine innimellom.

Men kan være enig med deg med at man blir pist hvis en medichore står å reviever deg rundt ett hjørne og har cover, mens du blir slakt hver gang du reiser deg igjen. Men hvis ikke det er tilfelle bør du også klare og komme deg i dekning.

Okey, men jeg skjønner fortsatt ikke hvor jeg kan ha blitt oppfattet slik.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke joinet multiplayer game på Xboxen. Når jeg trykker på "Join Game" kommer boksen; "Searching for games, please stand by", men etter rundt 2-3 sekunder forsvinner den og ingenting skjer. Jeg er tilkoblet Xbox Live. Noen som har samme problemet?

Lenke til kommentar

Andre enn meg som må drepe prosessen til BF2 når jeg faktisk går ut av spillet?

La merke til det her om dagen at maskina brukte sjukt mye RAM, så la jeg merke til at jeg hadde 5 prosessor for spillet oppe. Fordi jeg hadde spilt 5 ganger den dagen.. jeg må faktisk gå inn i task manager og drepe prosessen hver gang jeg er ferdig å spille, selv om jeg har tatt exit game og spillet tilsynelatende er avsluttet.

Ps. Kan anbefale BEWARE serveren. Mye bra spillere der og de fleste i runden jeg spilte nå brukte faktisk klassen sin for alt den er verdt. I motsetning til bortimot alle andre.

Det vil sikkert endre seg når jeg har anbefalt serveren her :p

BF2 eller BC2?

BC2 ja.

Latterlig irriterende at jeg må manuelt drepe prosessen når jeg faktisk har avsluttet spillet.

Lenke til kommentar

det er ikke bare deg, synes den browsern burde blitt kalt beta enda. Hos meg virker ikke history skikkelig, favoritter funker ikke, og det tar litt for lang tid å finne servere selvom jeg merker fremgang og søk funksjonen funker ikke som du sier.

Alle funkjsonene i browseren funker fint her. med unntak av EN ting.. Jeg får ikke lagt til flere favoritter, de blir bare gråe. Så jeg har bare de 6 første favorittene mine som virker, resten blir grå

Lenke til kommentar

Asj, Ferdig med alle class no. Hadde likt og ha noko meir.

Men må si battlefield har våre konge, håpe det kjem map pack og våpen pack ;)

Favorittene er veldig ireterende at den ikkje fungere som den skal, samme er det med histori. Det fungere fint og søke etter servern men, skulle gjerne hatt dei i favoritter for og minke arbeidet.

Lenke til kommentar

Favorittene er veldig ireterende at den ikkje fungere som den skal, samme er det med histori. Det fungere fint og søke etter servern men, skulle gjerne hatt dei i favoritter for og minke arbeidet.

Hvor lang tid tok det deg? Timer altså. :)

Lenke til kommentar

Hvor lang tid tok det deg? Timer altså. :)

ca 1 dag (24 timer) Men så "leika" eg veldig i begynnelsen med recon classen. Hadde sikkert klart da på 16-20 timer med seriøs levling.

Lenke til kommentar

Mysticon: Når det gjelder de forskjellige "egenskapene" man får så må du bare prøve deg frem.

Noen likerM60 med sikte, andre mener det ikke er noe poeng og bruke det.

Smak og behag :cool:

Det beste med M60 er den fete lyden.

Fikk plukket opp en M60 igår, den var insane! Gleder meg til den ja :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...