dymoletratag Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Serverne er delvis oppe på Xbox. Men du kan kun joine et game ved å joine gjennom en venn. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Jeg har M1 Garand-geværet. Registrerte BF2-soldieren min og BF:BC1-soldieren min på veteran.battlefield.com, og neste gang jeg startet BC2 så poppa det opp "Gratz u r 1337 heres a nice gun" (eller noe sånt). Jeg spiller på X360, med samme GT som i BC1, så det er mulig det er det som gjør det. "Hey, dette er samme gamertag som har BC1 på veteran-siden. La oss gi ham Garand!" (Jeg syntes ikke den var noe særlig, men) Hvordan registrerte du soldieren din i BF2? Jeg husker nicket og passordet, men jeg husker ikke e-posten. Er det et problem? Jeg har nemmelig fått inntrykk av at man må ha e-posten man brukte for å registrere online-accounten tilgjengelig for å få våpenet. Jeg spiller på PC da. Ser du spiller på XBox. Mulig det er forskjell på PC og XBox når man registrer seg. Det er denne siden ja?: http://veteran.battlefield.com/ EDIT: Fant det ut. Registrerte BF2, BF2:SF og BF Vietnam. BF2: EF gikk ikke av en eller annen grunn. Endret 12. mars 2010 av LockBreaker Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 På veteran-siden trengte jeg kun soldiername/passord for BF2, tror jeg. For BC1 var det kun gamer-tag'en. Litt suspekt at man kun trenger GamerTag, hva hvis jeg hadde vært kuk og registrert en annen gamer-tag som jeg vet har BC1 (f.eks fra friendlist). Får han da opp "this gamertag is already registrated"? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg prøvde å registrere BF 1942, Secret Weapons of WW2 og BF Vietnam. Fikk opp på samtlige "this key has been claimed". Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) På Battlefield Veterans Får ikkje regisrert BF 2142... Eneste som ikkje fungere oss meg. Resten fungerte alle uten BC2 i seg sjølv :S Endret 12. mars 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Jeg har M1 Garand når jeg sjekker hvilken våpen jeg har i menyen, men går jeg inn i et spill så dukker det ikke opp:S Står jeg har rank 1 som Veteran også. Endret 12. mars 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg har M1 Garand når jeg sjekker hvilken våpen jeg har i menyen, men går jeg inn i et spill så dukker det ikke opp:S Står jeg har rank 1 som Veteran også. samme her.... får ikke registrert bf 2142, bc2, bf 1943 ps3 Lenke til kommentar
Timster Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hva er Battlefield BC2: "soldatnavnenene" til folkene her? Er noen interresert i å legge meg til som venn, eller meg dere? Mitt Soldatnavn skal være: Timster EA ID: TAJF Legg meg gjerne til som venn:D Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg tror jeg skal ta meg t id til å legge til flere venner, ja. Spilte en random HC runde i går, og havnet på et håpløst lag. Som ofte er var nesten hele laget sniper (nei, ikke scout. de brukte kun riflen, så jeg kaller de sniper) og gjemte seg i skogen mens jeg måtte gjøre hele jobben selv med å ta over baser og slikt. Veldig frustrerende. Og når vi var på defence, så satt de også i skogen, og det var lett å bombe oss siden en sniper er lite fleksibel som defender. Er bare å plassere noe mellom seg og sniperen så kan han ikke hindre de i å plassere bomber. Det størte problemet var at ingen tok ut tanks eller helikopter, så det var veldig vanskelig å bevege seg uten å bli blåst til himmels... Men det skal være sagt. I går var første gangen jeg opplevde det så ille. Har stort sett hatt det gøy. Og HC-servere er det eneste rette! Lenke til kommentar
b00n Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Andre som sliter med og få lagt til spill på Battlefield veteran sida ? Jeg vil legge til 1943(Ps3) og BC 2 (Pc) men får ikke det til. Har fått lagt til 2142, Battlefield 2 med alle expansions... Rare greier Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har KUN fått lagt til BF2. På BC2 er det helt tomt, ingen felt å skrive noe i. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Virker som EA har ganske heavy servertrøbbel for tiden. Litt synd, for når det først funker, så er BC2 evige mye mer gøy enn MW2. Oh, og: Endret 12. mars 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Andre som sliter med og få lagt til spill på Battlefield veteran sida ? Jeg vil legge til 1943(Ps3) og BC 2 (Pc) men får ikke det til. Har fått lagt til 2142, Battlefield 2 med alle expansions... Rare greier jeg får ikke til BC2(pc), Battlefield 1943(ps3), BF 2142 og BF 2( special forces,kommer opp "Account could not be verified") Endret 12. mars 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hva er Battlefield BC2: "soldatnavnenene" til folkene her? Er noen interresert i å legge meg til som venn, eller meg dere? Mitt Soldatnavn skal være: Timster EA ID: TAJF Legg meg gjerne til som venn:D Det er en tråd dedikert til dette, der ligger det masse navn [PC]battlefield: Bad Company 2. Når du vil spille sammen med andre Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 kan de med plateversjonen spille sammen med de med spillet i Steam? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 ikke igjeennom Steam nei, men er bare og legge til personen\personene på vennelista:) Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Nei, fy f***. Nå er jeg så maks lei av ubrukelige recons på laget! Ca 80% av alle recons er en gjeng noobs som tror de er uber leet fordi de har en sniper. Du er ingen sniper! Du er en recon, jobben din er å spotte folk, ta ut tanks og være et spawn point nærme objektivet. -.-' Oh yes. Det er fordi 80% av recons ikke vet hva Q knappen og motion sensors er til. Og i tillegg fordi 80% av de som løper forbi recons ikke kaster ut en ammobox så recons for fylt opp motion sensors igjen. Jeg spiller alltid recon, spammer både motion sensors og spotting knappen, og selvsagt skyter jeg noen med rifla også. I løpet av en match får jeg nok flere poeng for spotting assists enn jeg får for mine egne kills, noe de fleste recons ikke tenker på fordi de tror det kun er kills som gir poeng. Gi meg en ammobox og jeg skal hjelpe deg til døra. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Så enig med siste innlegg. Så snart jeg ser noen så spotter jeg de. Det gjør jg som regel først så dreper jeg de hehe Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Så enig med siste innlegg. Så snart jeg ser noen så spotter jeg de. Det gjør jg som regel først så dreper jeg de hehe Har du samme nick ingame? Hvis ja, jeg spotta og drepte deg i går Ja, jeg spotter også før jeg skyter som regel Endret 12. mars 2010 av Badjoker Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 En ting som er noe dritt er at spottingen ikke alltid fungerer. Spammer Q hundre ganger før jeg prøver å skyte, men neida, fienden vil ikke bli spotta før etter at han har smakt en kule først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå