Merko Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Rudde sin klageetråd :!: Gå inn p¨å TV2 eller Battlefield.no sine da istedenfor og gi inn på den samme som du ble kicka ifra Haha, han har sutra ei god stund på IRC kanalen også (#Battlefield.no @ Quakenet). Til slutt ble han kicka derfra også.. Må vel være en grunn for at han blir kicka overalt ;[ Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 fikk en random dude på squad. Bare meg meg + han + apache <3 Eide totalt Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Medic horer kan gå å brenne i helvete! En jævla idiot fulgte etter meg ett helt game!!! for å redde meg foran en fiende for å få meg drept igjen!!!! HVORFOR KAN VI IKKE SKRU AV AT VI KAN BLI HEALED?! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 kan du kutte ut nå? lag deg en "BC2 klagetråd" istedenfor Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Ja, gå og whine ett annet sted. Medics er der for å hjelpe deg fort ut i combat igjen. ikke hans feil at du ikke klarer og komme deg i dekning Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 *Insert whine here* Du bør passe på ordbruken din littegrann. Greit nok at du kommer fra MW2, men du kan iallefall oppføre deg littegrann når du poster poster på dette forumet Om du spiller moden 'Rush' og er attacker, er det jo bare greit at Medics lever deg opp igjen, da mister dere ikke den "Ticketen" dere mister når man dør. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 kan du kutte ut nå? lag deg en "BC2 klagetråd" istedenfor lol! Flere enn meg som syns han er frekk og sytete. Vet ikke hvorfor, men har bare fått det inntrykket. Aldri mot meg, men ser det ofte når han svarer folk at bak setningene ligger det "er du dum eller", og mye syting. Er mye syting på battlefield.no. Kanskje du kan gå der å grine over spillet. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Medic horer kan gå å brenne i helvete! En jævla idiot fulgte etter meg ett helt game!!! for å redde meg foran en fiende for å få meg drept igjen!!!! HVORFOR KAN VI IKKE SKRU AV AT VI KAN BLI HEALED?! det er bare medic sin måte å væra jævli på akkurat som assault bruker noobtubes i områder med folk fra sitt eget lag i... skjer en gang iblant på hardcore servere. men hvis medicen overlever for å heale deg så burde du klart å komme deg i dekning samtidig som medicen går i dekning da. eller står medicen bak et hjørne og "resser" deg som står uttafor kanten? men ja. hadde vært kult om dem kunne fått inn noe "release corpse" opplegg ja, men da får ikke medics så mye poeng da. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 kan du kutte ut nå? lag deg en "BC2 klagetråd" istedenfor Hvis du ikke har fått det meg deg så heter tråden "Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon." og IKKE "Battlefield: Bad Company 2 - Fanboy-tråd". Ja, gå og whine ett annet sted. Medics er der for å hjelpe deg fort ut i combat igjen. ikke hans feil at du ikke klarer og komme deg i dekning Ja om de hadde hjulpet meg hadde det jo vært greit. *Insert whine here* Du bør passe på ordbruken din littegrann. Greit nok at du kommer fra MW2, men du kan iallefall oppføre deg littegrann når du poster poster på dette forumet Om du spiller moden 'Rush' og er attacker, er det jo bare greit at Medics lever deg opp igjen, da mister dere ikke den "Ticketen" dere mister når man dør. Kommer jeg fra MW2? Tipper jeg har spilt mindre en deg. Leste du teksten jeg skrev? kan du kutte ut nå? lag deg en "BC2 klagetråd" istedenfor lol! Flere enn meg som syns han er frekk og sytete. Vet ikke hvorfor, men har bare fått det inntrykket. Aldri mot meg, men ser det ofte når han svarer folk at bak setningene ligger det "er du dum eller", og mye syting. Er mye syting på battlefield.no. Kanskje du kan gå der å grine over spillet. Er jeg frekk gi meg noen sitat hvor jeg har sagt "er du dum eller". Syting? Kretikk av spillet er ikke lov? Ja spillet er bra men det er langt fra perfekt. Medic horer kan gå å brenne i helvete! En jævla idiot fulgte etter meg ett helt game!!! for å redde meg foran en fiende for å få meg drept igjen!!!! HVORFOR KAN VI IKKE SKRU AV AT VI KAN BLI HEALED?! det er bare medic sin måte å væra jævli på akkurat som assault bruker noobtubes i områder med folk fra sitt eget lag i... skjer en gang iblant på hardcore servere. men hvis medicen overlever for å heale deg så burde du klart å komme deg i dekning samtidig som medicen går i dekning da. eller står medicen bak et hjørne og "resser" deg som står uttafor kanten? men ja. hadde vært kult om dem kunne fått inn noe "release corpse" opplegg ja, men da får ikke medics så mye poeng da. Det tar tid å reise seg opp etter at du blir healed og alle skyter jo på den som beveger seg minst (aka ikke medic'en men deg). Og når en sniper på det andre laget finner ut at du har en eller annen drittunge av en medic på laget gidder jo ikke han flytte siktet og headshoter deg med en gang han ser du begynner og reise deg opp. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det tar tid å reise seg opp etter at du blir healed og alle skyter jo på den som beveger seg minst (aka ikke medic'en men deg). Og når en sniper på det andre laget finner ut at du har en eller annen drittunge av en medic på laget gidder jo ikke han flytte siktet og headshoter deg med en gang han ser du begynner og reise deg opp. Neida, det er bare du som er treg. Hver gang jeg blir gjennopplevet i en kamp, løper jeg til dekkning med en gang. Det går 95% av gangene. Man må bare ha hodet i spillet, ikke tenke "!"#¤#%%¤&&%" når man dør. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Værste er at jeg ofte starter en runde som en class og vil bytte seinere så blir jeg ressa hele tia. Eller første runde på en ny server hvor jeg glemmer å velge riktig våpen og class :--p Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 kan du kutte ut nå? lag deg en "BC2 klagetråd" istedenfor Hvis du ikke har fått det meg deg så heter tråden "Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon." og IKKE "Battlefield: Bad Company 2 - Fanboy-tråd". JA; DISKUJON...ikke syting som du driver med. har ikke sagt spillet har feil, men skal være måte på med klaging da. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 @Rudeboy93. Jeg sa aldri at du har sagt det, men svarene dine til folks spørsmål bærer ett preg av "er du dum eller". Sa aldri at du hadde sagt det. Du går nok en gang litt småsinna ut mot alle som kritiserer deg og klagingen din. Skjønner du ikke at det oppfattes slik når flere kommenterer på det du sier, og måten du sier ting på? Er ikke noe vondt ment, men du burde lese gjennom svarene dine innimellom. Men kan være enig med deg med at man blir pist hvis en medichore står å reviever deg rundt ett hjørne og har cover, mens du blir slakt hver gang du reiser deg igjen. Men hvis ikke det er tilfelle bør du også klare og komme deg i dekning. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 hvordan kan man spille i window mode? Gå til mine dokumenter og så bfbc2 mappen, der inne finner du settings.ini, gå så inn i denne og let etter linjen "Fullscreen", erstatt true med false, så får du spilet windowed, men det er viktig og sette ned oppløsningen 'Dette funker for meg-- Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) 2010-03-13 02:24:41 - BFBC2Game Frames: 23868 - Time: 300000ms - Avg: 79.560 - Min: 49 - Max: 127 2010-03-13 02:48:11 - BFBC2Game Frames: 25778 - Time: 300000ms - Avg: 85.927 - Min: 50 - Max: 148 2 runder målt med Fraps 5min. hver gang. Dette er med 1980x1020 med alt må maks utenom AA\AF som er 4\2 og HBOA er på. jeg ser ikke forskjell på 16\8 og 4\2 så er ikke noe poeng og ha høyere enn man må. Dette er med 2x5870 og med en stock 920. Alt stock, så kan lett få mer ut av det siden cpuen holder kortene tilbake. Får se om det hjelper og kjøre 920en på 4,2, prøve og få over 60 på min. Endret 13. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Andre enn meg som må drepe prosessen til BF2 når jeg faktisk går ut av spillet? La merke til det her om dagen at maskina brukte sjukt mye RAM, så la jeg merke til at jeg hadde 5 prosessor for spillet oppe. Fordi jeg hadde spilt 5 ganger den dagen.. jeg må faktisk gå inn i task manager og drepe prosessen hver gang jeg er ferdig å spille, selv om jeg har tatt exit game og spillet tilsynelatende er avsluttet. Ps. Kan anbefale BEWARE serveren. Mye bra spillere der og de fleste i runden jeg spilte nå brukte faktisk klassen sin for alt den er verdt. I motsetning til bortimot alle andre. Det vil sikkert endre seg når jeg har anbefalt serveren her Endret 13. mars 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Andre enn meg som må drepe prosessen til BF2 når jeg faktisk går ut av spillet? La merke til det her om dagen at maskina brukte sjukt mye RAM, så la jeg merke til at jeg hadde 5 prosessor for spillet oppe. Fordi jeg hadde spilt 5 ganger den dagen.. jeg må faktisk gå inn i task manager og drepe prosessen hver gang jeg er ferdig å spille, selv om jeg har tatt exit game og spillet tilsynelatende er avsluttet. Ps. Kan anbefale BEWARE serveren. Mye bra spillere der og de fleste i runden jeg spilte nå brukte faktisk klassen sin for alt den er verdt. I motsetning til bortimot alle andre. Det vil sikkert endre seg når jeg har anbefalt serveren her BF2 eller BC2? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Andre enn meg som må drepe prosessen til BF2 når jeg faktisk går ut av spillet? La merke til det her om dagen at maskina brukte sjukt mye RAM, så la jeg merke til at jeg hadde 5 prosessor for spillet oppe. Fordi jeg hadde spilt 5 ganger den dagen.. jeg må faktisk gå inn i task manager og drepe prosessen hver gang jeg er ferdig å spille, selv om jeg har tatt exit game og spillet tilsynelatende er avsluttet. Ps. Kan anbefale BEWARE serveren. Mye bra spillere der og de fleste i runden jeg spilte nå brukte faktisk klassen sin for alt den er verdt. I motsetning til bortimot alle andre. Det vil sikkert endre seg når jeg har anbefalt serveren her hehe, kan godt hende. men takker for rådet, skal teste den ut. Regner med at det er BC2 du snakker om og ikke BF2. sikkert bare en liten leif:) Noen som vet hvor mye Body armor absoberer? Er den verdt det? noen sier at den er konge, menst noen sier at det suger. Får den snart. Blir bare vanskeligere og vanskeligere å velge hva man skal bruke :s Lenke til kommentar
pxK Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Er det bare hos meg hvor jeg ikke kan bruke server browser til å finne f.eks TV2 servere? Skriver inn TV2 men ingenting kommer opp, så skriver jeg bare TV så kommer 2 random servere opp. Må lete fram gjennom hele listen, men kan heller ikke adde TV2 sine servere til favorites. Endret 13. mars 2010 av pxK Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 det er ikke bare deg, synes den browsern burde blitt kalt beta enda. Hos meg virker ikke history skikkelig, favoritter funker ikke, og det tar litt for lang tid å finne servere selvom jeg merker fremgang og søk funksjonen funker ikke som du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå