Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har M1 Garand-geværet. Registrerte BF2-soldieren min og BF:BC1-soldieren min på veteran.battlefield.com, og neste gang jeg startet BC2 så poppa det opp "Gratz u r 1337 heres a nice gun" (eller noe sånt).

 

Jeg spiller på X360, med samme GT som i BC1, så det er mulig det er det som gjør det. "Hey, dette er samme gamertag som har BC1 på veteran-siden. La oss gi ham Garand!"

 

(Jeg syntes ikke den var noe særlig, men)

 

Hvordan registrerte du soldieren din i BF2?

 

Jeg husker nicket og passordet, men jeg husker ikke e-posten. Er det et problem? Jeg har nemmelig fått inntrykk av at man må ha e-posten man brukte for å registrere online-accounten tilgjengelig for å få våpenet.

 

Jeg spiller på PC da. Ser du spiller på XBox. Mulig det er forskjell på PC og XBox når man registrer seg.

 

Det er denne siden ja?: http://veteran.battlefield.com/

 

EDIT: Fant det ut. Registrerte BF2, BF2:SF og BF Vietnam. BF2: EF gikk ikke av en eller annen grunn.

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

På veteran-siden trengte jeg kun soldiername/passord for BF2, tror jeg. For BC1 var det kun gamer-tag'en. Litt suspekt at man kun trenger GamerTag, hva hvis jeg hadde vært kuk og registrert en annen gamer-tag som jeg vet har BC1 (f.eks fra friendlist). Får han da opp "this gamertag is already registrated"?

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg skal ta meg t id til å legge til flere venner, ja. Spilte en random HC runde i går, og havnet på et håpløst lag. Som ofte er var nesten hele laget sniper (nei, ikke scout. de brukte kun riflen, så jeg kaller de sniper) og gjemte seg i skogen mens jeg måtte gjøre hele jobben selv med å ta over baser og slikt. Veldig frustrerende.

 

Og når vi var på defence, så satt de også i skogen, og det var lett å bombe oss siden en sniper er lite fleksibel som defender. Er bare å plassere noe mellom seg og sniperen så kan han ikke hindre de i å plassere bomber. Det størte problemet var at ingen tok ut tanks eller helikopter, så det var veldig vanskelig å bevege seg uten å bli blåst til himmels... Men det skal være sagt. I går var første gangen jeg opplevde det så ille. Har stort sett hatt det gøy. Og HC-servere er det eneste rette!

Lenke til kommentar

Andre som sliter med og få lagt til spill på Battlefield veteran sida ? Jeg vil legge til 1943(Ps3) og BC 2 (Pc) men får ikke det til. Har fått lagt til 2142, Battlefield 2 med alle expansions... Rare greier

jeg får ikke til BC2(pc), Battlefield 1943(ps3), BF 2142 og BF 2( special forces,kommer opp "Account could not be verified")

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Nei, fy f***. Nå er jeg så maks lei av ubrukelige recons på laget! Ca 80% av alle recons er en gjeng noobs som tror de er uber leet fordi de har en sniper.

 

Du er ingen sniper! Du er en recon, jobben din er å spotte folk, ta ut tanks og være et spawn point nærme objektivet.

 

-.-'

 

Oh yes.

Det er fordi 80% av recons ikke vet hva Q knappen og motion sensors er til. Og i tillegg fordi 80% av de som løper forbi recons ikke kaster ut en ammobox så recons for fylt opp motion sensors igjen.

 

Jeg spiller alltid recon, spammer både motion sensors og spotting knappen, og selvsagt skyter jeg noen med rifla også. I løpet av en match får jeg nok flere poeng for spotting assists enn jeg får for mine egne kills, noe de fleste recons ikke tenker på fordi de tror det kun er kills som gir poeng.

 

Gi meg en ammobox og jeg skal hjelpe deg til døra.

Lenke til kommentar

Så enig med siste innlegg.

Så snart jeg ser noen så spotter jeg de.

Det gjør jg som regel først så dreper jeg de hehe

 

Har du samme nick ingame? Hvis ja, jeg spotta og drepte deg i går :D

 

Ja, jeg spotter også før jeg skyter som regel :p

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...