Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Serverne nede? Fra Twitter: OfficialBFBC2 If you can't connect to BFBC2 servers on your Xbox 360 turn your console off and on and try to connect again. Basically IT Crowd-metoden: "HAVE YE TRYYED TUUUURRRRRRRNING IT OFF AND ON AGEIN?" Endret 12. mars 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Serverne nede? Fra Twitter: OfficialBFBC2 If you can't connect to BFBC2 servers on your Xbox 360 turn your console off and on and try to connect again. Basically IT Crowd-metoden: "HAVE YE TRYYED TUUUURRRRRRRNING IT OFF AND ON AGEIN?" Har ikke xbox, men PC:P, mitt problem er at ingen servere popper opp, noen med samme problem? Lenke til kommentar
amarios Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Må bare prøve igjen, igjen, enda en gang, en gang til osv. så finner du servere.. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 FAILED TO CONNECT TO EA !!!!!!! Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Må si at enkelte folk irriterer meg noe grenseløst. Recons som overhodet ikke gjør en dritt er nå en ting, men å parkere fullgod hardware midt i fiendtlig område med nøklene i er bare utilgivelig. Spilte en runde i går med en fyr som først fant ut at han skulle parkere bradleyen nede ved vannet da vi angrep i starten på Valparaiso. Neste kart fløy han apachen vår på Port Valdez langt bak fiendens linjer og forlot den. Banna skrotnisse! Endret 12. mars 2010 av Flygg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/03/10/how-to-avoid-mapathy-without-paying.aspx Såå jeg fikk de to første banene (nelson bay og en annen var det ikke?) uten noen vip kode.. vil jeg få disse?! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har ikke xbox, men PC:P, mitt problem er at ingen servere popper opp, noen med samme problem? Har du oppdatert spillet? Hvis ikke så start BFBC2Updater.exe som ligger i spill mappa (der du installerte spillet). Er spillet oppdatert så vil spillet starte. Lenke til kommentar
Inhabil Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har ikke xbox, men PC:P, mitt problem er at ingen servere popper opp, noen med samme problem? Har du oppdatert spillet? Hvis ikke så start BFBC2Updater.exe som ligger i spill mappa (der du installerte spillet). Er spillet oppdatert så vil spillet starte. Jupp, hadde nettopp reinstallert spillet og glemte helt av patching :)Nå funker det fint Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hva faen er greia med at det ikke er mulig å avbryte "Please wait" når du trykker på en server! Er jo faen meg 50% søppelservere som du ikke får noe respons fra!!!!! Har sitte i 5 min å sett på please wait nå uten å ha muligheten til å avbryte! WTF liksom? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Gjør oss alle, og deg selv, en tjeneste ved å la spillet få en pause når serveroppgradering/-oppdatering forekommer. Det er åpenbart at da kan man ikke spille. Dog kan det være lurt å friske opp nettverket i huset, samt kjøre ipconfig /flushdns-kommandoen i CMD for å slette DNS-cache. Endret 12. mars 2010 av Onyx Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Gjør oss alle, og deg selv, en tjeneste ved å la spillet få en pause når serveroppgradering/-oppdatering forekommer. Det er åpenbart at da kan man ikke spille. Dog kan det være lurt å lurt friske opp nettverket i huset, samt kjøre ipconfig /flushdns-kommandoen i CMD for å slette DNS-cache. Snakker du til meg? quote er no dritt.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Innlegget er en oppfordring til alle mann (et forsøk i det minste). Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Innlegget er en oppfordring til alle mann (et forsøk i det minste). Den kunne vært relevant til mitt innlegg å. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hva faen er greia med at det ikke er mulig å avbryte "Please wait" når du trykker på en server! Er jo faen meg 50% søppelservere som du ikke får noe respons fra!!!!! Har sitte i 5 min å sett på please wait nå uten å ha muligheten til å avbryte! WTF liksom? Ever heard of a button called.. ESC Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Glem det jeg skrev her, er vist en bug som gjør at det står at man må væree Veteran selv om den låses opp på en viss rank. Foreks. Magnum ammo åpnes på level 15...ikke Veteran. http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/952965-veteran-unlock-trouble.html Endret 12. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ever heard of a button called.. ESC +1 Man har også Norske servere som fungerer fint. Søk på "TV2" eller "Battlefield.no" i søkefeltet, så får du dem opp. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hva faen er greia med at det ikke er mulig å avbryte "Please wait" når du trykker på en server! Er jo faen meg 50% søppelservere som du ikke får noe respons fra!!!!! Har sitte i 5 min å sett på please wait nå uten å ha muligheten til å avbryte! WTF liksom? Ever heard of a button called.. ESC Ja den hjelper meg jo så inmarri mye når den ikke funker på den! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Joda funker knall her og tydeligvis hos Merkoen også. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 17500 poeng på en runde Virkeli¨g fått fart på sakene etter endring av utstyr. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg har no problemer med spillet nå... Har sotte og spilt med broren min i ett par timer og fått "Green screen" 5 ganger.. skjermen blir grønn med verticale striper.. så henger lyden seg og pc'en må skrus av og på. Jevli rare greier... Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå