Badjoker Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 En ting som er noe dritt er at spottingen ikke alltid fungerer. Spammer Q hundre ganger før jeg prøver å skyte, men neida, fienden vil ikke bli spotta før etter at han har smakt en kule først. Ja, for min del virker det som det er et problem med at trær kommer i veien, selvom man kan se igjennom treet kan man ikke alltid spotte igjennom dem. Det samme er det med mortar strike, om man sitte bak et tre og velger et sted for mortar får man den plutselig i hodet fordi mortaren trodde du mente at den skulle treffe treet du satt bak. Så for min del virker det som trær har en stor "hitbox", altså at det oppfører seg som en stor firkant, selvom man tilsynelatende kan se igjennom dem. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Er ikke umulig det Badjoker :-) Det er riktig. Heter Cruentus i BC2 :-) Jeg dreper men blir søren med drept enda mer. hehe Endret 12. mars 2010 av Cruentus Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Jeg er mye Medic og det har gjort at K/D min blir fucked. Endret 12. mars 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Selv om det er et helt åpent område fungerer det ikke alltid... Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Kan ikkje spele multiplayer? Har ikkje EA fikset serverne enda? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Haha, ja man hører reconsa skyter og skyter, men ingen dør og ingen blir highlighta Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg er mye Medic og det har gjort at K/D min blir fucked. Jeg synes Medic kan være like god som en av de andre når det kommer til K/D. Er jo evig med skudd! Ikke noe særlig god K\D, men gikk iallefall ikke i "minus" når det kommer til K/D. Starta med Medic igår, ganske moro Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Spot virker det som har en begrenset rekkevidde det også. Tror det er den spot speccen til recons som gjør det mulig å spotte på laaange avstander. Spiller forøvrig recon ganske ofte. Spotter alt og alle, om selv bare for den egoistiske årsaken å få 20 poeng per spot som blir drept. Bare det burde være nok til å få Recons til å spotte. Dessverre tror jeg mesteparten av problemet er ignoranse. Man kan ikke si at DICE la inn gode tips/hint på hvordan communicate/spot knappen fungerer. Når det gjelder å være respawn point for squad mates, så har begge grupper en like stor jobb der. Recons må være tilgjengelige, og squadmates må ikke være idioter som springer rett på FI fra spawnen, som igjen avslører hvor recon fyren står. Sett mye rart der ute når det gjelder det... Endret 12. mars 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Spotting er noe av det mest praktiske med BC2. Er en fiende er spottet går det ikke an å gjemme seg bak en busk lenger, man holder også bedre styring på hvor fienden er generelt sett, så lenge den er spottet da. Spotter alltid når jeg ser folk, så og si uansett. har fått mange poeng bare av å spotte,i nærkamp også, selv om jeg kanskje taper, får jeg poeng hvis noen dreper den som drepte meg Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Spot-scope til sniperrifle fungerer så vidt jeg har skjønt slik at i tillegg til at det kommer rød trekant i "hovedbildet", så vil fienden også komme opp på minimap'et til resten av laget. Mulig den også øker avstanden, det skal jeg ikke si noe om Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Faen ass, hater sånne rpg, medic box, ammo box, tube, sniper klynger.. Faen ass de ødelegger all statistikk o_O Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Faen ass, hater sånne rpg, medic box, ammo box, tube, sniper klynger.. Faen ass de ødelegger all statistikk o_O Få med deg 3 kompiser og lag din egen klynge da? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hvilken baner er det som har helikopter på seg, altså kamp heli? Har enda bare fått prøve heli engang, og husker ikke hvilken bane det var på, itillegg som jeg ble skutt ned med engang. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Faen ass, hater sånne rpg, medic box, ammo box, tube, sniper klynger.. Faen ass de ødelegger all statistikk o_O Få med deg 3 kompiser og lag din egen klynge da? Hvor bar funker det når du er attacker? Og jeg var faktisk med i ett game hvor alle attackerne var recon og ingen gadd å gjøre en dritt, jeg fikk kanskje bare 12 kills på en hel runde og de planta ikke en eneste gang på hele runden, jeg tror heller aldri vi drepte dem når de var i nærheten av bomba xD Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Går mest i medic og recon, men har fremdeles ikke funnet meg et standard våpen i de to klassene. Noen formening om hvilket bør jeg satse på? Til nå har jeg faktisk spilt best med første medicvåpenet og andre reconvåpenet, men det er vel mest fordi de er de jeg har brukt mest. Noen formening om hvilket man har best potensial med? Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Recon mener jeg M24 eller GOL er best. GOL er hakket over M24 fordi siktet står bom stille, mens på M24 vandrer det litt opp og ned. Alternativet er jo M95, men synes fortsatt GOL er hakket over den også. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ingen over ingen ved siden av: M60 med red dot og den andre medic unlocken som gjør at du får bedre accuarcy. Kan spraye på lange avstander og drepe lett, eller skyte burst som er enda bedre. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Går mest i medic og recon, men har fremdeles ikke funnet meg et standard våpen i de to klassene. Noen formening om hvilket bør jeg satse på? Til nå har jeg faktisk spilt best med første medicvåpenet og andre reconvåpenet, men det er vel mest fordi de er de jeg har brukt mest. Noen formening om hvilket man har best potensial med? M60 med reddot og magnum ammo for medic og GOL for sniper. M95 er bra den også ,men litt treg Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 En god recon skal jo være one shot one kill med sniperrifle M24/M95 er my weapon of choice. For medic så må det bli MG3 eller M60. Med MG3 er burst EKSTREMT viktig. Tenk på det befalet lærte oss i forsvaret; "Skyt så korte salver som mulig" (det er vel bortimot umulig å skyte ett skudd av gangen med MG3). MG3 er jo superior i nærkamp da den tømmer beltet i løpet av få sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå