Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Serverne nede?

Fra Twitter:

OfficialBFBC2

If you can't connect to BFBC2 servers on your Xbox 360 turn your console off and on and try to connect again.

Basically IT Crowd-metoden:

"HAVE YE TRYYED TUUUURRRRRRRNING IT OFF AND ON AGEIN?"

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serverne nede?

Fra Twitter:

OfficialBFBC2

If you can't connect to BFBC2 servers on your Xbox 360 turn your console off and on and try to connect again.

Basically IT Crowd-metoden:

"HAVE YE TRYYED TUUUURRRRRRRNING IT OFF AND ON AGEIN?"

Har ikke xbox, men PC:P, mitt problem er at ingen servere popper opp, noen med samme problem?

Lenke til kommentar

Må si at enkelte folk irriterer meg noe grenseløst. Recons som overhodet ikke gjør en dritt er nå en ting, men å parkere fullgod hardware midt i fiendtlig område med nøklene i er bare utilgivelig. Spilte en runde i går med en fyr som først fant ut at han skulle parkere bradleyen nede ved vannet da vi angrep i starten på Valparaiso. Neste kart fløy han apachen vår på Port Valdez langt bak fiendens linjer og forlot den. Banna skrotnisse!

Ixirn.png

Endret av Flygg
Lenke til kommentar

Har ikke xbox, men PC:P, mitt problem er at ingen servere popper opp, noen med samme problem?

Har du oppdatert spillet? Hvis ikke så start BFBC2Updater.exe som ligger i spill mappa (der du installerte spillet). Er spillet oppdatert så vil spillet starte.

Lenke til kommentar

Har du oppdatert spillet? Hvis ikke så start BFBC2Updater.exe som ligger i spill mappa (der du installerte spillet). Er spillet oppdatert så vil spillet starte.

Jupp, hadde nettopp reinstallert spillet og glemte helt av patching :)Nå funker det fint

Lenke til kommentar

Hva faen er greia med at det ikke er mulig å avbryte "Please wait" når du trykker på en server! Er jo faen meg 50% søppelservere som du ikke får noe respons fra!!!!! Har sitte i 5 min å sett på please wait nå uten å ha muligheten til å avbryte! WTF liksom?

Lenke til kommentar

Gjør oss alle, og deg selv, en tjeneste ved å la spillet få en pause når serveroppgradering/-oppdatering forekommer. Det er åpenbart at da kan man ikke spille. :)

Dog kan det være lurt å friske opp nettverket i huset, samt kjøre ipconfig /flushdns-kommandoen i CMD for å slette DNS-cache.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Gjør oss alle, og deg selv, en tjeneste ved å la spillet få en pause når serveroppgradering/-oppdatering forekommer. Det er åpenbart at da kan man ikke spille. :)

Dog kan det være lurt å lurt friske opp nettverket i huset, samt kjøre ipconfig /flushdns-kommandoen i CMD for å slette DNS-cache.

Snakker du til meg? quote er no dritt..

Lenke til kommentar

Hva faen er greia med at det ikke er mulig å avbryte "Please wait" når du trykker på en server! Er jo faen meg 50% søppelservere som du ikke får noe respons fra!!!!! Har sitte i 5 min å sett på please wait nå uten å ha muligheten til å avbryte! WTF liksom?

Ever heard of a button called.. ESC

Lenke til kommentar

Ever heard of a button called.. ESC

Ja den hjelper meg jo så inmarri mye når den ikke funker på den!

Lenke til kommentar

Jeg har no problemer med spillet nå... Har sotte og spilt med broren min i ett par timer og fått "Green screen" 5 ganger.. skjermen blir grønn med verticale striper.. så henger lyden seg og pc'en må skrus av og på.

Jevli rare greier... Noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...